Ne uitam linistiti la film, eu mangaindu-i pieptul lui Harry cu un deget, iar el jucandu-se cu o suvita din parul meu. Il intreb dintr-o data:
-Aseara ati fost la club?
-Da, imi pare rau ca nu te-am luat, dar...
-Nu-I nimic, oricum nu mergeam. Harry... of chiar nu o sa pot sa plec niciodata inapoi? intreb Trista, punand usor capul pe pieptul lui.
-Nu incepe.. spune si plec repede la baie. Inchid usa, ma pun pe jos si incep sa plang in liniste. Aud cum bate in usa si imi spune sa deschid, dar il ignor. Plang intruna, lipita de perete, dintr-o data usa cade la podea si un Harry nervos intra pe ea. Ma ridica sus si imi da o palma zdravana. Cad pe jos in genunchi si incep sa plang in hohote.Harry se lasa in jos langa mine si ma ia in brate. -Imi pare rau, nu am vrut! spune el incet.
-Te urasc! Vreau sa mori! spun eu destul de tare. Ma desprind din imbratisarea lui, si ies din camera. Ma duc direct la bucatarie.Acolo Ii vad pe Perrie , Zayn si Liam. Perrie vine direct la mine si ma ia in brate. Dupa Liam si Zayn fac acelasi lucru.
-Ce s-a intamplat? intreaba totii. - Ti-a facut Harry ceva? intreaba Liam.
-D-da. spun incet si Perrie ma imbratiseaza din nou foarte strans. Simt ca nu mai am aer, dar imi place. Aveam nevoie de o astfel de imbratisare. Nu mai de la Timeea, si mama... cand era, primeam astfel de imbratiseri.. si se vede ca erau din dragoste. Pot sa dorm cu unul dintre voi? intreb eu incet.
-Cu Niall..daca vrei. spune Liam.
-Ok.
-Camera lui e penultima din partea dreapta a scarilor. spune Zayn, si ma duc direct acolo, fara sa mai spun nici un sunet. Il vad in pat, ascultand muzica la casti.Dupa ce inchid usa, deschide ochii si se indreapta spre mine. Ma ia usor in brate si ma pupa pe obraz.
-Ce faci aici? intreaba el conducandu-ma spre patul lui, la fel de mare ca a lui Harry.
-Pot sa dorm la tine? intreb si da din cap aprobator. Ma pun in patul gigantic si adorm instant.
Offf .. gandul meu e numai la Harry. Cum a putut sa faca asta? Dupa ce ca se comporta asa cu mine, mai da si in mine. De ce viata asta isi bate jos de mine? Dupa ce ca soarta si viata asta ma bate moral, ca sa zic asa, trebuie sa fiu batuta si fizic? Ce am facut asa rau? Adevarul e ca.... e ca il plac pe Harry. Dar se comporta in ultimul hal cu mine. Are si el momentele lui unicate cand se comporta dragut cu mine, dar sunt rare.
...
HARRY P.O.V.
Sunt un prost, un cretin, si un idiot. De ce a trebuit sa dau in ea? Am aflat de la Liam si Zayn ca s-a dus sa doarma cu Niall. El nu are dreptul sa se apropie de ea. Dar logic daca eu sunt un bou, normal ca trebuie sa o indepartez si mai rau de mine. Ea e a mea. Sincer.. adevarul e ca.. m-am indragostit de ea. O sa ii demonstresc. Va fi greu, pentru ca Demi e o fata greu de abordat, dar voi reusi pe parcurs. E sensibila si nu mai trebuie sa o ranesc. Sper ca Taylor sa nu se bage. Nebuna aia ma vrea cu orice pret, si acum ca m-am indragostit de Demi, nu prea mai are sanse, dar poate sa o faca pe Demi sa ma urasca. Stiu ce poate si e in stare de orice.
Am vorbit cu Liam si Zayn si mi-au povestit cum s-au intamplat. M-am enervat putin pe ei pentru ca ei I-au spus varianta asta cu Niall. Dupa am mers si am vorbit cu el si mi-a spus ca nu e nici o problema si mai multe. M-am dus in camera mea, goala fara Demi, m-am dezbracat, m-am pus in pat si am adormit, cu gandul la iubirea mea.
CITEȘTI
Love Addiction
FanficDemi Johnson, o fata din N.Y., cu un trecut greu. Nu are mama, ea murind de cancer, iar tatal ei este un alcoolic. Dar ce se va intampla cand, intr-o zi obisnuita, ea este rapita de un baiat necunoscut? Ce se va intampla cand va afla lucruri de ca...