3.Cunostinta

2.5K 98 3
                                    

Abia adorm si eu si cineva vrea sa ma trezeasca. Prima oara nu am simtit, dar ma zgaltaia si imi striga numele. Probabil e blondul, doar el imi stie numele.

-Demi, trezeste-te! repeta el.

-Vreau sa dorm. Lasa-ma! spun eu incet.

-Haide, Demi! deschid ochii si il vad pe carliontat. Hm.. de unde imi stie numele? Probabil blondul aIa i-a zis.

-Ce vrei?

-Coboara sa mananci. poate e sansa mea sa scap. Cobor odata cu el din duba. El se indeparteaza, ducandu-se spre baieti, iar eu incep sa fug pe marginea soselei cat de tare pot. El fugea in spatele meu. Fugeam mai tare, nu imi pasa ca nu aveam cum sa ma duc acasa, vreau doar sa scap de ei. El fugea si mai tare. Era la 20 de metri de mine. Incercam sa fug mai tare, dar nu mai puteam, dar tot nu ma lasam. Deodata o mana imi prinde incheietura mainii. Ma intorc si il vad pe carliontat foarte nervos. Se incrunta la mine si imi da o palma dureroasa. Mi-am dus mana la obraz, dar el mi-a dat un pumn in stomac. Ce nenorocit. Am cazut pe jos, am inceput sa plang. O mana era pe obraz, una pe burta.Ma ridica in picioare mai imi da o palma si ma trage dupa el.

-De ce ai dat in ea? spune un baiat tuns periuta.

-Asta merita daca fuge, jigodia naibii! spune el nervos.Toti au tacut. M-am asezat pe patura unde stateau baietii intre blond si baiatul tuns periuta. Ei mi-au dat apa si un sandwich. Am baut multa apa si mancam incet. M-am ridicat. Toti se uitau la mine, doar carliontatul parea nervos. Nici unul nu spunea nimic. Nu vroiam decat sa ma plimb pe dealul de langa noi. Am treaversat strada si ma plimbam cu privirea carliontatului pe mine.

-Trebuie sa mergem! spune carliontatul.Nu am zis nimic si am pornit spre duba. M-am urcat in ea si m-am dus in coltul meu. Blondul mi-a spus sa ma asez pe bancheta, ca in coltul ala e racoare, dar am refuzat. Vroiam sa fiu singura si sa plang.

Am mers inca vreao 6-7 ore, am plans pana cand am adormit. Un alt baiat cu ochii albastri mi-a spus ca in 30 de minute ajungem. Mie frica.Masina s-a oprit, iar blondul m-a ajutat sa cobor. Ciudat ca nu le stiu numele la nici unul si am mers aproape 2 zile cu ei in masina. Oricum nu ma interesa.

Am intrat in casa lor si acolo erau 2 fete foarte, foarte frumoase. Cea cu ochii albastri s-a dus la baiatul cu parul negru si ochii caprui-negri, iar cealalta cu ochii verzi la baiatul tuns periuta. Ambele fete au venit la mine.M-au imbratisat pe rand calduros,chiar aveam nevoie si mi-au spus:

-Buna, scumpo, eu sunt Perrie, spune cea cu ochii albastri.

-Iar eu Sophia, spune cea cu ochii verzi. Ne bucuram de cunostinta, chiar ne doream inca o fata in casa asta.

-E-eu sunt D-demi.. spun incet, Si eu ma bucur de cunostinta. Mi-au zambit cald, iar carliontatul m-a dus in camera mea.

-Aici e camera noastra. spune el.

-..Noastra? intreb eu confuza.

-Da.

-B-bine.Cum te cheama?

-Harry. Iar pe ceilalti ii vei cunoaste cand vom cobori la masa. Schimba-te in hainele din dulapul acela. spune si imi arata cu degetul un dulap alb. Poti sa faci si un dus, iar dupa sa vi la masa. Inteles?

-Da, mersi.

Mi-am facut un dus lung, unde m-am mai relaxat. Mi-am laut lenjeria neagra pe mine, o pereche de pantaloni de trening negri si un tricou albastru.Am stat putin in pat, si m-am gandit la tot. Imi e dor doar de Timeea. O vreau langa mine acum. M-am ridicat in picioare si mi-am sters lacrimile, nici nu imi dadusem seama ca plangeam si am coborit jos. M-am dus in bucatarie si acolo erau toti. I-am salutat timid si m-am asezat intr-un fotoliu mai retras.Am mancat putine paste, si dupa m-am dus la mine.. la el in camera. M-am schimbat in niste pijamale si m-am pus in pat. A inceput sa ma doara capul si am incercat sa adorm. Din fericire am adormit repede, fiind extenuata.





Love AddictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum