[5]

573 57 0
                                    


Adriz menghentakkan mejanya dengan kuat. Rasa marah menguasai diri yang baru keluar dari bilik sebelah iaitu bilik ayahnya, Tan Sri Amar.

Dia kembali teringat akan perbualannya sebentar tadi yang membawa kepada emosi marahnya sekarang ini.

"I don't care, Ad! Keputusan daddy muktamad. Kalau Ad tak bawak balik perempuan yang sesuai untuk berkahwin dengan Ad dalam masa yang terdekat ni, daddy akan serahkan company ni pada Am." tegas sekali bicara yang keluar dari mulut Tan Sri Amar.

"What?!" jerit Adriz.

"Seriously, daddy??" Tan Sri Amar mengangguk laju menandakan dia betul-betul memaksudkan apa yang baru dikatanya sebentar tadi.

"But, why? Daddy tahu Ad tak bersedia lagikan?" suara Adriz makin perlahan. Tan Sri Amar mengeluh.

"Ad.. life must go on. Tak semua orang dalam dunia ni macam tu. You can't ruin your life because of one person.." nasihat Tan Sri Amar.

"I know. Tapi bukan sekarang. Tak secepat ni.." Adriz menggelengkan kepalanya.

"Then, bila? Sampai ayam reti beranak? Lembu bertelur? I don't care, Ad. The choice is yours." Tan Sri Amr terus keluar dari biliknya untuk menghadiri temu janji di luar.

Adriz meraup mukanya kasar.

"Why dad? Why?!"


Yup. Permulaan pun dah nampak macam typical malay drama kan? Hahahaha.. nak buat macam mana, ni kan Malaysia? Ehehe.. Saya bagi triple part malam ni tambah satu bonus. Saja nak belanja readerss.. Ecewah.. macamlah reader banyak sangat =.=' Ahahhaah.. 

Drop your comment. See ya :)


Han's HeroesWhere stories live. Discover now