25.El sau tata.

1.2K 53 0
                                    


Cand m-am trezit, patul era gol, camera era goala, nici o urma de Niall Mi-am facut repede rutina si m-am dus in camera la Harry ca sa ma schimb de pijamale.Din fericire nu era nimeni in camera.Mi-am dat repede pijamalele jos si m-am imbracat cu niste blugi skinny si o bluza cu un imprimeu ciudat.Mi-am pus niste soseste in picioare, dupa care mi-am aranjat parul si m-am dus in bucatarie, unde erau doar Perrie si Zayn si ..Taylor?? Ce naiba cauta ea aici? Dupa ce ca relatia mea cu Harry e data naibii, a mai venit si asta aici, sa strice si mai rau lucrurile.
M-am asezat langa Perrie si Zayn.Am vorbit putin cu ei, ignorand-o pe Taylor pe cat mai mult posibil.Am aflat ca baietii au avut niste treaba , iar Zayn a ramas aici pentru sizguranta.Dar nu am aflat inca de ce ea e aici? Perrie si Zayn s-au dus in camera, eu ramanand singura cu scorpia asta.

-Ce faci, Demi? Te simti..bine? Ma intreaba Taylor cu un zambet de demon pe fata ei.

-Sunt chiar foarte bine, Taylor.Multumesc. Tu esti ..bine? Spun eu cu acelasi zambet pe fata si spranceana ridicata.

-Eu ma simt extraordinar.Ca intotdeauna.Uite...Stiu ca ultima si prima data cand ne-am intalnit, lucrurile dintre noi nu erau intocmai cum eu voiam.
-Unde vrei sa ajungi cu asta Taylor? Intreb eu iritata de calmul cu care vorbea.
-Vreau sa ajung la o intelegere.Uite..Nu vreau sa ne batem pe Harry, ok?
-Stai linistita, am aflat de ce Harry m-a rapit.spun si un zambet de fericire ii apare pe fata ei plina de machiaj.

-Si..Nu esti suparata? Intreaba ea , eu stiind ca nu ii pasa.
-Uite m-am prins ce vrei sa faci aici.Stiu ca tu, ca toti stiati de lucrul asta..

-Atunci de ce m-ai esti prietena cu alea doua si baietii?

-Pentru ca ei nu au nici o vina cu asta.Oricum nu aveau cum sa se impotriveasca in fata lui Harry. Iar pe fete nu pot sa fiu suparata. Si ele au fost rapite.. ca mine. Si nu ti se pare ca intram cam mult in subiect? Era vorba de..Harry.Parca eu asa imi amintesc.

-Lasam discutia pe alta data.Acum trebuie sa plec, dar ne vom revedea stai linistita.

Nu o bag in seama, ii arat doar degetul din mijloc si plec.Nu ma mai intorc sa vad ce fata a facut si ma duc direct in camera la Perrie.

-Trebuia voi sa ma lasati singura cu nebuna aia! Tip eu la ei doi.
-Ce s-a intamplat? Ma intreaba ei si incep sa le explic pe scurt.La sfarsit ei imi dau niste sfaturi pe care le-am mai auzit eu.Sa o ignor etc.
Cum sa o ignor? Nu pot, cand vad ca se baga asa in viata mea.Inteleg ca vrea sa il aiba pe Harry.Dar sa il ia si sa ma lase pe mine in pace.Singurul meu ţel acum e sa scap de aici.
...
Am stat toata ziua cu Perrie si Zayn.S-a facut ora 21:20, iar baietii nu au mai venit.Sophia s-a dus cu baietii din cate mi-au mai spus ei.M-am dus in camera la Harry.M-am pus in pat si am dat drumul la televizor, dar nu era absolut nimic interesant.Incerc sa adorm cand pe usa intra Harry.Se uita putin la mine si eu la el, dupa care intra la baie.Cat sta el acolo eu adorm.

...
Dimineata, ma trezesc din nou singura.Ma dezvelesc si observ ceva rosu pe pantalonii mei.Ohh..Nu se poate.Fix acum s-a gasit si menstruatia asta sa vina.
Imi iau o pereche de pantaloni negri si lenjerie intima noua si intru in baie.Perrie mi-a dat niste tampoane pentru perioada asta.Ma schimb repede si ies din baie.
Pe pat sta Harry si ranjeste la mine.

-Ti-a venit? Intreaba el si incepe sa zambeasca si mai tare.Inteleg la ce se refera si ii spun:
-Da..Ce e asa de amuzant? Intreb eu nepasatoare.
-Nimic.spune el incercand sa.para serios dar fara reusita.Nu ii mai spun nimic dar el insista sa vorbeasca cu mine.
-Uite Demi....incepe el dar il opresc.
-Nu incepe Harry.
-Lasa-ma sa vorbesc.spune el dur si eu aprob incet. Deci...In primul rand imi pare nespus de rau.Si stiu ca folosesc des cuvintele astea dar nu am ce sa fac.Gresesc intruna.Si asta e cea mai mare gresala a mea.Prima oara cand te-am vazut stiam ce vreau sa fac cu tine.Dar totul a luat o intorsatura drastica.M-am indragostit nebuneste de tine, Demi.Gandul meu e numai la tine si stiu ca nu ma vei crede, dar te iubesc exagerat de mult, Demi Johnson. Si voi face orice imi e in putinta ca tu sa ma ierti.
Discursul lui m-a lasat fara cuvinte.Nu stiam ce sa spun.Stiam ca slabiciunea mea e el, dar nu vroiam sa recunosc.Inca il iubesc, dar nu pot sa il iert ca dupa sa ma raneasca iar.

-Nu...Nu stiu ce sa spun.Harry, nu vreau sa ma ranesti din nou.Si totusi e tatal meu, nu a fost el cel mai bun, dar nu m-a parasit.Il iubesc pe tata cu bune si cu rele asa cum te iubesc si pe tine. Spun eu incet dar cat sa ma auda.

-Stiu..Dar uite...Tatal tau vine maine sa te ia.A aflat ca suntem aici.Si vrea sa te ia de langa mine.Tu va trebui sa alegi.EU SAU TATAL TAU!

Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum