41.Darcy si Charlie

924 47 0
                                    

DUPA 8 LUNI

-Liam misca odata! Sophia tipa de pe bancheta din spate.

E ziua in care naste. Eram la masa cand i s-a rupt apa. Eu sunt in scaunul din dreapta in timp ce Liam conduce. Ceilalti sunt in spatele nostru.

Burta mea e imensa, iar intr-o luna ar trebui sa nasc si eu. Am aflat de curand ca e fata si asta m-a bucurat atat pe mine cat si pe Harry.

Cand ajungem la spital, niste doctori vin cu o targa si o pun pe Sophia pe ea.

...

Stam de 3 ore aici. Liam nu are stare, mai ales ca nu l-au lasat sa asiste la naștere. Eu stau pe scaun cu capul pe umarul lui Harry. El imi mangaie burta si parul.

LIAM P.O.V.
Dupa inca o ora de asteptat un doctor se indreapta spre noi si spune:

-Liam Payne? Cine e?

-Eu. Ce face copilul si iubita mea?

-Sophia Smith e bine...

-Si copilul???

-Copilul dumneavoastră e un baiat sanatos si foarte chipeș.

-Oh doamne. Multumesc. Pot sa-l vad?

-Deocamdata nu. Dar puteți sa o vedeti pe doamna Smith. Spune si ma duc dupa doctor cu gasca mea dupa mine.

Intram cu toti intr-un salon, unde Sophia mea frumoasa , sta pe pat si bea apa.

...

DEMI P.O.V.

Dupa ce i s-au facut analizele Sophiei, am plecat acasa. Liam il tine pe micul Charlie in brate cu grija pana la masina.

...

DUPA O LUNA

-Harry! Mai repede, omule! Tip eu.

Ne indreptam spre spital pentru ca micuța Darcy e pe drum.
Ajunsi aici, doctorii ma pun pe o targa si ma duc într-un salon.

HARRY P.O.V.

Dupa 5 ore de asteptat un doctor vine spre noi.

-Harry Styles?

-Aici. Sunt bine?

-Demi Johnson e bine. Iar fetita e perfect sănătoasa.

-Multumesc Domnului. Pot sa o vad?

-Pe doamna Johnson da.

Intru in salonul lui Demi cu toti dupa mine. O luam cu totii in brate si vorbim cu ea.
Ne povesteste cat de grea a fost sarcina, dar e bucuroasa ca totul s-a terminat.

...

Astazi Demi si micuta mea Darcy pot merge acasa. O tin pe fetita mea in brate, iar Demi e langa mine. Urcam cu toti in masina si mergem acasă.

Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum