4.Prietenie

2.3K 98 1
                                    

Dimineata ma trezesc tarziu. Mai stau putin in pat, iar dupa ma duc la baie sa imi fac rutina. Dupa ce termin, ma duc la dulap sa aleg cu ce sa ma imbrac. Am luat tot hainele de ieri, deoarece erau curate. Mi-am prins parul intr-o coada de cal si m-am asezat din nou in pat, stand pe margine in sezut. Ma gandeam la tot. Viata mea sigur se va schimba. Harry nu ma va lasa sa plec vreodata. Mie foarte dor de Timeea. As fi vrut ca ea sa fie aici. Ea m-ar putea ajuta. Simt cum o lacrima mi se prelinge pe obraz, dar o sterg repede. Chiar cand o stergeam pe usa intra Harry. M-am uitat un pic la el, dupa pe podea. Imi era frica de el, mai ales dupa ce m-a batut. Vanataia de pe abdomen se vede urat, iar obrazul meu este inca rosu.

-Ce faci? intreaba el, apropiindu-se la mine. Nu vreau sa ii raspund, dar mie frica sa nu ma raneasca din nou, deci nu am alta varianta. Sa cobori jos. continua el.

-B-bine. dintr-o data incepe sa ma doara capul ingrozitor. Mi-am masat putin tampla, dar degeaba. Harry observa ca ceva e inneregula cu mine si vine la mine inainte sa intre in baie.

-Ce s-a intamplat?

-C-capul.. reusesc sa spun incet. El se indeparteaza si se intoarce la mine cu o pastila si apa.

-O sa iei pastila asta, dar mai intai hai sa mananci putin. Aprob si ies din camera, eu fiind in spatele lui. In bucatarie erau toti. Perrie si Sophia pregatesc niste clatite.Toti se uita la mine de parca as fi o fantoma. Am ceva pe fata? Harry se asaza pe canapea, iar eu il urmez, asezandu-ma langa el.

-Neata! spun eu incet, dar cat sa ma auda toti.

-Neata! spun toti si imi zambesc. Zambesc si eu timid, dupa incep sa ma joc cu degetele mele, uitandu-ma la ele.

-Cate clatite doresti? intreaba Sophia.

-Mm.. doua! spun eu incet.

-Doar doua, hm nu ma mir cum de esti asa micuta.

-.... si urata. spun eu foarte incet cat sa ma aud doar eu. Din fericire nimeni nu aude, iar Sophia imi da cele doua clatite. Incep sa le mananc incet, dupa beau un pahar cu suc natural, dupa iau pastila pe care Harry mi-a dat-o si ma asez din nou pe canapea.Stau 10 minute, dupa care dau sa plec dar o mana ma opreste.

-Unde te duci? intreaba Harry.

-In camera.

-Stai aici, faci si tu cunostinta cu baietii.. spun el iar eu ma asez din nou langa el.

-Eu sunt Liam, spune cel tuns periuta.

-Eu Zayn.. spune cel care a imbratisat-o pe Perrie ieri.

-Niall.. spune cel blond cu ochii albastri.

-Si eu Louis.. spune ultimul, avand tot ochii albastri.

-Eu sunt Demi, dar cred ca deja stiti. spun eu zambind timid. Ceilalti zambesc si ei, nu mai Harry e mai serios.

-Astazi mergem la mall? intreaba Perrie, iar eu ridic capul, fericita, dar nu mimez nimic pe fata mea. Asta s-ar putea sa fie sansa mea, sa scap.

-Da, trebuie sa mai luam niste lucruri. Voi veti merge sa cumparati haine, pentru ca sunteti fete si sunteti obsedate, noi sa luam mancare si alte chestii. Inteles? spune Harry, iar toti aproba.

Eu nu am fost niciodata obsedata de haine. Imi cumpar doar pentru ca sunt nevoita, dar nu sunt ca celelate fete. Eu cand ma duc la shopping imi iau o pereche de tenesi negri, evident, o pereche de blugi sau doua si maxim trei tricouri si o bluza cu maneca lunga. Eu nu port maieuri, fiindca nu-mi plac, dar in dulapul de acasa aveam vreo doua, pe care le purtam foarte rar.De machiat, ma machiam doar cu fond de ten si rimel, si la petreceri unde nu prea ma duceam imi dadeam si cu ruj In rest nimic. Pur si simplu nu-mi plac.

-Nu suntem! spune Perrie si Sophia la unison.Demi, tu esti obsedata de cumparaturi, de haine? continua Sophia intrebandu-ma.

-Nu, eu cand merg la cumparaturi, imi iau doar o preche de tenesi, blugi si tricouri.

-Tu nu porti rochii sau pantofi? Nu iti iei machiaje? ma intreaba Perrie.

-Rochiile le urasc, pantofii de asemenea. Rochii port foarte rar, la o petrecere sau ceva, dar cu tenesi. Nu cu pantofi. Iar de machiat nu prea ma machiez.Doar cu fond de ten si rimel.

-Waw.. spune Perrie socata. Toata lumea e socata cand le spun. Multe persoane ma considera baietoasa si cam asa e.

-Da stiu.. baietoasa. spun eu incet.

-Ba nu.. esti speciala, rar gasesti fete ca tine si noi suntem ca tine, dar mai purtam si rochii sau pantofi. Nu des, dar purtam.

-Mie nu imi place.

Am continuat sa vorbim. Eu fiind subiectul principal. Vorbeam despre cat de tare e ca nu sunt ca alte fete si despre cum era viata mea inainte. Le-am povestit putin de Timeea, cum ca ea era sora mea din alti parinti si multe alte lucruri. Nimic interesant. Ei mi-au povestit foarte putin depre ei, mai mult fetele imi mai spuneau de viata lor. Am aflat ca si ele au fost rapite la fel ca si mine, erau la fel de speriate, dar s-au obisnuit si s-au indragostit de iubitii lor si ei de ele.Oare si eu ma voi indragosti de Harry si el de mine? Nu cred.Au trecut doua ore , era ora 12:25, si am hotarit sa ne pregatim pentru mall.

...





Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum