DEMI P.O.V.
Dimineata ma trezesc transpirata.Imi dau seama ca Harry e cauza deoarece sta cu jumatate de corp pe mine. Il dau jos de pe mine si ma dau jos din pat , luându-ma o durere de cap zdravana.Probabil din cauza ca am plans aseara foarte mult.Am dormit doar cateva ore dar nici nu știu cand am adormit.
Ma duc la baie si imi fac repede rutina. Ma decid sa fac un dus ca sa pot sa-mi mai dezmorțesc muschii.
Dupa ce termin dusul fierbinte, ma schimb in niste pantaloni de trening si un tricou si ma simt mult mai relaxata.
Harry inca nu s-a trezit, deci va trebui sa o fac eu, tinand cont ca e ora 11:55.Ma asez pe pat langa el si incep sa il misc, dar el nici macar nu se clinteste.-Harry trezeste-te. Spun eu destul de tare. El se face ca nu aude si ma calca pe nervi.Incep sa ii mangai spatele , dupa care ii ciupesc fundul. El tresare dupa care incepe sa rada.
-Sunt treaz.Multumit? Ai niste tactice foarte ciudate cand e vorba sa trezesti un om.
-Mi s-a mai spus. Spune eu si ii zambesc.
Dupa ce Harry isi face rutina la baie , coboram la bucatarie.Fetele fac sandviciuri, iar baietii inclusiv Dylan stau pe canapea, respectiv scaune. Dylan din cate am inteles trebuie sa plece maine.
Mai sunt 3 zile pana la ziua mea de naștere. Nu vreau sa fac nimic. Chiar sper ca nimeni sa isi aduca aminte....
Ziua am petrecut-o uitandu-ma cu Harry la filme.Am ras la filmele de comedie si am plans le cele de dragoste si drama.Harry nu avea nici o reactie la filmele astea ,doar mai radea la cele de comedie.El mai mult se holba la mine, dupa care ma saruta. Am mancat niste paste cu sos pe la ora 16, doar atat. Acum e ora 20:20.Harry doarme in poala mea, in timp ce eu ma uit la al cincizecelea film, numit The notebook.Este un film foarte bun.Dupa ce se termina pun capul pe perna si adorm cu capul lui Harry in poala mea.
HARRY P.O.V.
O priveam pe Demi cum rade la filmele alea de comedie si cum lacrimeaza la cele de dragoste. O sarutam de fiecare data cand aveam ocazia.
La ultimul film numit The notebook parca, am adormit cu capul in poala ei. M-am uitat la prea multe filme azi si sunt extenuat.Dupa ceva timp, simt cum Demi se culca si ea.PERRIE P.O.V.
-Ce? Cum sa o rapiti tocmai pe ea? Sunteți batuti in cap? Tip eu la cei 4 baieti idioti din fata mea.
-De ceva timp idiotul de Louis se gândește doar la ea. Daca el o vrea atunci asta e. Explica Zayn, idiotul meu iubit.
Eram la bucatarie, pe canapea si vorbeam cu Sophia despre ziua de nastere a lui Demi.Zayn,Niall,Liam si Louis intra si ei.Ii observ cum ezita sa ne spuna ceva asa ca ii intreb ce s-a intamplat. Zayn incepe sa povestească cum ca Louis vrea sa rapeasca o fata din N.Y. deoarece nu si-o poate scoate din minte de cand au rapit-o pe Demi. Am fost de acord, pana cand au menționat ca aceea fata e defapt cea mai buna prietena a lui Demi din N.Y., Timeea. Am izbugnit la propriu si le-am spus ca asta nu se poate. Demi are prea multe pe cap.Poate ca o va bucura, dar sunt slabe sanse.
Au mai zis si ca peste 2 zile se vor duce din nou in N.Y. Intr-un final am fost de acord, ei promitand ca se vor purta foarte frumos cu Timeea si nu o vor speria sau ceva.
-Harry stie,nu? Intreaba Sophia.-Evident,iubito! Ii răspunde Liam iubitei sale.
-Va rog, explicatii pe drum cum sta treaba.Daca nu merge spunetii ca Demi e aici.Poate o va linisti putin. Oricum e posibil sa va recunoasca. Spun eu si toti ma aproba.
Ne ducem cu totii in camerele noastre.Le-am spus baietilor ca maine primul lucru pe care eu si Sophia il vom face e sa-i spunem lui Demi despre planul lor. Ei au spus ca e mai bine sa le spunem cat ei sunt plecati si am fost de acord. Demi o va lua razna.
CITEȘTI
Love Addiction
FanfictionDemi Johnson, o fata din N.Y., cu un trecut greu. Nu are mama, ea murind de cancer, iar tatal ei este un alcoolic. Dar ce se va intampla cand, intr-o zi obisnuita, ea este rapita de un baiat necunoscut? Ce se va intampla cand va afla lucruri de ca...