Pohľad Noaha:
Zostáva nám posledná pol hodina do cieľa.
Emily a ja sme celý nadšení, že uvidíme Hanu. Slovami ani neviem popísať, ako veľmi mi na nej záleží a chcem ju vidieť... živú a zdravú. Pol hodinka sa zdá nič oproti dvadsiatim hodinám.
***o
Vitajte v Texase!
Prečítal som nápis a hneď som zobudil Em.
"Panebože!" skričala. "Sme tu!"
Boli sme nadšení. Konečne! Konečneee!Em sa pokúšala dovolať Hane, no zatiaľ neúspešne. Písala jej smsky s nádejou, že aspoň na tie odpíše, no neúspešne. Po chvíli to vzdala a odložila mobil naspäť do vrecka mojej bundy.
Zabočil som doprava, potom doľava, opäť doprava a naskytol sa nám pohľad na malý biely domček na konci ulice, kde by mala s najväčšou pravdepodobnosťou bývať Hana. Nevideli sme žiadne auto, ktoré by stálo pri dome alebo niekde v okolí, takže sme sa potešili, že Hanin otec nebude doma, no človek si nikdy nemôže byť istý. Opatrne som zaparkoval kúsok od jej domu (pre istotu) a vystúpil som. Emily ma nasledovala.
Pohľad Emily:
Som taká nadšená! Kráčala som pomaly za Noahom, ktorý si to namieril priamo k dverám. Zastavili sme pred hlavným vchodom. Nádych.... výdych. Neviem, či som pripravená vidieť Hanu, no nemala som na výber, keďže Noah zaklopal. Stáli sme tam ako dve sochy, ledva sme dýchali. No žiadna odpoveď. Žiaden náznak, že by bol niekto doma. Nič. Noah sklamane odstúpil od dverí, no ja som sa nemienila vzdať! Zaklopala som ešte raz, tentokrát silnejšie. No opäť nič.
Zišla som z malej terasky, ktorá viedla k hlavným dverám a odstúpila som, aby som videla celý dom. Niekde predsa muselo byť otvorené okno alebo niečo...
Nevšímala som si Noaha, nevidela som, kam išiel, no niekam určite, keďže pred domom už nestál.Nevšimla som si žiadne okno, ktoré by bolo otvorené... Nič.
"Pst!" začula som tichý zvuk, ktorý prichádzal z horného poschodia. Pozrela som sa hore a z vrchu na mňa mával Noah.
"ČO?" zakričala som potichu. "Ako..?" Ďalej som sa nepýtala a šla naspäť na terasku k hlavým dverám. Noah mi za pár sekúnd otvoril a my sme vkročili do domu.
YOU ARE READING
Susedia (1.časť)
Teen FictionMusíme sa zmieriť s tým, že život občas nie je podľa našich predstáv, že občas nás niekto opustí, no niekto nový príde. Emily je 17-ročné dievča, ktoré žije v Chicagu. Jedného dňa sa do susedného domu prisťahuje rodina, ktorá má syna, Noaha Westa, k...