27.S-a terminat

1.2K 56 6
                                    

-Harry. Spun eu incet.Observ pe fata lui Harry un zambet imens.Tata fierbea se furie. Poate ca nu e cea mai inteleapta decizie dar stiu ca il iubesc pe Harry prea mult ca sa il las.O sa imi para rau, o sa imi fie dor de tata dar nu vreau sa imi schimb decizia.
Fetele rasufla usurate iar baietii bat palma de fericire.Harry ma ia strans in brate si imi șoptește de mai multe ori cat de mult ma iubeste.
Ma desprind din imbratisare si ma intorc cu fata la tata.El se uita dezamagit la mine.

-O sa iti para rau! Spune el si se intoarce iesind cu pasi rapizi din casa.Toti ma imbtatisazea scurt si imi spun ca fac parte din familia lor si ca se bucura ca nu ne-au pierdut. Acum ei sunt familia mea.
Stiu ca ar trebui sa plec cu tata pentru ca Harry m-a rapit si mi-a facut atata rau.Puteam sa termin liceul si sa merg la o facultate dar l-am ales pe Harry pentru ca stiu ca ma iubeste si eu il iubesc pe el.Suntem făcuți unul pentru altul. M-am dus in camera dupa ce am mancat cu totii pizza. Am vorbit si cu totii erau foarte fericiti ca nu am plecat cu tata.Harry zambea intruna si vedeam fericirea pe chipul lui.Nu l-am vazut nicodata pe Harry zambind atat de mult si imi placr sa-l vad asa.
In camera era foarte cald.Mi-am facut un dus rapid si am iesit doar cu prosopul in jurul meu.Harry era pe pat si cand m-a vazut a venit la mine si a inceput sa ma sarute apasat.

-Te iubesc atat de mult.Sunt atat de fericit ca esti aici, acum cu mine.
-Si eu te iubesc.ii soptesc eu.
Ma pune pe pat si ma saruta pe gura, pe gat, pe toata fata.Vrea sa imi dea prosopul jos dar il prind inainte sa faca asta.Mi-e prea rusine si frica de ce va urma.Dar il vreau pe Harry.Imi spune ca nu trebuie sa imi fie rusine si il las sa imi dea prospul jos.Se holbeaza la corpul meu ai zambeste.Sunt foarte rusinata, e prima oara cand las pe cineva sa imi vada corpul asa gol.
Imi saruta aproape tot corpul.Imi spune intruna cat de mult ma iubeste .Isi da si el tricoul si pantalonii jos si incepe iar sa ma sarute.Ma intreaba daca sunt pregatita si aprob din cap.
...

Dimineata ma trezesc greu.Harry sta cu capul pe pieptul meu care e bagat in patura. Aseara a fost incredibil.Harry a fost perfect.Ma simteam bine dupa ce am făcut-o cu Harry.Primul baiat.

Ma joc cu carliontii lui si zambesc ca tampita.Il vad cum deschide ochii incet.Cand ma vede zambeste larg si ma saruta pe par.

-Cum te simti? Ma intreaba el cu o voce ragusita.

-Bine.raspund eu in soapta.
Se da jos din pat si se duce la baie.Are pe el doar boxerii dar cand iese din baie are niste pantalonii scurti,si un maieu.Mergem amandoi jos si mancam niste clatite cu ciocolata facute de Pezz.In bucatarie erau toti.Taylor din fericire nu era facandu-mi dimineata mai frumoasa.Astazi am decis sa mergem cu totii la mall.

Ne-am dus cu totii in camerele noastre sa ne pregatim.M-am imbracat cu niste blugi negri rupti la genunchi.Si un hanorac negru pe care scria Trap Nation cu alb.E unul dintre hanoracele mele preferate.Ma mahiez putin si imi prind parul intr-un coc.Coborim jos si plecam cu masina la mall.

Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum