..cand pe usa intra..Harry?Oh, nu se poate, daca mi se pare iar? Ma uit mai atenta la el,iar Harry ma studiaza. Imi zambeste si vine sa ma ia in brate.Ce bine, nu mi se pare.. A venit. Il strang tare in brate, dupa care ne sarutam apasat.
-Oh doamnee,Harry, mi-a fost asa dor de tine! spun eu incet, luandu-l din nou in brate.
-Si mie, iubito, acum am venit acasa, sunt bine, toti suntem bine. Tu ce ai facut zilele astea?
-Am stat cu Perrie si Sophia, ne-am distrat in mare parte.
-Ok, ma duc sa fac un dus si dupa mergem sa mancam ceva, ne odihnim, dupa poate mergem la club. spune si il aprob.
Harry intra in baie. Timp ce el este acolo, eu ma apuc sa fac patul. Imi pregatesc hainele, pentru am face si eu un dus. Imi iau un pullover alb si niste blugi skinny negri.Imi iau si lenjeriile intime si astept ca Harry sa iasa din baie.
-Aoleu, numai ieseai odata!! tip eu la el. El doar rade, iar eu imi iau schimburile si intru. Imi fac repede un dus, ma spal pe dinti. Dupa imi usuc parul, deoarece l-am spalat si e ud. Ma schimb cu hainele noi si ies.Ma dau cu o crema de maini si fata,pe care Soph mi le-a dat, dupa care ma incalt cu ghetele mele si cobor. Eram pe ultima scara ,cand aud pe cineva ca vorbeste:
,,-Ar trebui sa-i spui.!,, asta e vocea lui Liam.
,,-Cum naibii ai vrea sa-i spun lui Demi, ca tatal ei detine cealalta banda, care sunt dusmanii nostrii si as vrea sa il omor? Ca am rapit-o ,doar ca sa ajung mai usor la el, si sa-l distrug pentru tot raul care mi l-a facut? Crezi ca e asa de usor? Ma va uri..pe viata.,, spune..Harry. Ok.. sunt nebuna, ceea ce tocmai am auzit nu e adevarat. Nu-mi mai simt picioarele,si cad. Se aude o bubuitura imediat ce fac cunostinta cu parchetul. Baietii se uita la mine, avand niste expresii nedeslusibile.Harry vine la mine, dar eu ma ridic imediat si ma indepartez de el.
-Spune-mi ca nu e adevarat ce tocmai am auzit! spun, dar el isi apleaca capul si nu se misca. SPUNE-MI! tip eu.Isi ridica capul, se uita la mine, fara nici o expresie, daar nu spune nimic.Harry, pentru ultima data, spune-mi ca nu e adevarat ce am auzit!! repet eu.
-E adevarat. Demi... imi pare asa rau..
-Nu credeam ca voi mai spune asta vreodata, dar Te Urasc, si niciodata nu am vorbit mai serios. spun calm si ma indrept spre iesire. Incep sa fug spre soseaua libera. Incep sa plang zgomotos si fara oprire. Incepe ploaia, iar lacrimile mele nu se mai deosebesc de picaturile mari . Il auzeam cum striga dupa mine, dar daca el chiar credea ca ma voi opri se inseala amarnic.
Merg de jumatate de ora pe sosea. Am ajuns intr-un oras. Dar stiu unde sunt, pentru ca imi aduc aminte ca m-am plimbat cu fetele pe aici,deci nu sunt departe de cabana.
Doamne.. nu se poate asa ceva. Tatal meu detine o banda, dar el o vrea pe cea a lui Harry, iar Harry vrea sa-mi omoare tatal. Nu va face asa ceva. Nu o fi tatal meu cel mai bun, dar il iubesc, cu totul raul care mi l-a facut, asa cum il iubesc si pe Harry.Dar Harry nu ma iubeste pe mine.Totul a fost un fel de joc. M-a rapit doar ca sa ajunga la tatal meu. M-a folosit, ca pe o carpa. Tocmai ce ma oprisem din plans si am inceput si mai tare. Ma asez pe banca, si incep sa tremur. Mie frig si frica.
HARRY P.O.V.
-Liam, ce fac? Unde e Demi? Louis, ajutati-ma. A plecat..
-Harry linisteste-te. spune Zayn.
Cum sa ma linistesc? Cand Demi a auzit ce vorbeam cu baietii.Acum a plecat. Acum cine stie unde e. Trebuie sa ma duc sa o caut. Incerc sa ma opresc din a plange, dar sa de-a naiba daca pot. Ies afara si urc in masina.Bag din prima viteza , norocos ca soseausa e libera. Ploua fara oprire, probabil Demi e fleasca acum. Vad o fata pe o banca, cu capul aplecat. Imi dau seama ca e..Demi. Of Iisuse Hristoase, am gasit-o.Cobor intr-o secunda din masina si ma duc la ea.
-Demi... spun usor. Isi ridica capul. Se uita dezgustata la mine. Iubito, te rog..
-Nu-mi mai spune asa! tipa ea si fuge spre cealalta parte a strazii, dar o masina da peste ea. Fug ca vantul la ea si o ridic, o bag pe bancheta din spate. Ii sun pe baietii sa-i anunt, in timp ce fug cu masina spre primul spital care il voi vedea.. Mi s-au intamplat prea multe intr-o zi. Dar trebuie sa rezist.Pentru Demi.
...
CITEȘTI
Love Addiction
FanfictionDemi Johnson, o fata din N.Y., cu un trecut greu. Nu are mama, ea murind de cancer, iar tatal ei este un alcoolic. Dar ce se va intampla cand, intr-o zi obisnuita, ea este rapita de un baiat necunoscut? Ce se va intampla cand va afla lucruri de ca...