13.Surpriza

1.8K 82 0
                                    


M-am trezit linistita, la ora 11 fara un sfert. Niall era langa mine si inca dormea dus. M-am dus la baie , mi-am facut mica rutina, iar dupa  m-am dus in bucatarie. Din fericire, nu era nimeni. Sincer, nu aveam chef sa vorbesc cu nimeni. Mi-am facut repede o cafea,, am baut-o incet, in timp ce imi pregateam o salata. Dupa ce am terminat-o si pe aia, am mancata-o, dupa m-am asezat pe canapea.

Stateam linistita pe canapea, timp, ce Harry intra in bucatarie adormit, doar cu o pereche de boxeri pe el.Doamne.. era asa sexy. Degeaba, daca in interior e ceea e. S-a uitat pentru o secunda la mine, iar dupa s-a dus sa isi puna cafea. S-a pus langa mine pe canapea si a spus:

-Imi pare foarte rau! Nu am vrut! Sunt un idiot..

-Stiam.. spune-mi ceva ce nu stiu! spun eu indiferenta, uitandu-ma in alta parte!

-Nu mai fa pe inabordabila!  spune el dur.

-Si tu nu mai fa pe importantul! Nu te mai crede seful! Si sa nu crezi ca dupa un amarat de ,,imi pare rau,, eu chiar te voi ierta, pentru ca niste cuvinte nu vor face sa dispara ce e in inima mea. am spus  eu si mai dur.

-Ti-am spus ca imi pare rau.. foarte rau, altceva nu am ce sa fac..

-Poate sa faci sa nu mai para ca mai adus aici ca sa fiu batjocorita, si sa sufar mai mult decat sufeream acasa la mine. 

Si cu toate astea , mi-am luat talpasita si m-am dus in camera.. la Harry. Am inchis usa cu cheia, si m-am aruncat in pat. Am bagat capul in perna si am inceput sa plang in liniste. Si eu care incepeam sa cred, ca se va schimba, si ca viata de acum incolo in California, va fi mai frumoasa. Dar m-am inselat amarnic. Aveam planuri... sa termin liceul, sa intru la o facultate buna, iar dupa sa imi gasesc alesul,si sa facem doi copii , o fetita si un baietel, pe care sa ii iubesc neconditionat. Dar planurile mele de viitor, s-au dus pe apa sambetei. Am adormit usor.

HARRY P.O.V

Ce sa mai fac? Ce sa mai fac ca Demi sa ma ierte? Ma urasc pe mine pentru ca ea ma uraste. Sunt un idiot. Stiu ca s-a dus la noi in camera si ca acum plange, s-au a adormit.O iubesc.. de cand am adus-o aici, nu mai la ea ma gandesc.  

Gata.. stiu ce sa fac, ca sa ma ierte. O surpiza.. adica o intalnire..ceva. Habar n-am ce ar trebui sa fac, dar Perrie si Sophia sunt aici sa ma ajute. Si lor li se pare ca Demi e perfecta.M-am dus la Perrie in camera, si am vazut-o ca vorbea cu Sophia.S-au uitat amandoua la mine cu fete confuze.

-Cauti ceva anume? intreaba Sophia.

-Vreau sa ma ajutati.. spun si incep sa le povestesc micul meu plan.




Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum