39.Fata sau baiat?

896 43 1
                                    

Am facut un dus repede. Am iesit din baie doar intr-un prosop. Harry sta pe pat, si cand ma vede pe fata lui apare un zambet pervers. Se apropie de mine. Ma saruta , si imi da prosopul jos. Ma intinde pe pat si incepe sa ma sarute peste tot.

...

Soarele intra prin draperii si ma trezeste. Harry e langa mine si se uita la televizor. Imi zambeste, eu raturnandu-i gestul. Ma saruta pe frunte, dupa care ma dau jos din pat si ma duc la baie. Imi fac repede rutina si ies din baie in niste colanti si un tricou negru. Ma duc cu Harry jos la bucatarie. La micul dejun avem omleta frantuzeasca. Pun pariu ca e făcută de Timeea, pentru ca ea obisnuia sa faca de asta.

Ma duc in camera si ma apuc de citit La rascruce de vanturi. O carte foarte buna,care am împrumutat-o de la Sophia.
...

DUPA 2 SAPTAMANI

Zilele sunt tot mai frumoase. Relatia mea cu Harry e deosebita.Fiecare zi e tot mai buna.

Si acum vine noua veste. Au fost zile in care vomitam si imi era rau. Si am fost cu fetele, cu Perrie, Timeea si Sophia la un control. Si.. am aflat ca sunt insarcinata. Si Sophia la fel. Nimeni nu stie. Am decis sa spunem de Craciun. Adica peste 2 zile. Harry si Liam cred ca ne e rau de la o alergie, pentru ca asa le-am spus noi.

Sunt foarte fericita si chiar nu ma asteptam. Inca nu stiu ce e. Fata sau baiat? Dar oricum, daca e fata as vrea sa o cheme Darcy Melanie, iar daca e băiat Drake Luca. Luca l-a chemat pe tata, iar Melanie pe mama, iar Drake si Darcy ii plac lui Harry.

E greu sa ma ascund cand Harry sau unul dintre baieti e prin preajma.
Sophia e in 2 luni, iar eu in 2 saptamani. Ea a fost la doctor si a zis ca e posibil sa aiba baiat. A zis ca vrea sa ii puna numele Charlie. E intradevar un nume foarte frumos.

Totul e de 10 ori mai frumos de cand cu aceste vesti. Baietii vor afla de Crăciun ca sa ii surprindem. Vreau ca Harry sa fie fericit. Nu vreau ca acest copil sa fie un fel de povara pentru el. Vreau sa se bucure, asa cum o fac eu.

Mananc mult, dar nu la fel demult ca Sophia. Tot daca nu i-a crescut burta nici ei ,ea tot mananca deja cat pentru doi.
Eu mananc deocamdata normal. Sunt doar in 2 saptamani. 2 saptamani care m-au facut sa ma simt atat de bine.
Viata mea e mult mai buna. Il iubesc pe Harry, ii iubesc pe toti din casa asta , si pe copilul care inca nici nu s-a format in burtica.

Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum