Ne-am complimentat una pe alta, ne-am uitat de mai multe ori in oglinda si am decis sa mergem jos. Sper ca baietii sa fie de acord sa ne lase in pace pe mine si Perrie sa mergem singure. Sophia ne-a spus ca trebuie si vrea sa mearga cu Liam. Deci ramanem doar noi doua. Oricum Perrie nu vrea in nici un caz cu Zayn, si a spus ca daca va trebui sa mearga cu un baiat va merge cu Louis. Iar eu voi fi obligata sa merg cu Harry.
Am coborit jos si acolo erau totii baietii. Toti erau imbracati in blugi stramti negri si un tricou negru sau alb, in cazul lui Niall si pe deasupra un sacou negru toti. Aratau totii bine. Perrie nu s-a uitat nici o secunda la Zayn, dar el se uita la ea cu o fata de regret.Toti ne-au zambit , le-am zambit si eu si am spus:
-Eu si Perrie vrem sa mergem impreuna! Fara voi. spun si ma refer la Harry si Zayn. Putem? continui eu.
-De ce? intreaba Harry si Zayn la unison.
-Pentru ca asa vrem! spune Perrie si se uita doar la Harry.
-Nu! spune Zayn tare.
-Dar noi vrem.. spun eu incet.
-Nu.. repeta Zayn dar Harry il opreste.
-Lasa-le daca asa vor.Oricum in seara asta vreau sa ma distrez.
-Multumim. spune Perrie.
Am luat-o de mana pe Perrie si am iesit afara.Baietii se uitau ciudat la noi.Sophia a zambit si a pornit si ea cu Liam de mana dupa noi, si ceilalalti in spate. Am urcat in masina lui Niall. El a fost in spatele lui Louis, Niall si Zayn, iar in spatele nostru erau Soph, si Liam. Mergeam cu o viteza mare si in 10 minute am ajuns.
Am intrat impreuna cu Perrie si mirosul de tigari si alcool m-au facut sa ma stramb. Le-am spus baietilor ca mergem la bar, ei au spus sa avem grija si daca avem vreo problema sa ii cautam.Ajunse la bar, amandoua am comandat un rand de tequila. Am dat-o repede pe gat si am simtit ca imi arde tot gatul. Eu cat si Perrie ne-am strambat si dupa am ras.
-Ce faceti, domnisoarelor singurele pe aici? intreaba un om care a venit din spatele meu.
-Nimic din ce ar trebui sa te intereseze! I-am zis-o eu.
-Uh. sexy si rele.. imi place! spune celalalt tip de langa el. Erau amandoi plini de muschii si era cheliosi. Erau hidosi.I-am ignorat si ne-am intors spre bar. Unul dintre ei a inceput sa imi mangaie piciorul iar celalalt o pupa fortat pe Perrie pe gat.
-Lasa-ne, jigodiilor! tip eu, dar ei se fac ca nu ma aud. Ne-au luat pe sus si ne-au dus intr-o camera.
HARRY P.O.V.
Eram la o masa cu baietii si Derek, prietenul nostru. Am baut mult si ma siteam ametit. M-am dus sa le caut pe Demi si Perrie. Am fost nervos cand am auzit ca ele nu vroiau sa mearga cu noi. In fine, Zayn merita, dar nici Demi nu a vrut cu mine. Le-am lasat sa mearga impreuna pentru ca stiam ca Demi ma uraste si va fi trista daca o voi obliga sa mearga cu mine, iar pe Perrie o inteleg.Ea este cea mai buna prietena a mea. L-am certat pe Zayn intr-un fel pentru ce I-a facut lui Perrie. Nu trebuia sa reactioneze asa. E prima ara cnad o bate in halul asta, Perrie nu il va ierta asa usor.
M-am dus la bar si nu le-am gasit. M-am speriat putin. M-am uitat peste tot, absolut peste tot. M-am dus sa caut in camere, le-am cautat in fiecare camera si erau de negasit. Aproape fiecare camera. M-am dus spre ultima camera, din colt.Am deschis usa, si am ramas socat. Niste animale le saruta fortat pe Perrie si Demi, iar ele plangeau. Toti patru s-au uitat la noi, iar animalul care era pe Demi a spus:
-Pleaca, baietas, camera asta e ocupata! m-am enervat rau si am inaintat spre el. L-am dat pe animalul de pe Demi jos de pe ea si l-am batut pana a lesinat. L-am luat si pe celalat si am facut la fel. Am scos pistolul si i-am impuscat in cap. Asta meritau daca se atingeau de ele.
-Sunteti bine? le-am intrebat eu.
-Da, multumim! spune Perrie. Demi era socata, plangea intr-una.S-au ridicat de pe pat si Demi era sa cada dar am prins-o inainte sa atinga parchetul.
DEMI P.O.V.
Ne-au aruncat pe pat si s-au asezat peste noi. Imi era scarba, plangeam intr-una si eram speriata. Exact cand vroia sa imi dea rochia jos, cineva a intrat pe usa. Era Harry.
-Pleaca, baietas, camera asta e ocupata! a spus animalul de dupa mine. Harry a inaintat spre el si l-a batut pana a lesinat, dupa a facut si cu celalalt la fel. Dupa a scos un pistol si I-a impuscat pe fiecare in cap. M-am ridicat de pe pat si cand I-am vazut morti, era gata sa lesin, dar Harry m-a prins. M-a dus jos la masina si o vedeam pe Perrie langa el. Am intrat in masina toti trei, dar nu inainte ca Harry sa le spuna ceva baietilor. Am ajuns acasa, si m-am schimbat repede. Am vrut sa dorm cu Perrie si Harry m-a lasat. Ne-am bagat amadoua in pat, ne-am invelit si am adormit imediat amandoua.
CITEȘTI
Love Addiction
FanfictionDemi Johnson, o fata din N.Y., cu un trecut greu. Nu are mama, ea murind de cancer, iar tatal ei este un alcoolic. Dar ce se va intampla cand, intr-o zi obisnuita, ea este rapita de un baiat necunoscut? Ce se va intampla cand va afla lucruri de ca...