HARRY P.O.V.
Ma trezesc inaintea lui Demi. E ora 12:30. Probabil e obosita, ieri a fost o zi obositoare pentru amandoi.
Am văzut in ochii ei ca era fericita ca a vazut-o pe Timeea. Si m-am bucurat. M-am bucurat ca e fericita. Vreau sa o iau de la capat cu ea. Nu vreau sa mai planga. Nu vreau sa ii mai fac rau sau sa o ranesc intr-un fel. Vreau ca viata pe care si-a ales-o cu mine sa o faca fericita.Imi fac rutina repede, ma imbrac cu niste pantaloni de trening si un tricou. In timp ce imi dadeam cu mana prin par, printesa mea se trezeste somnoroasa. Se da jos usor din pat si da sa se duca la baie, dar eu o opresc.
-Nu ma saluți si pe mine, iubito? Intreb eu si zambesc. Stiu ca ma vede foarte rar zambind si stiu ca o deranjaza si mi-am promis ca voi incerca sa zambesc mai des pentru ea pentru ca stiu ca o face sa se simta mai bine.
-Ba da. Scuze. Spune si ma saruta. Isi înfășoară mainile in jurul gatului meu iar mainile mele ii mangaie spatele micut.
Dupa ce ne dezlipim din sarut, ea se duce in baie. Eu ma asez pe pat si o astept sa iasa ca sa coborim jos....
DEMI P.O.V.
Am coborit in bucatarie cu Harry de mana. Azi dimineata a fost foarte drăguț si asta nu se intampla des. Imi place sa-l vad ca zambeste si ca e fericit. Daca el e fericit si eu sunt. In inima mea inca e tristete si suferinta, pentru ca s-au intamplat atatea , dar trebuie sa trec peste.
Le iau pe fete in brate. Baietii se chinuie sa faca omleta si asta e foarte ciudat. Niciodata nu i-am vazut facand micul dejum , de obicei fetele făceau tot.
-Ce se intampla aici? Intreb eu si incep sa rad
-Baietii sunt gospodine. Spune Perrie si radem toate.
Timeea e pe canapea langa Sophia. Eu ma asez langa ea. Vad ca e bine dispusa si asta ma face atat de fericita. Ea nu pare ca are o problema cu faptul ca a fost rapita. Dar faptul ca baietii si fetele sunt atat de draguti cu ea si sunt si eu aici o face sa uite de parintii ei si de probleme.
Dupa ce baietii termin de pregătit omleta, mancam si sunt inpresionata de cat de buna e. Nu e nici arsa si e chiar buna.
Terminam de mancat si Sophia spala vasele pentru ca asa a vrut ea.-Ce facem azi? Intreaba Perrie.
-Pai azi e ziua lui Ian. Spune Zayn. -Si trebuie sa mergem. E unul din bunii noștri prieteni.
-Da. Il aproba Harry. La ora 18:30 trebuie sa fim acolo. Casa lui e la 80 kilometri departa si facem pana acolo cam o ora daca e aglomerat si sigur va fi. Acum e ora 13:20 , pe la 2:30 începeți sa va pregatiti. La 4:30 plecam pentru ca trebuie sa luam un cadou pe drum sau ceva. Imbracati-va elegant.
...
Eu , Timeea si Perrie suntem la Soph in camera. Eu am adus cele 3 rochii pe care le am in dulap, iar Perrie a adus 5. Sophia a scos 6 rochii din dulapul ei si le-am pus pe toate pe pat.
Perrie a decis sa poarte o rochie lunga pana in pamant neagra. Nu are bretele. E stramta pana la bazin dupa care vine usor usor larguta. Jumate din spatele ei e gol si rochia se vede foarte bine pe ea. Sophia a luat o rochie verde-turcoaz tot pana in pamant. Are bretelele subtiri si spatele ei e gol tot. Are modelul asemanator ca Perrie , adica stramta sus si larguta jos. Ele i-au ales Timeei o rochie mova cu sclipici are o curelusa subtire la mijloc si e lunga ca si celelalte. Nici asta nu are bretele dar ii acopera in mare parte spatele. E stramta sus si larguta jos cum sunt toate. Si a mea... a mea e neagra cu sclipici. Nu are bretele si pe mijlocul abdomenului are pietricele care sclipesc.
Rochiile sunt superbe.Mergem fiecare in camerele noastre ca sa facem un dus.
Dupa ce termin dusul imi imbrac rochia si ma duc in camera Sophiei ca sa ne machiam, sa ne facem parul si sa alegem cu ce sa ne incaltam.
Sophia si cu mine ne-am intins parul , iar Perrie si Timeea si-au facut bucle. Ne-am machiat sinplu. Cu fond de ten, creion pe ploape foarte puțin, rimel si ruj rosu. Sophia fiind obsedata ce e dupa pantofi are cate o pereche pentru fiecare care sa se potriveasca cu culoarea rochiei. Masura la picior o avem asemanatoare iar asta e bine.Baietii sunt uimiti de cat de frumoase suntem. Iesim din casa si fiecare intra in masina lui. Eu cu Harry, Timeea cu Louis, Perrie cu Zayn, iar Liam cu Sophia si Niall. Saracul Niall, e singur.
...
CITEȘTI
Love Addiction
FanfictionDemi Johnson, o fata din N.Y., cu un trecut greu. Nu are mama, ea murind de cancer, iar tatal ei este un alcoolic. Dar ce se va intampla cand, intr-o zi obisnuita, ea este rapita de un baiat necunoscut? Ce se va intampla cand va afla lucruri de ca...