Au trecut cateva ore bune de cand EL a plecat si nu m-am putut gandi decat la el si la comportamentul lui. Credeam ca eu sunt rea, dar el ma intrece. Nu am vrut sa-i fac rau, s-a intamplat.Timpul a trecut foarte repede, iar maine este prima zi de scoala. Nimic rau nu se mai poate intampla acum, le-am vazut pe toate.Intru in baie,imi arunc putina apa rece pe fata si ma trantesc in pat.Adorm cat ai clipii.
★★★
Alarma ma scoate cu forta din cosmarul pe care oricum vroiam sa-l uit.Ma dau jos din pat, fac un dus fierbinte dupa care imi aleg hainele.Am optat pentru o pereche de blugi negrii rupti,o bluza larga visinie,o geaca neagra de piele si o pereche de ghete negre din piele.Mi-am prins parul blond intr-o coada de cal si mi-am aruncat cateva caiete in singurul meu ghiozdan negru.Am luat din bucatarie un mar si am iesit din casa,dar nu inainte sa-mi pun castile in urechi.M-am urcat in masina si in cateva minute am ajuns in fata noului liceu.L-am privit pentru cateva secunde.
*S-o facem si pe asta! * mi-am spus in gand, dupa care am iesit din masina si am pornit spre intrarea principala.
Holurile liceului erau pline de fete frumoase,cu mult mai frumoase ca mine si baieti aroganti.Deja urasc locul asta.Fiind prea ocupata sa examinezi locul nu am vazut-o pe Yolanda venind.
-Neata,Esther ! Ce faci ?
-Yolanda ! Bine,tu ?
-Sunt foarte obosita.Oh,scuze pentru ieri,chiar trebuia sa plec...
-Sunt inca vie,deci nu e nicio problema.
-Sii,ce parere ai ?
-Parere ? Despre ce ?
-Ce parere ai despre liceul asta ?!
-Ah,liceul...nu-mi place.
-Ce ? De ce ? Credeam ca esti entuziasmata.
-Pff...o sa mori si tot nu o sa vezi entuziasmul din mine.
-Mai vedem noi.Ar trebui sa fi super fericita ca esti in ultimul an.
-Evident ca da...cine nu isi doreste examene importante,trezit de dimineata,profesori agasanti si o gramada de inganfati in jurul lui ? Eu !!
-Esther ! Ce-ar fi sa privesti partea plina a paharului ?
-Ce parte plina ? Eu nu vad nici macar paharul.Yolanda,as fi mai fericita daca as ramane un an intr-o pestera.Sti tu,sa fiu singura,doar eu si gandurile mele.
-Mda,m-ai cunoscut pe mine deci nu te mai astepta la singuratate pentru ca mie mi se mai spune si "scaiete".
-Hilar...spun eu razand in hohote.
-Asta...nu era o gluma !
-Poate ca nu,dar tot e amuzant .
Inca vorbind, intram in clasa unde are loc primul curs.Abia atunci cand a intrat profesorul in clasa am observat ca toate privirile erau atintite spre mine.Minunat,asta imi mai lipsea, sa fiu noul exponat al liceului.La naiba cu asta !
-Domnisoara Carson ! Bine ai venit la liceul nostru.
-Cum spui tu...zic plictisita.
-Poftim ? intreaba profesorul socat.
-Nu avem de facut o lectie sau ceva ? Vreau sa invat,de asta ma aflu aici,nu ?
-Esther ce faci ? Taci ! imi spune Yolanda in soapta.
-Cred ca cineva a inceput noul an cu stangul.Ai nevoie de o pedeapsa pentru a te indeparta de acest comportament...
-O serios ? Si la ce pedeapsa va ganditi domnule ? Cumva la 10 minute petrecute la colt ? spun furioasa in timp ce ma ridic din banca.
-Prea usor.Astazi...detentie dupa ore,spune si imi intinte un biletel.
-S-o crezi tu tataie ! tip in timp ce ies pe usa trantind-o in urma mea.
Furioasa merg cu pasi mari si apasati pe coridor dorind sa ajung in curte cat mai repede.Imping cu putere una dintre usi si scap un tipat cand imi dau seama ca am lovit pe cineva.
-La dracu cu asta ! Uita-te pe unde mergi ! spune persoana a carui fata va avea nevoie de un estetician dupa aceasta intamplare.
-Nu am vrut sa te lovesc,dar acum vreau asa ca ai face bine sa te feresti.Stai putin...tu esti...esti,ma balbai cand realizez ca persoana lovita de mine este chiar EL.A doua oara cand il intalnesc si ciudat,in acelasi fel,lovindu-l.
-Tu esti tipa care m-a lovit ieri ? Ce ai cu mine ? Ma vei lovi de fiecare data cand ma vezi ? Sper ca nu ca altfel...
-Ca altfel ce ? Ma ameninti ? Am incercat sa te ajut ieri, dar ai fugit ca un nesimtit ce esti.
-Nu am nevoie de ajutorul tau,blondino! Ai face bine sa nu mai apari in fata mea !
Fara sa gandesc inainte,palma mea face contact cu obrazul lui.Il privesc apoi speriata.Dupa ce isi revine din soc se apropie periculos de tare de mine si incearca sa ma loveasca si el insa se opreste brusc.
-Eu nu lovesc fetele ! spune silabisind fiecare cuvant dupa care pleaca.James Pov.
Ma indrept cu pasi marunti spre sala de clasa.Intru si ma asez in ultima banca fara a mai cere permisiunea profesorului la a carui ora am intarziat.
Acesta ma ignora si continua sa predea,insa eu nu sunt deloc atent.Gandul imi este la fata din hol.Este singura fata care nu tace in fata mea,care nu ma adora,care ma uraste.Desi totul a pornit din cauza ei,ma trateaza cu o foarte mare indiferenta.Nu o condam pentru ca si eu fac la fel.Cu toate astea nu pot decat sa o admir ca a indraznit sa ma contrazica si sa ma jigneasca.E total opusul celorlalte fete.Imi place.
CITEȘTI
Intre Doua Lumi
Teen FictionDoua impuscaturi in miez de noapte, o fetita inocenta, o viata ruinata. Esther, ramasa singura pe lume, decide sa isi continuie viata departe de locul in care obisnuia sa isi petreaca timpul cu parintii ei. Singuratatea a facut-o sa ridice un zid gr...