34.Aflarea vestii

942 46 0
                                    


HARRY P.O.V.

Ma trezesc repede ca sa nu intarzii cum fac eu de obicei. Imi fac rutina repede, dupa care ma imbrac in blugii mei negri si un tricou negru. Ma incalt in tenesii mei negri dupa care ies afara din camera, lasand-o pe Demi sa doarma in continuare.
Din fericire aseara nu s-a mai trezit. Deci totul a mers ok.
Sper sa nu fie suparata, vreau sa. fie fericita. Din cate am inteles Timeea avea o viata destul de buna. O sa vada ca va avea o viata si mai buna aici cu prietena ei Demi si Louis.

La bucatarie, baietii sunt destul de calmi. Ne luam putinele bagaje si mergem la duba noastra. Decid sa conduc eu pentru ca eu merg repede. Politia nu prea patruleaza pe aici, deci nu se va intampla nimic.

DEMI P.O.V.

Dupa ce imi fac rutina, cobor jos in bucatarie. Sophia statea pe canapea, iar Perrie inca dormea.

Harry nu era in camera cand m-am trezit. In casa e foarte linistita deci probabil baietii au plecat. Dylan din cate am inteles de la fete a plecat aseara.
Perrie vine si ea in bucatarie. Se vede ca abia s-a trezit pentru ca are parul ciufulit si are pijamalele pe ea.

-Neata, dragelor! Spune ea in timp ce isi pune cafea in cana.

-Neata! Spun eu si Soph laolalta.

-Unde sunt baietii? Intreb eu. Observ cum fetele ezita , deci clar s-a intamplat ceva.-Fetelor? Ce s-a intamplat?

-Ar trebui sa stai jos. Spune Perrie. Ii spun eu sau tu? O intreaba pe Soph. Ea arata cu degetul spre Perrie, semn sa spuna ea.

-Poftim? Fetelor ma speriati. Spune-ti-mi ce se intampla. Insisit eu speriata de felul in care Perrie si Sophia se comporta.

-Baietii s-au dus in N.Y. pentru ca vor sa o rapeasca pe prietena ta, Timeea, deoarece Louis s-a indragostit de ea. Spune Perrie repede, aproape încurcându-se in cuvinte.

-Poftim? Nu,nu,nu.

Asta nu se poate intampla.Nu, oh doamne. Aproape ca simt o bucatica de fericire , dar dispare imediat. Timeea are o viata perfecta. Planurile ei pentru viitor sunt stabilite. Nu vreau ca viata ei sa se destrame ca a mea. Dar eu am ales ca viata mea sa o petrec cu Harry, cu ei. Stiu ca e greșit , dar in continuare asta simt. Dar o cunosc pe Timeea , ea nu va vrea asta.

HARRY P.O.V.

Urmatoarea zi:

Am gasit-o pe Timeea intr-un parc.Era singura deci totul a fost mai ușor. Ea plangea. Era trista. Louis a luat-o in brate. Ea s-a zbatut putin, dar a renunțat imediat.

-Vrei ceva de mancara? Apa?
O intreb pe Timeea. Ea sta pe bancheta din spate si plange. E mult mai linistita decat ma asteptam.

-Voi sunteti cei care au rapit-o si pe Demi? Intreaba ea usor.

-Um..D-da. Spun si incepe si mai tare sa planga.

- Si pe mine de ce?

-Louis s-a indragostit de tine. De ce ești asa calma?.

-Pentru ca parintii mei au murit intr-un accident. Viata mea numai are rost. Nu ma intereseaza ce ve-ti face cu mine.

-Imi pare asa rau. Viata asta e de cacat. Parintii lui Demi au murit, parintii mei au murit si acum aflu ca si ai tai. Ce dracu e asta?

-Imi pare rau pentru tine si Demi. Doamne. Spune si incepe iar sa planga. Viata asta chiar e de cacat. Continua sa spuna printre suspine..

-Iti promit ca viata ta va fi mai buna. Demi e bine, fi sigura.
Acolo mai sunt 2 fete.Perrie care e iubita lui Zayn si Sophia care e iubita lui Liam.

-Ce bine. Spune si un mic zambet ii apare pe fata. Incep sa ii povestesc multe. Despre viata noastră, despre Louis, despre ce i s-a intamplat lui Demi si celorlalte si alte chestii care o vor ajuta sa nu ne creada tipii cei rai.

DEMI P.O.V.

Urmatoarea zi:

Ieri dupa ce am aflat ca o vor rapi pe Timeea, am stat in camera mea si am plans, dupa care am dormit.

E ora 14:20. Fetele au spus ca baietii vor veni maine la prima ora. Acum stau in camera mea si ma uit la televizor. Am găsit un program unde au dat un serial la care m-am mai uitat odata, numit The Vampire Diaries. E un serial foarte bun. Stefan e foarte aratos, si Damon la fel. Mereu mi-au placut serialele sau filmele cu vampiri sau varcolaci sau chestii supranaturale. M-am uitat la 5 episoade din sezonul 1 pentru ca atat au dat. Decid sa ma uit pe laptopul lui Perrie la continuare. Ea mi l-a imprumutat ca sa nu ma plictisesc.

Dupa inca 2 sezoane din The Vampire Diaries decid sa ma duc sa mananc ceva. Pe masa este pusa o farfurie cu pui si cartofi prăjiți. Pun farfuria in fata mea si incep sa mananc.

Dupa ce termin, spal vasele si am duc sus la mine in camera. E ora 20:05. 3 sezoane din serial mi-au obosit ochii asa ca decid sa dorm.

Adevarul e ca abia astept sa o vad pe Timeea maine. Mi-a fost atat de dor de ea. Sper ca se va obisnui cu noua ei viata ca si mine.





Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum