26.Alegerea

1.2K 56 0
                                    

Nu puteam sa procesez ce Harry tocmai a spus.Eram in ceata,eram confuza.Deci,tatal meu vine maine sa ma ia din nou acasa.Eu va trebui sa aleg dintre doua persoane pe care le iubesc,dar care mi-au facut in acelasi timp rau.Care mi-au ascuns niste lucruri de care nici nu aveam habar.Am fost mintita pe fata, iar eu iertam.Eu am fost cea care greseam.Trebuia sa imi dau seama, era ceva putred la mijloc.
Va trebui sa aleg dintre tata su Harry.Asta va fi greu.Nu pot sa aleg.Cum poate sa ma puna in situatia asta?Chiar nu gandeste? Dar deja faptul e consumat,iar acum numai ramane decat sa aleg cu cine vreau sa imi petrec restul vietii.Daca raman cu Harry, viata mea va intalni pericole dar si iubire.Daca ma intorc la tata pot sa imi iau viata de la inceput.Sa termin ultimul an de liceu si sa intru la o facultate buna asa cum mi-am propus inainte sa fiu rapita.Pot sa o iau de la inceput cu relatia dintre mine si tata.Dar problema cea mai mare, este ca orice varianta voi alege stiu ca voi regreta,pentru ca ambele variante imi sunt familie.E greu sa renunti la o familie pentru o alta familie.

Harry se uita la mine cu o urma de regret.Eu ma uitam in pamant si ma gandeam in continuare.Harry isi pune doua degete sub barbia mea si imi ridica capul.Ma uit in ochii lui si el in ai mei.Privirea lui nu avea nici o expresie.Statea normal si se uita in ochii mei.Eu facand la fel.

-Spune ceva! Imi spune Harry incet dar chiar daca as vrea sa spun ceva, creierul meu numai functioneaza deloc, iar buzele mele stau lipite una de alta nescotand nici un zgomot cat de mic. -Spune ceva iubito. Insista el eu reusind doar sa ma incrunt la cuvantul pe care l-a folosit si la insistenta lui.

-Incerc sa procesez ce tocmai mi-ai zis.Cum poti sa ma pui intr-o asemenea situatie?.spun si incep
sa plang zgomotos.Ma las pe jos langa pat si imi bag fata in mainile mele micute si plang si mai tare.-E tatal meu si esti tu.Va iubesc pe amandoi tot daca observ ca nu incetati sa ma raniti.Amandoi imi sunteti familie.Cum pot eu sa aleg? Imi spui si mie. spun eu printre lacrimile ce nu se mai opresc.

-Imi pare nespus de rau.Dar nu vreau ca tatal tau sa te ia forțat de langa mine, asa ca stiu ca daca il vei alege pe el, eu nu voi mai avea ce sa fac.Am renuntat la planul de a-l omori.Acum contezi doar tu.Imi pare enorm de rau, dar va trebui sa alegi.Nu am ce sa fac.Pune-te si in locul meu macar pentru o secunda.

-Te urasc.Te urasc ca ma pui sa aleg.Dar daca chiar trebuie o voi face.Si stiu ca orice as alege voi regreta.Dar acum vreau sa fiu lasata in pace.Sa ma gandesc ce voi face.

-Gandeste-te bine iubito.Nu vreau sa te pierd. Spune si vad cum o lacrima i se prelinge pe obraz.

Harry iese din camera. Eu mai stau acolo in jur de 2-3 ore si plang incontinuu.Observ ca e ora 18.50 si aleg sa fac o baie calda ca sa imi mai limpezesc putin mintile.Sa am mintea limpede pentru ce va urma.

...
M-am trezit cu doua brate mari in jurul meu.Mi-am dat seama imediat ca sunt ale lui.Si nu dupa tatuaje ci dupa atingerea lui care ma face sa explodez.Ma ridic cu greu din pat si imi aduc aminte ca azi am ceva foarte greu de facut.Imi e asa frica.Ieri m-am gandit cat de bine am putut si am decis cu cine voi ramane.Acum sper sa nu regret prea mult.
M-am schimbat de pijamale si m-am imbracat in niste colanti si un pulover negru.Harry s-a trezit si el si s-a dus la baie.S-a schimbat si el repede si inainte sa iasa pe usa imi spune:
-Sper ca vei face alegerea corecta.Nu uita ca eu te voi iubi mereu.

Si cu asta iese pe usa trantind-o in urma lui.Cuvintele lui ma fac sa bag runda a doua la plans dar refuz sa fac asta.Intru in baie si ma spal din nou pe fata ca sa imi revin.Ma duc in bucatarie si acolo erau toti.Fetele erau triste iar baietii nervosii.L-am vazut pe Harry intr-un colt si plangea tare.
Le iau pe fete in brate si pe baieti la fel ei spunandu-mi ca le pare rau ca s-a ajuns la asa ceva si chestii pe care le stiu si eu deja.Imi puneam cafea in cana cand pe usa intra..tata.Eram speriata, iar cafeaua mea era toata pe jos.Harry se ridica, toti facand la fel.Tata vine si ma ia in brate dar eu nu puteam sa ii răspund.Se desprinde si se da cativa pasi in spate dupa care spune:

-Fata mea frumoasa, ce mare te-ai facut.imi spune el zambind trist la mine.Nu gesticulez sau spun nimic pentru ca eram intepenita. -Scumpa mea, stiu ca a fost greu sa afli si imi pare rau.Nenorocitul asta te-a rapit exact cand voiam sa imi schimb atitudinea fata de tine.Dar acum poti sa vi acasa si sa o luam toul de la capat. Il vedeam pe Harry foarte foarte nervos.

-Ea ramane cu mine.Nu ii mai baga prostii in cap. Tipa Harry facandu-ma sa ma sperii putin.

-Taci si nu te mai baga.Am tot dreptul sa ii spun absolut ce vreau fetei mele. Spune tata la.fel de calm precum era si la inceput.
-Acum draga mea alege.Eu sau nenorocitul asta care ti-a distrus viitorul. dupa ce termina tata de spus imi aduc aminte la tot ce m-am gandit ieri.Stiu pe cine trebuie sa aleg.Mi-a facut el mult rau dar il iubesc cu toată fiinta mea.

-Amandoi sunteți atat de vinovati dar va iubesc pe amandoi.Va urac ca ma puneti sa fac asta.
Stiu cine ma va face fericita si stiu si viitorul pe care vreau sa il am si cu cine sa il petrec. toti asteptau cu sufletele la gura, si fetele plangeau zgomotos.

-.....

Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum