20. Prima zi la munte

1.4K 56 0
                                    


Am ajuns. Se pare ca vom sta la o cabana. E foarte frumoasa zona si imprejurimile. In departare se poate vedea apusul. Imaginea e foarte frumoasa. Ne uitam ca totii la minunatul loc si eram uimiti de ce vedem,mai putin baietii care doar zambesc, probabil ei au mai venit aici.

Am intrat in cabana, si am ramas uimita la cat de superb era. Era si in interior la fel de frumos ca si pe exterior. Nici nu pot sa descriu locul asta. Si miroase asa frumos aici. Am plecat fiecare in camera in care vom sta. Eu cu Harry, Liam cu Soph, Perrie cu Zayn, si Liam cu Louis in camera separate.. singuri, din pacate.Camera asta era la fel de frumoasa ca restul cabanei.

Am despachetat repede, Harry facand la fel.Am vorbit putin despre lucruri prostesti, dupa care a trebuit sa plece.

-Pa, Harry, ai grija, ne vedem cand vi! ii spun eu dandu-i un pupic scurt.

-Pa iubito, probabil voi veni peste 2 zile, maxim 3 daca se intampla ceva si nu terminam.Sa ai grija de tine.

-Dar unde va duceti? Ce faceti acolo? intreb eu curioasa.

-Nu vom fi prea departe de locul asta, la vreo 50 de kilometric departare. Trebuie sa luam  o marfa cu arme , care a venit din Anglia. Va dura mai mult pentru ca ta.... s-ar putea ca o alta banda sa vrea sa vina sa ne ia marfa.Atat. Alte intrebari?

-Nu, acum du-te. Sa nu te astepte baietii.Pa, Harry. Te iubesc.

-Pa, puiut, si eu te iubesc. spun si zambesc.

Raman singura in camera, dupa ce Harry ia o geanta cu el si iese pe usa.Ce bine ma simt cand Harry imi spune ca ma iubeste. Adica..simt ca e sincer. Si eu il iubesc pe el. Si chiar sunt ...fericita. Imi e asa frica sa nu pateasca ceva acolo. Pare simplu lucrul care trebuie sa-l faca, dar nu este. Banda aia poate fi mai periculoasa. Acum , imi doresc doar ca zilele astea sa treaca cat mai repede, si ultimele zile la cabana sa le petrec cu el.

M-am dus in camera la Sophia, dupa ce am facut un dus rapid si m-am schimbat.Ea statea acolo, si citea o carte. M-am uitat la titlul cartii si mi-am amintit ca o citisem si eu mai demult. Am vorbit cu ea putin in timp ce punea cartea la loc pe o noptiera. Perrie intra in camera cu o tava plina cu mancare. Sandvisuri, chipsuri, clatite, suc si altele. Am pus un film de comedie pe laptopul lui Liam.Am pornit filmul si am inceput sa si mancam.

Eram lesinate de ras. In toata viata mea nu am ras mai mult decat radeam acum. Filmul asta e chiar de comedie. Am mancat putin la inceput dupa care nu am mai avut timp. Dupa ce filmul s-a terminat, am inceput sa ne aducem aminte anumite segmente din text si radeam ca nebunele. Era ora 3 noaptea, iar noi nu aveam somn. Mancasem multa ciocolata si de Cola nici numai spun cat am baut.

Am decis impreuna cu fetele sa incercam sa dormim. Ne-am culcat toate in camera lui Soph. Eram asezate neordonat pe pat. Eu dormeam opus patului. Perrie la picoarele Sophiei, iar Soph dormea cel mai normal.

...

Dimineata ma trezesc peste Perrie. Soph cu picioarele pe mine, iar Perrie sub mine saraca. Ma trezesc foarte usor, ca sa nu le trezesc. Vad ca e ora 13 si raman uimita. E prima data in viata mea cand ma trezesc la ora asta.Ma duc la baie pe care nu stiu cum dar o gasesc cu usurinta, si imi fac mica rutina. Ma duc la mine in camera, si ma schimb. Imi iau niste colantii grosi si un pullover mov.Ma incalt cu niste ugg-uri si ma duc la bucatarie. Incep sa prepar cafea pentru mine si fete. Dupa ce termin ma apuc sa fac niste aperative cu alimente din frigider. Pun pe trei farfurii, cascaval, salam, castraveti,rosii, ou fiert, si alte alimente marunte.Pun farfuria pe o tava, dupa care pun trei cani cu cafeaua pe care am facut-o langa farfurii. Ma duc in camera la fete.

-Fetelorr. trezireaa! Micul dejun e gata!  vad ca se  trezesc amdoua incet. Isi fac amdoua rutina la baie repede, se schimba dupa care se aseaza pe pat si incepem toate sa mancam.Am decis ca astazi sa margem sa vedem impreujurimile. Au zis ca poate exista vreun parc de distractii, sa ne simtit bine.

Terminam de mancat. Fetele mi-au multumit pentru micul dejun. Am baut si cafeaua, si am inceput sa ne imbracam. Era ora 15:30. Mi-am schimbat doar puloverul cu o bluza alba si un pullover negru.Mi-am luat in picioare bocancii si niste bani . M-am dus la fete si erau si ele gata.

Off... Imi e asa dor de Harry.



Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum