Παρτ 18: Χαλαρουΐτα

3.4K 295 65
                                    

Άννας Pov.

~ΈΝΑΣ ΜΉΝΑΣ ΑΡΓΌΤΕΡΑ~

έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε και πλέον έχω μετακομίσει στο σπίτι του Χρήστου. Είμαστε μαζί-εννοείται-και δεν με αφήνει λεπτό από τα μάτια του. Όλο με ρωτάει αν είμαι καλά ή αν χρειάζομαι κάτι και κάνει ακόμα και τις δουλειές του σπιτιού. Το πόσο γέλιο πέφτει, δεν λέγεται.

"Έλα, δουλάκι κουνήσου!"προστάζω και του χτυπάω τον ποπό.

"Αν σου φέρω το τηγάνι στο κεφάλι, θα σου πω εγώ."με απείλησε.

Τον φίλησα στο μάγουλο. "Έλα ρε μωρό μου τώρα, αφού σαγαπάω."τον αγκάλιασα από πίσω.

Με κοίταξε με μισό μάτι και μούγκρισε. "Τι φτιάχνεις;"ρώτησα.

"Αυγά."απάντησε.

"Αχάαα."αναφώνησα και χαμογέλασε.

"Τι θες να κάνουμε σήμερα;"ρώτησε.

"Λέω να δούμε καμιά ταινία."απάντησα.

"Ποια;"ρώτησε.

"Το 50 shades of grey."απάντησα πονηρά και γέλασε. "Όχι εντάξει ας δούμε κάτι εξεφτελιστικό."χαμογέλασα σατανικά.

Γύρισε και με κοίταξε με ανασηκωμένο φρύδι. "Καλά αλλά ας κάτσουμε να φάμε πρώτα."είπε.

(..)

Έβαλα το CD μέσα στην θήκη του και το ακούμπησα απάνω στο τραπεζάκι. "Λοιπόν; Πως σου φάνηκε;"ρώτησα και βολεύτηκα καλύτερα στον καναπέ έχοντας στραμμένο το σώμα μου προς το μέρος του.

Κοιτούσε ακόμη την τηλεόραση αποσβλακωμένος και ας είχε τελειώσει. Γύρισε και με κοίταξε. Σηκώθηκε με τα χέρια ψηλά. "Εγώ, ταινία με εσένα δεν βλέπω ποτέ ξανά."είπε τονίζοντας την κάθε του λέξη.

"Γιατί καλέ;"τον ρώτησα.

Με κοίταξε ειρωνικά. "Σοβαρά; Με έβαλες να παρακολουθήσω την..εμμ."είπε και κοίταξε την θήκη. "Barbie σχολείο για πριγκίπισσες. Και με ρωτάς αν μου άρεσε;"είπε και έγνεψα. "Το λάτρεψα."είπε και στριφογύρισε τα μάτια του "Λοιπόν. Τι κάνουμε τώρα;"ρώτησε.

Ανασήκωσα τους ώμους μου. "Δεν ξέρω."απάντησα.

"Εγώ έχω να πάω σε κλαμπ. Στο λέω."είπε και έγνεψα.

"Για μουσική;"ρώτησα και με πλησίασε.

"Εμ, για τι άλλο;"ρώτησε και με αγκάλιασε.

Τον κοίταξα καλά καλά και ανασήκωσα το φρύδι μου. "Δεν ξέρω.."είπα και με κοίταξε.

"Ρε μωρό μου πας καλά τώρα;"ρώτησε.

Χαμογέλα μου.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora