Detentie si iluzii

19 3 0
                                    

Ora aceea am ratat-o.Profesorul s-a infuriat si ne-a dat afara atat pe mine cat si pe James.Ajunsa acasa am pornit televizorul si am inceput sa vizionez un film cu castronul de popcorn in brate.
Jumatate de ora mai tarziu aud soneria si ma grabesc sa raspund.
-Buna Yo ! Asteptam sa termini ultima ora,spun razand.
-Doamne Esther,esti la liceul asta de o saptamana si deja ai intrat in probleme.
-Da,da,cum spui tu,acum zi-mi de unde pot face rost de niste spray-uri colorate.
-Este un magazin la coltul strazii,dar stai ! Esther,ce-ai de gand ?
-Doar o micuta si nevinovata razbunare...spun frecandu-mi mainile.
-Nu,nu,nu,Esther e o nebunie.O sa fi exmatriculata.
-Ma lasi ? Nu e ca si cum nu am mai fost exmatriculata pana acum,spun razand sub privirea socata a Yolandei.
Fata nu mai spune nimic si se tranteste pe canapea.
★ ★ ★
In ciuda protestelor prietenei mele acum merg pe holurile liceului avand in brate 6 tuburi de spray colorat.Abia astept sa-i las Charllotei o mica amintire pe dulap.Ma pozitionez in fata dulapului sau si incep sa desenez.Ma pufneste rasul cand imi privesc opera si tare as vrea sa-i vad fata cand va vedea asta.Imi adun spray-urile si plec.Le arunc intr-un container si ma indrept spre dulapul meu.Imi pun geanta acolo si imi iau cartile pentru ora urmatoare.Inchid usa si tresar cand in vad pe James la cativa centimetri de dulap.
-Ce-ai facut blondo ? ma intreaba serios.
-Ce-am facut ? intreb plictisita.
-Asta vreau sa aflu,deci ciripeste.
-De ce ai crede ca am facut ceva ?
-Pentru ca ai lipsit la prima ora si ma-ndoiesc ca ai dormit prea mult.
-Ce vrei James ? Nu am facut nimic.Am fost la...la bibleoteca,spun cu capul in alta parte.
-A da ? Pai mai du-te o data si citeste o carte care te invata sa minti.
-Nu te priveste pe tine ce naiba am facut eu,zic ridicand tonul,dar imediat se aude tipatul lui Charllote,iar eu fug intr-acolo.Blonda sta in fata dulapului sau vizibil furioasa.Ma pufneste rasul,iar asta ma da de gol.Ea si James imi arunca priviri diferite,dar la fel de inconfortabile.James ma trage de mana pana ne indepartam de grup.
-Esti nebuna ? De asta ai lipsit tu ? Sa-ti semnezi actul de exmatriculare ?
-Posibil...spun amuzata.
-Nu mai rade ! Nu te credeam asa inconstienta.
-Sti ceva ? Eu m-am saturat de tine peste cap.Nu am nevoie de un parinte,sau poate ca am,dar nu esti tu acele,tip incepand sa plang si fugind.
★ ★ ★
James Pov.
Au trecut 2 ore de cand am dat-o-n bara din nou si sunt ingrijorat si ca sa fie totul si mai enervant, Esther nu a venit la ore.Nu stiu ce-i in capul ala frumos al ei,dar e clar ca este foarte incapatanata si nu accepta critici.
Acum ma indrept spre cantina.Imi iau o sticla de apa si incerc sa ies din incapere, dar atentia mi-e captata de un grup numeros care fluiera si injura.Ma grabesc intr-acolo si am un soc cand o vad pe Esther peste Charllote,iar pe Kamila,papusa Charllotei peste Esther.Isi aruncau pumni una alteia,dar Esther era depasita numeric.Sangele-mi fierbea in vene,dar cand am vrut sa intervin Esther a aruncat-o pe Kamila de pe ea si cu un picior in burta a linistit-o.Cand a vrut sa se intoarca la Charllote am luat-o pe sus,nu de alta,dar mai avea putin si o baga la somn pe tarfa.
-Lasa-ma sa termin ! Lasa-ma la naiba ! tipa dand din picioare.
-Calmeaza-te Esther ! urlu cat pot de tare.
-Ce s-a intamplat aici ? Esther,detentie !
