"Γεια σου Χρήστο."είπε με την ψιλή φωνή της.
"Γεια σου Ραφαέλα."είπε άβολα.
Ωω μωρό μου, την γάμησες.
"Τι κάνεις;"τον ρώτησε ευδιάθετη.
"Καλά εσύ;"της απάντησε και κοίταξε εμένα.
Ααα όχιιι, εμένα μην με κοιτάς αγαπούλα.
"Μια χαρά και εγώ."είπε και τον πλησίασε.
Μην το..
Του χαμογέλασε και τον άγγιξε στο στήθος.
Την γάμησε αυτή τώρα.
Χαμογέλασα θυμωμένα και έσφιξα τα χέρια μου. Ένιωσα τα χέρια της Βάλιας να με αγγίζουν στους ώμους. "Εμείς θα πάμε λίγο στην τουαλέτα."είπε. Χαμογέλασε τυπικά και με τράβηξε έξω από την κουζίνα.
Περπατούσαμε για κάποια λεπτά και ανοίγαμε όλες τις πόρτες.
Καλά. Τι στο διάολο; Πόσο μεγάλο είναι αυτό το σπίτι;
Όταν βρήκαμε το μπάνιο, μπήκαμε μέσα και κλειδώσαμε την πόρτα. "Θα τον σκοτώσω ρε. ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ."φώναξα και στήριξα τα χέρια μου στον νιπτήρα.
"Ηρέμησε βρε Άννα μου."μου χάϊδεψε την πλάτη. Ξεφύσηξα. "Ούτως ή άλλως μπορεί να μην το ήξεραν αυτό."είπε και την κοίταξα θλιμμένη.
"Μάλλον."είπα και έσκυψα το κεφάλι κάτω.
"Πάμε."είπε και με τράβηξε ελαφριά από το μπράτσο.
Την ακολούθησα. Φτάσαμε στην κουζίνα.
ΚΑΤΣΕ.ΤΙ;
Γούρλωσα τα μάτια μου στο θέαμα. "Χρήστο;"είπα και με κοίταξε. Την έσπρωξε από πάνω του και με πλησίασε. "ΟΧΙ."φώναξα αλλά δεν με άκουσε.
"Άσε με να σου εξηγήσω."είπε. Πήγε να με ακουμπήσει αλλά τραβήχτηκα πίσω.
"Τι να μου εξηγήσεις; Ξέρεις Άννα μου φασώθηκα ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΜΟΥ;"φώναξα.
"Άννα.."είπε αλλά σταμάτησε.
Εμ βέβαια. Τι να πει;
Πίεσα τα χείλη μου και το χέρι μου προσγειώθηκε με δύναμη στο μάγουλό του. Το κεφάλι του γύρισε στο πλάι και έκλεισε τα μάτια του. Έπιασε το σημείο που τον χτύπησα και έκανα πίσω βήματα. Η Βάλια με κοιτούσε τρομοκρατημένη και ο Γιώργος σοκαρισμένος.
Βγήκα έξω από το σπίτι και άρχισα να τρέχω όπου να 'ναι. Άκουγα βήματα πίσω μου αλλά δεν γύρισα να δω.
Μπήκα μέσα σε ένα μαγαζί με ποτά. Πήρα ένα μπουκάλι με βότκα και το πλήρωσα. Βγήκα έξω μέσα στην νύχτα και άρχισα να περπατάω μέσα στην μέση του δρόμου.
Τα χέρια μου τεντωμένα στα πλάγια. "And now everybody's kung fu fighting. Ha!"είπα και έδωσα μια κλωτσιά στον αέρα. "Τhose kicks were fast as lighting.."γελούσα.
Χρήστος Pov.
Και ναι εντάξει. Ήθελα να την ακολουθήσω αλλά ήθελα να την αφήσω να ηρεμήσει. Ένιωσα το ελαφρύ, συμπονετικό χτύπημα του Γιώργου στην πλάτη μου. Γύρισα να τον κοιτάξω και ξεφύσηξα.
Πήγε από πίσω της να την προλάβει αλλά δεν ξέρω αν την έχει ήδη φτάσει.
Χαμήλωσα το κεφάλι μου. "Θες να φύγουμε;"άκουσα την φωνή της Βάλιας και την κοίταξα. Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου και έδειξε να με καταλαβαίνει.
"Τι έγινε;"ρώτησε αθώα η Ραφαέλα και την άρπαξα άγαρμπα από το μπράτσο. Αντιστεκόταν αλλά την τραβούσα με το ζόρι.
Μπήκαμε μέσα σε ένα τυχαίο δωμάτιο και κλείδωσα την πόρτα. Γύρισα να την κοιτάξω και ήξερα πως τα μάτια μου πετούσαν σπίθες.
"Συνέβη κάτι;"ρώτησε ναζιάρικα.
"Θα σου έλεγα τώρα."είπα και την πλησίασα απειλητικά.
Έκανε βήματα προς τα πίσω. "Γιατί καλέ;"ρώτησε με πονηρή φωνή.
Την άρπαξα από τα μαλλιά. "Αυτό δεν θα το ξανακάνεις."της ψιθύρισα. "Αλλιώς την έκατσες."είπα και την άφησα απότομα.
Βγήκα έξω και έψαχνα την Βάλια. Την βρήκα στην κουζίνα να τρώει πατατάκια. Αχ αυτό το κορίτσι.
"Μπορούμε να φύγουμε;"την ρώτησα.
"Φυσικά, αλλά είναι μακριά. Πως θα πάμε;"ρώτησε.
"Ας πάμε με τα πόδια."είπα και την είδα να δυσανασχετεί αλλά δεν μίλησε.
"Πάμε."είπα και βγήκαμε έξω από εκεί.
-----
Χευυυυυυυυυυυυυυ:3 ΤΙ ΜΟΥ ΚΆΝΕΤΕ; ΕΓΩ ΝΥΣΤΑΖΩ. ΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ:'( ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΒΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. ΑΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΙ. ΧΕΧΕΧΕ.2 ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ. ΝΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.W SHIT. ΝΑΙΙΙ. ΜΑ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ; ΛΟΙΠΟΝ.
ΠΩΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΗΚΕ ΚΟΤΣΙΑ ΜΟΥ; ΑΑΑ ΕΠΙΣΗΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ, ΤΗΣ @EiriniDi (θα ξαναβρεθούμε) και της @kwnnakara (Όσο κι αν σε θέλω 1-2-3) όπου το 3ο βιβλίο το γράφω εγώ, η @nikinom και η @kwnnakara . Αλλά το έχουμε στο προφίλ της κώννας όπως έχει και τα υπόλοιπα βιβλία της.
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΜΜ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΑΤΕΣ. ΤΕΛΟΣ*-*♥ΕΠΙΣΗΣ.
ΕΙΚΟΝΑ: Η ΡΑΦΑΕΛΑ.
ΤΡΑΓΟΥΔΙ: KUNG FU FIGHTING
ΑΑΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΞΩΦΥΛΛΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΟΥ*-* ΤΗΝ @EiriniDi ΛΟΒ ΓΙΟΥΥ♡ΑΥΤΑΑΑ. ΤΑ ΛΕΕΜΕΕΕΕ.ΜΠΑΙΙΙ.
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ(ΑΧΝΕ.) #ΛΟΒΕΕ
-ΡΟΔ:3'
YOU ARE READING
Χαμογέλα μου.
Teen FictionΤαχύτητα, μουσική και χαμόγελα. Αληθινά ή ψεύτικα; Κανένας δεν γνωρίζει. ΕΞΩΦΥΛΛΟ: @EiriniDi Copyright Autumn 2015 ♡