James in apartamentul meu

33 5 0
                                    

Merg grabita pe coridorul liceului pentru a ajunge cat mai repede acasa.Ziua asta nu a inceput deloc bine.El e in liceul asta.Dintre toate liceele el chiar aici trebuia sa invete.Fir-ar sa fie ! Cu toate ca nu il am in suflet chiar deloc,nu acelasi lucru pot spune si despre mintea mea care e sub stapanirea lui.De ce ma gandesc doar la el ? E un golan,un arogant si un insensibil.Unii ar spune ca semanam,dar asta doar pentru ca nu ma cunosc si ma judeca doar dupa scutul pe care il afisez mereu.Intr-un final imi ridic privirea din pamant,insa regret asta imediat ce il vad pe el.Este la cativa metri distanta de mine si ma priveste.De ce ar face asta ? Îi arunc o privire urata,cea mai urata pe care o am,si zambesc cand acesta isi muta privirea la cei doi baieti cu care statea de vorba.Ajungand in dreptul masinii mele,ma urc in ea si pornesc spre casa.Inainte de a merge acasa opresc la un supermarket.Umplu cosul cu snacks-uri,sucuri,dar si cateva legume si fructe.
Dupa ce platesc,iau plasele si ma indrept spre masina,insa una dintre plase se rupe si toate alimentele se imprastie pe jos.
-La dracu cu asta ! spun cu voce tare.
-Da-mi voie sa te ajut,imi spune un baiat,aplecandu-se si incepand sa adune portocalele.
-Multumesc ! ii spun privindu-l in ochii cu zambetul pe buze,iar el facand la fel.
Contactul nostru vizual este intrerupt de cel pe care il detest.
-Ce dragut,bla,bla,bla ! Glumeam !spune el cu asprime si privindu-ma cu aceeasi ura.
Nu ma socheaza aparitia si cuvintele lui pe cat ma socheaza faptul ca-l impinge pe cel ce m-a ajutat facandu-l sa cada in fund si portocalele odata cu el.Ramasa fara cuvinte stau cateva secunde pe ganduri privind de la unul la altul,insa ranjetul sau m-a enervat cumplit asa ca in secunda urmatoare i-am dat o palma menita sa-i stearga zambetul ala jegos de pe fata si am reusit.Expresia lui e de tinut minte.Se inroseste de furie si se apropie de mine,lasand intre noi doar cativa centimetri.
-Ala nu vrea sa te ajute,proasto! Vrea sa-ti intre in pat.Vroiam sa te ajut,dar am facut o gresala.
-Ma lasi ? Esti un idiot ! Singurul care are asemenea ganduri cu o fata esti tu ! Incerc sa scap de tine,dar apari peste tot pe unde ma duc.Chiar nu vrei sa iti vezi de treaba ta ? Ma calci pe nervi ! tip atat de tare incat toate privirile din parcare sunt atintite spre mine.
Dupa ce am spus toate astea,am cules de pe jos cele cateva portocale pe care le aveam si am trecut pe langa el lovindu-l in umar.Intru in masina si demarez cu o viteza foarte mare.
† † † † † †
Folosesc televizorul drept sunet de fundal pentru a nu ma simtii singura si incerc sa adorm.Spre surprinderea mea chiar reusesc.Nu trec nici 10 minute ca se aud batai in usa,insa sunt prea obosita pentru a deschide usa asa ca le ignor si imi continui somnul.

James Pov.
Stau in fata usii ei si astept sa deschida,dar nu o face.Asta ma enerveaza la culme.Blonda asta ma scoate din sarite,dar cu toate astea ajung mereu sa ma gandesc la ea.
Chiar daca eram nervos imi parea rau pentru ce i-am facut.Nu am niciun drept asupra ei,insa simt ca trebuie sa-i fiu umbra.Nu vreau ca altul sa o priveasca,sa ii zambeasca sau in cel mai rau caz sa o atinga. E prima fata care ma respinge si ma trateaza...asa cum merit.Fiind deja ingrijorat pentru ca nu raspunde,imi fac curaj si apas pe clanta.Usa este deschisa,iar asta ma enerveaza si mai tare.Daca intra un violator peste ea? Bun,am luat-o razna.Ce-mi face fata asta ?
Am intrat in casa si m-am uitat in jur.Privirea mi s-a oprit pe canapeaua din mijlocul sufrageriei.Carliontii blonzi erau imprastiati pe perna alba,iar ochii ei mari si frumosi erau inchisi.Dormea tinand strans in brate o perna micuta.M-am apropiat de ea punandu-ma in genunchi si mangaindu-i obrazul.Privirea mi-a cazut pe ecranul telefonul.Imaginea de fundal reprezenta o familie fericita.Nu mi-am putut tine zambetul,insa acesta a fost sters imediat ce telefonul a inceput sa sune,iar ea s-a trezit.Tipatul ascutit pe care il scoate nu ma surprinde.E o reactie normala atunci cand te trezeste cu un intrus in casa.
-Ce dracu cauti in casa mea ? tipa ea verificand usa.
-Eu...pai...am vrut sa vad daca esti bine si cum nu mi-ai raspuns,am intrat.Nu ar trebui sa dormi cu usa descuiata ! ii spun cu un ton acuzator.
-Si tu nu ar trebui sa intri peste oameni in casa.Iesi afara !
-Nu-i frumos sa ma gonesti,spun sarcastic.
-Iesi afara !
-Nu inteleg de ce parintii tai au lasat o nebuna ca tine sa locuiasca singura.Trebuie sa fie tampiti.
-Eu nu am parinti,imi spune cu o voce mica si ii zaresc o lacrima inainte de a-mi tranti usa-n nas.
Ce-am facut ? De ce vorbesc mereu fara sa stiu.De ce ?
-Nu stiam...iarta-ma ! Te rog,deschide usa asta nenorocita ! Imi pare rau ! spun si imi infig pumnul in usa,dupa care plec.


Intre Doua LumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum