10.Taylor

1.8K 76 1
                                    


......cand pe usa intra o tipa, blonda, inalta, imbracata intr-o fusta scurta si un maieu cu tocuri de 10 centimetri.Era machiata mult. Cred ca e Taylor.Se indreapta spre Harry cu un mers de diva pe care nu il reuseste sa il faca si il ia in brate. Harry la randul lui o ia usor in brate. Ma simt putin ciudat.

-Buna dragilor, buna Harry! spune si ii zambeste. Ma bucur sa va vad!

-Eh. uite ca nu impartim acelasi sentiment! spune Perrie, si eu cu Soph zambim.

-Mda... Si tu esti..? intreaba, referindu-se la mine.

-Demi.. Demi Johnson! spun eu plictisita. Tu trebuie sa fi Taylor?

-Se pare ca deja I-ati povestit despre mine! spune uitandu-se la ceilalti, inclusiv la Harry.

-Mda.. spune Liam

-Si... Mergem si noi in seara asta la club? intreaba ea asezandu-se intre mine si Harry.

-Nu stiu.. spune Harry uitandu-se ciudat la ea.Ma ridic de pe canapea si dau sa ma duc la mine in camera dar o voce ma opreste.

-Ce faci? ma intreaba Harry.

-Ma duc in camera. spun si nu mai astept sa spuna nimic si ma duc fuga la mine in camera.

Taylor.. Taylor asta ma cam enerveaza. Il vrea pe Harry si usor usor il obtine. Clar nu voi merge in club, daca Harry si ceilalti se decid sa se duca, nu cu Taylor. M-am saturat, vreau acasa. Defapt.. o vreau pe mama, mie prea dor de ea.. In ultimul timp nu m-am mai gandit la ea. Am nevoie de ea, ca de aer. Ea ma putea face sa zambesc fara sa ma fortez asa cum fac de cand am fost rapita. Mie dor si de Timeea, ea a fost mereu langa mine, chiar si cand nu aveam nevoie de ea si voiam sa stau singura.Mie dor si de tata, tot daca , cand eram acasa era mai mereu plecat, nici nu stiu exact unde lucreaza si ce face, mie dor de el tot daca ma trata dese ori ca o sclava si mai dadea si in mine. Vreau acasa! si nimeni nu poate intelege.

Stau cu capul in perna de jumatate de ora si plang incontinuu. Nu mai pot. Simt ca ma sufoc. Ma dau usor jos din pat si ma duc la baie. Ma uit in oglinda si sunt speriata de fata mea. Am ochii  foarte uflatii si rosii. Am cearcane, fata umflata si parul ciufulit. Ma dezbrac incet si  intru in dus.Ma spal repede, pe cap dupa pe corp, si pe fata bine. Ies infasurata de un prosop gasit prin baie. Nici nu imi pasa al cui e. Ma duc la dulap. Iau lenjerie intima , niste colanti gri si un tricou negru. Ma imbrac repede si ma asez pe pat. Iau telecomanda si aprind televizorul. Toate canalele sunt plictisitoare. Am nimerit pe un program de desene. Ma uit ce ma uit, pana cand adorm.

Ma trezesc tot singura in pat. Ma uit la ceas si vad ca e 3 noaptea. Cobor la bucatarie si lumina e stinsa. Probabil s-au dus la club.. fara mine, oricum nu mergeam.Am baut un pahar cu apa si dupa m-am uitat in frigider. Am vazut o prajitura cu frisca, am luat-o si am mancat-o, nici nu m-am mai gandit a cui e si nu stiu de ce.Dupa ce am terminat, m-am dus sa ma uit prin casa. Era asa liniste. M-am dus la parter si intr-un colt am vazut o usa. Am inaintat spre ea si am deschis-o. Erau niste scari si le-am coborit usor, in liniste, tot daca stiam ca sunt singura in casa. Oare de ce nu am plecat eu? ....Da, evident, nu am unde sa ma duc mai ales acum noaptea. Prizoniera. Merg incontinuu, fericita ca e putina lumina cat sa vad. Pun mana pe perete si simt ceva rece.Ma uit si vad o pusca, doua, trei.. multe, foarte multe, mitraliere si alte ,,unelte,, de omorat. Ei folosesc asa ceva? Nu pot sa cred. Dar na.. asa sunt traficantii, sunt obligati sa foloseasca chestii dinastea.

Ma intorc in camera mea, ma bag in pat si adorm usor, usor.





Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum