-Mi se pare un plan bun! spune Perrie.
-E ok.. da la cat de idiot esti, mie imi e sa nu dai in bara. spune Sophia, si cata dreptate are.
-Adevarat! spun eu, si ele zambesc.
-O iubesti? intreaba Sophia.
-Um... putem sa spunem si asa. spun eu.
-Ce misto. Harry Styles e indragostit! spune Perrie si radem toti.
-Da.. Demi.. Demi.. e speciala, nu e ca celelalte, aveam nevoie de ceva diferit, care sa ma schimbe, si am facut o alegere buna. E asa timida, si inocenta, foarte frumoasa. Si stiu ca am rapit-o dintr-un alt motiv, dar m-am indragostit de ea si nu am ce sa mai fac, sper doar ca ea sa nu ma urasca.
-Gata, Romeoo! Am inteles! Dar va trebui sa ii spui de ce ai rapit-o, si care e faza cu taicasu. spune Perrie.
-De asta mie cel mai frica! spun eu lasand capul in jos.
-Si de ce altceva iti mai e frica? intreaba Perrie venind mai aproape de mine.
-Um... Deci... spuneti cu intalnirea asta? Unde sa o duc?intreb eu, evitand intrebarea ei.
-Pai, in primul rand, ar trebui sa o duci intr-un loc romantic, din cate am vorbit cu ea, astea ii plac, du-o la restaurantul Diner, e un loc frumos, nu foartee fitos, dar ii va placea. In al doilea rand, nu o supara, gandeste ce vrei sa spui inainte si analizeaza, dar sa nu iti ia 10 ore, in al treilea rand , cand te va intreba ce e asta, sau ce s-a intamplat, ii expliciti, ii spui ADEVARUL, si spre sfarsit ii spui ce simti cu adevarat pentru ea. Daca ea va spune ca nu simte la fel, nu te supara si laso asa, va avea timp sa se gandeasca daca simte ceva pentru tine, daca spune ca simte la fel, ii zambesti si dupa va sarutati. Sa nu vorbesti despre ,,serviciul,, tau, pentru ca e posibil sa o inspaimante. Fi cat mai dragut cu ea. Sa va asezati la o masa, in care e necesar sa stati fata in fata, e mult mai romantic si sa rezervi o masa cat mai ascunsa, ca nimeni sa nu se uite la voi, si Demi sa se intimideze. Daca ea doreste sa schimbe subiectul, il schimbi. Ca sa vada, ca o respecti!
-Ooohh.. doamneee, multumesc mult, Perrie! spun si ma duc sa o imbratisez.Mi-ai dat cele mai bune sfaturi din viata mea.
-Ma bucur ca te-am putut ajuta! spune si zambeste.
-Acum sa te imbracam. spune Soph.
-Nu am nevoie.
-Ba ai nevoie , daca ar fi dupa voi doi, adica tu si Demi, v-ati imbraca in pantaloni de trening, respectiv colanti, si un tricou amarat. Sunteti varza! Te imbraci cu haine de-al lui Zayn pentru ca e posibil ca ea sa fie in camera. Dupa ce te pregatim, te duci mai devreme la restaurant, faci tot ce trebuie facut, si noi o vom aduce pe Demi acolo.Bine? continua Soph.
-Bine, mutumesc si tie Soph! spun si o iau si pe ea in brate.
Fetele mi-au dat o camasa neagra cu buline albe , unde am lasat trei nasturi deschisi, un sacou pe deasupra si niste pantaloni stramti, de care port eu. Aratam bine. M-am dat cu parfumul lui Zayn. Le-am multumit din nou fetele, si m-am dus in bucatarie. Acolo erau baietii, le-am explicat ce plan am, si mi-au urat success. M-am incaltat, si am pornit spre Diner.
DEMI P.O.V
Stateam pe patul din camera lui Harry, cand pe usa intra Soph si Perrie. Se duc la dulapul meu, si de acolo, scot o rochia neagra, putin peste genunchi, fara bretele cu sclipici pe ea. Era singura rochie pe care o aveam in dulap si imi placea. Au scos niste tocuri negre, si o geaca de piele cu tinte.Ce vor sa faca?
-Ce faceti? intreb eu confuza.
-Pai.. um, mergem sa ne plimbam.. hai. Imbraca-te. Stim ca e elegant, dar poate ne oprim la un restaurant. spune Sophia.
M-am imbracat, si imi placea cum aratam. Parul l-am buclat, si am coborit jos. Aveam nevoie de o plimbare. Acolo, Perrie si Soph ma asteptau. Ele erau imbricate in blugi. Oricum nu am chef sa le intreb , de ce.Ne-am urcat in masina lui Liam, si ne-am oprit la un restaurant destul de luxos Diner.Fetele au spus ca se duc la baie, si sa ma duc inauntru, sa caut o masa mai departe de restul lumii.Intr-un colt, l-am vazut pe Harry, uitandu-se pe geam. Mi-a vazut reflexia in geam, si s-a intors.
...
CITEȘTI
Love Addiction
FanficDemi Johnson, o fata din N.Y., cu un trecut greu. Nu are mama, ea murind de cancer, iar tatal ei este un alcoolic. Dar ce se va intampla cand, intr-o zi obisnuita, ea este rapita de un baiat necunoscut? Ce se va intampla cand va afla lucruri de ca...