Ajunsi in fata mallului, ne grabim sa coboram din masini si intram pe rand inauntru.Era cald si foarte frumos.Era 1 decembrie.Timpul a trecut foarte repede, si nici nu stiu cand am intrat in luna Decembrie.Pe 11 e ziua mea si pe 24 a lui Louis.Acum cateva luni a fost ziua lui Niall.Imi pare rau ca nu i-am spus la multi ani dar chiar nu stiam.Plus ca eram intr-o.pasa proastă. Pe 25 e Craciunul si se pare ca lumea deja a inceput sa faca cumparaturi.Ne plimbam prin mall fara ca nimeni sa nu spuna nimic.Harry ma tine de sold strans iar eu stau cu capul pe umarul lui.Ma gandesc sa incep un subiect si asta fac:
-Noi cand o sa facem cumparaturile pentru Craciun? Toti se uita la mine si Harry vorbeste:
-Te grabesti, iubire? Felul in care Harry imi.spune ,,iubire,, ma face sa ma simt bine.-Um..nu , doar ca nu vreau sa se vanda toate lucrurile frumoase. Am putea merge peste o săptămână?
-Da , cred ca e in regula peste o saptamana.Stai calma ca nu se va vinde tot. Spune el razand.
-Baietii noi vom merge sa ne cumparam haine. Spune Perrie
-Ne vedem intr-o ora la Mc Donalds.Ok? Continua Sophia.
-Ok. Spun baietii la unison, iar eu cu fetele intram intr-un magazin de lenjerii intime. Ma uit prin jur si nu vad nimic care sa-mi placa exceptând un sutien.negru cu dantela pe care l-am cumparat .Fetele si-au cumparat mai multe sutiene si lenjerii intime, ca de obicei.
Ne-am plimbat aproape prin tot mallul.I-am vazut pe baietii de cateva ori dar nu le-am spus nimic.L-a un moment dat am inceput sa-i urmarim.A fost foarte amuzant.Ceasul lui Perrie a bipait in semn ca a trecut o ora.Ne ducem la Mc Donalds unde baietii ne asteapta cu zambetul pe buze.Il sarut scurt pe Harry si vorbim putin despre ce mi-am luat.De data asta eu si fetele nu ne-am.luat deloc multe haine pentru ca ne-am irosit timpul urmarindu-i pe baietii si razand.Am mancat, dupa care ne-am intors acasa.
...Mi-am pus putinele haine noi in dulap dupa care m-am aruncat in pat.Harry iese de la baie si mi se alatura.Incepem sa ne sarutam.Dupa care ne culcam.S-a facut 10.30.Nu pot sa inteleg de ce orele, zilele, saptamanile ai lunile trec asa repede.
Cand ma trezesc harry sta cu capul pe pieptul meu si cu mana peste abdomenul meu.Mi-e frica cand va aduce in subiect taieturile mele de pe corp.El inca nu m-a intrebat nimic despre mine si nici eu nu stiu lucruri despre el, ca de exemplu familia lui.Niciodata nu mi-a spus daca are o mama sau un tata.Defapt,logic ca are, dar unde sunt? Sunt in viata sau au murit?Tatal lui e la fel de rau ca tatal meu?Ma intreb eu in minte,dar Harry spune ceva si ma scoate din transa.
-Ce faci iubito? vocea lui ragusita si sexy ma face sa simt un gol in stomac.
-Nimic. Spun eu.
-Putem sa.vorbim?
-Acum?.De dimineata? E clar ..stiu despre ce vrea sa vorbim.
-Da.Te rog.
-Ok.Spune!
-Pai stiu de taieturile tale de pe corp...Vreau sa stiu de ce o faci.
-Pai...Din cauza problemelor mele.
-Ce probleme?
-Familia mea.
-Spune-mi povestea ta iubito.
-Pai..mama a murit de cancer acum vreo 4-5 ani.Intrasemin depresie.Ma taiam mult.Tata devenise un alcoolic drogat si am inceput sa ma tai pe abdomen ca sa nu se observe si sa imi reproseze ceva.Stiu ca e ciudat sa te tai pe abdomen dar mie imi placea sa o fac. Ma simteam mai bine.Stateam in camera mea ma imbatam si ma taiam.Credeam ca viata mea e distrusa, dar cu timpul am reusit sa ies din depresia mare in care intrasem.Cu ajutorul Timeei, am reusit sa scap de obiceiul prost de a ma taia, dar din pacate am ramas cu semne.Timeea e ca si sora mea, ea a fost langa mine chiar si cand nu voiam.
Termin de spus .Harry ma priveste intr-un.mod ciudatnu stiu ce semnifica fata lui.E confuza, trista, dezamagita, habar nu am.
-Imi pare asa rau iubito.Eu..eu chiar nu stiu ce sa spun.Oricum...tu..tu vrei sa afli povestea mea?
-Cu siguranta.
-Pai toata familia mea a murit intr-un incendiu. Ajunsesem pe strazi ,si chiar cand voiam sa ma arunc de pe un pod , un om care e acum șeful meu m-a ajutat.M-a luat de pe strazi si m-a bagat in banda lui.Baietii au aceeasi poveste trista ca mine.Ei erau deja acolo si ne-am imprietenit foarte repede.
-Imi pare foarte rau.Nici eu nu stiu ce sa spun.Povestea ta e mai deprimanta ca a mea.Chiar imi pare rau.
Imi pare sincer rau pentru Harry.El a trecut peste o problema mult mai mare ca a mea.Dar el a fost puternic,pe cand eu m-am dat prea repede batuta.Se pare ca in dimineata aceasta secretele ies la iveala.
...
CITEȘTI
Love Addiction
FanficDemi Johnson, o fata din N.Y., cu un trecut greu. Nu are mama, ea murind de cancer, iar tatal ei este un alcoolic. Dar ce se va intampla cand, intr-o zi obisnuita, ea este rapita de un baiat necunoscut? Ce se va intampla cand va afla lucruri de ca...