-Multumesc domnule,nu am planuri azi deci pot veni,spune blonda cu zambetul pe buze trecand pe langa director.
Bun,fata asta e nebuna.O sa fie exmatriculata daca continua asa.Nu o sa permit asta...
Trebuie sa fac ceva sa primesc si eu detentie.Nu o pot lasa singura cu toti idiotii aia.Nu apuc sa gandesc bine ceea ce fac si ma duc la director.
-Domnule,singurele vinovate in toata povestea sunt trafele alea doua,spun vazandu-l cum scoate fum pe nas.
Uraste cand cineva ii jigneste pretioasa fica,pe Charllote.
-Cum indraznesti ? Este inacceptabil ce ai zis.Urmeaz-o pe colega ta la detentie,acum !
Perfect,mi-am indeplinit scopul.Merg pe coridorul pustiu si intru in sala de detentie.Esther este aici...singura.Se joaca plictisita cu un creion.Cand ma vede isi da ochii peste cap si ma ignora.Ma asez in dreapta ei si incep sa o privesc.Stie ca fac asta,iar dupa cinci minute izbucneste.
-Ce dracu James ? Tu ce-ai facut de-ai ajuns aici ? Ai violat-o pe scumpa fica a directorului ? spune sarcastica.
-Ignor prima parte pentru ca s-ar putea sa te plesnesc si te intreb de unde sti tu ca Charllote e fica directorului ?
-Sa ma plesnesti zici ? Ia sa te vad.Hai fa-o durule ! spune apropindu-si fata de a mea.Atat de aproape incat o pot saruta in orice secunda.Isi pune mainile pe manerele scaunului pe care stau si ma priveste fara sa schiteze vreo emotie.
-Nu o sa te lovesc Esther ! Termina !
-Haide,fa-o ! Nu e ca si cum nu m-ai ranit pana acum.Ce mai conteaza o palma.
Are atat de multa dreptate,am ranit-o de multe ori.
-Am facut-o,dar...eu...
Nu apuc sa-mi gasesc cuvintele,deoarece profesorul intra in sala.
-Bun,sunteti aici.Am ceva de rezolvat asa ca voi doi,nu va miscati de aici !
Pleaca.Esther se ridica din banca si merge spre dulapul domnului Klarck.
-Ce faci ? o intreb.
Nu-mi raspunde.Deschide dulapul si scotoceste fara pic de interes in el.Loveste accidental o cutie din lemn,aceasta cazand,iar continutul ei imprastiindu-se pe podea.
-Dumnezeule ! spune punandu-si mainile la gura.
-Praf de creta si tigari ? Ce porcarie !
-Ce praf de creta neghiobule ? Asta e cocaina toata ziua,iar astea sunt...seringi pline cu heroina.
-Droguri !? Vrei sa zici ca Klarck...nu cred.
Vocea domnului Klarck se aude pe coridor,iar noi ne panicam.
-Ajuta-ma sa strang astea ! Repede,James,repede !
Ma arunc in genunchi si strang in graba pliculetele si seringile.Clanta se misca,iar eu ma arung pe usa pentru a-i da timp blondei sa puna cutia in dulap si sa-l inchida.
-Ce crezi ca faci ? ma intreaba profesorul.
-Nimic.Eu doar aruncam ceva la gunoi si m-am impiedicat.
-Ma rog.Sunteti liberi,hai mai repede !
Iesim din liceu,iar acum putem respira usurati.
-De unde cunosti tu drogurile ? Pari experta in chesti de genu.
-Nu este problema ta asta.Sti,ti-ai facut un obicei din a cere explicatii la unele lucruri care nu te privesc.Nu cred ca eu te-am intrebat vreodata ce culoare au boxerii tai.
-Nu,dar iti spun acum...sunt...desfac nasturele pantalonilor,iar Esther ma priveste uimita.
-James ! Doamne,nu fa asta !
-Sunt negri in caz ca vrei sa sti,spun amuzat,iar ea ma priveste crucis dupa care pufneste in ras.Eu fac la fel.
-Esti asa idiot,zice zambindu-mi.
-Si tu esti asa o nebuna,spun si-i zambesc la randul meu.
-Oricum,sa sti ca noi nu suntem prieteni.Asta a fost doar...doar detentie.Sti tu,oamenii se ajuta cand dau de greu.
Cu replica asta mi-a inchis gura.M-a facut sa cred ca ma place doar oferindu-mi un zambet.Ma simt...rau.

Intre Doua LumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum