Yolanda Pov.
Picioarele ma dor de la atata fuga,iar plamanii mai au putin si explodeaza.Sunt speriata,asta e putin spus.In mintea mea este acum numai tipatul prietenei mele cand a fost trasa inapoi in incaperea aia mizerabila.Mie frica pentru ea,nu stiu daca va mai fi in viata pana ma voi intoarce cu ajutoare.
Piciarele mele incetinesc cand in fata mea apare impunatoarea cladire a liceului.Norocul meu este ca e pauza.Il vad pe James si fug in directia lui.
-James ! James,trebuie sa ma ajuti !
-Ce s-a intamplat ?
-Esther...a ramas acolo...o vor ucide daca...nu ne grabim...spun printre lacrimi incercand sa-mi stabilizez bataile inimii.
-Ce !? intreaba James panicat .
-Haide James odata ! tip tragandu-l dupa mine in directia din care am venit.
-Dar...cum ?
-A-am vrut sa vorbesc cu ea s-si am fost rapite.Eu a-am iesit prima pe geam,d-dar ea a fost t-trasa inapoi,ii explic printre lacrimi.
-Dumnezeule ! O sa-i omor...
Am luat-o la fuga amandoi.James era furios si foarte ingrijorat.O iubeste pe Esther mai mult de cat ar vrea sa recunoasca,dar daca nu ajungem la timp...
Esther Pov.
Ochii mi se deschid incetul cu incetul si o durere crunta de cap ma face sa oftez.Ma ridic cu greu de pe podeaua plina de sange si ma indrept spre usa din lemn.Apas pe clanta,scutur usa,dar nimic,sunt blocata aici.Nervii pun stapanire pe mine si incep sa lovesc usa cu pumnii.
-Deschide usa,nenorocitule ! tip cat ma tin plamanii.Haide,lasule,deschide ! Tie frica de o fata ?! Idiotule ! tip si lovesc bucata de lemn cu piciorul mai tare decat planuisem.
-Auu ! Sechestrata de propriul unchi...nici Lady Gaga nu e asa ciudata...spun pentru mine.
Usa se deschide lasand la iveala corpul zvelt al unei fete blonde.Ma priveste superior si imi arunca in fata o farfurie in care se afla un sandvis.
-Mananca ! imi ordona ea.
Privesc scarbita farfuria apoi apuc sanvisul si il arunc in fata.Acum fata sa frumoasa era plina de maioneza.Ura din ochii ei parca s-a triplat,iar palmele sale s-au strans in pumni.A inceput sa faca pasi spre mine,iar eu in spate.Dintr-o miscare brusca m-a prins de par aruncandu-ma pe jos.S-a aruncat peste mine si mi-a aplicat cateva lovituri cat de cat suportabile.Am pus toata furia pe care o aveam in acel moment si i-am oferit un pumn in fata.Cand si-a dus mainile la nasul sau ranit,eu am impins-o ajungand peste ea.Acum era randul meu s-o lovesc.Pumnii mei cadeau peste tot pe corpul ei deloc fragil facand-o sa planga.Doua brate puternice m-au ridicat de pe ea chiar inainte sa-mi infig mainile in maciuca ei blonda.Am fost izbita de perete prelingandu-ma pe podeaua jegoasa.Lorenzo a ridicat-o pe fata si a luat-o in brate.
-Esti bine,scumpa mea ?
-D-da..
-O s-o omor pentru asta.Acum du-te sus si odihneste-te !
-Bine tata .
Tata !? Cred ca delirez,dar daca nu e asa asta inseamna ca taratura aia este verisoara mea ?! Nici nu vreau sa ma gandesc.Sunt trasa din gandurile mele de piciorul bestiei care ma loveste direct in burta.Ma ghemuiesc din cauza durerii abominabile si las o lacrima sa-mi ude obrazul drept.O sterg repede sa nu cumva sa ma vada si sa ma creada slaba.Nu-i voi arata durerea prin care trec nici de-ar fi s-o fac in schimbul vietii mele.Am fost,sunt si voi fi o incapatanata.In exterior totul e perfect,insa in interior numai eu stiu cat de amar mi-e sufletul datorita ranilor adanci ce l-au uratit de-a lungul anilor.As urla acum,zau ca as face-o, dar cine mi-ar asculta urletele ? Cui i-ar pasa macar indeajuns de mult incat sa rosteasca cu sinceritate intrebarea: "Ce te macina ?". Inca odata am primit dovada clara ca lumea e perfida,exact ca o sirena,cantecul ei mirific te face sa te zdrobesti de stanci.Tot ce pot sa fac acum este sa ma amuz.Incep sa rad isteric atragand atentia monstrului asupra mea.Ma priveste de parca as fi nebuna, cine stie,poate chiar sunt...
Se apropie de mine cu pasi mici,dar apasati.Se apleaca pentru a fi mai aproape de trupul meu indurerat si imi prinde parul in mana sa mare.
-Mama ta era exact ca tine...nu ar fi recunoscut nici de o lovea adevarul in fata,imi spune privindu-ma fix,dar fiind total absent.
-Nu am ce sa recunosc,nu mi-ai pus nicio intrebare,ii raspund plictisita.
-Te crezi desteapta, huh ? ma intreaba infasurandu-si mainile in jurul gatului meu.
Incepeam sa simt lipsa aerului,simteam ca ma sufoc,dar nu o sa-i dau satisfactie.
-M-mama a-a-a facut o a-alegere buna p-parasindu-te,ii zic cu scarba in glas.
Asta e ceea ce cred cu adevarat.Nu as fi acceptat ca acest monstru sa-mi fie tata.M-ar fi ucis la cea mai mica greseala facuta si am facut multe pentru ca firea mea vulcanica m-a bagat mereu in probleme.
-Tu...tu esti o gresala,asta esti ! Tu nu ai dreptul sa-ti dai cu parerea in nimic din ceea ce ma priveste,tipa fiind vizibil ranit de comentariul meu.
Ah,cat ma bucur ca l-am atins la inima pe care nu o are.Sa sufere caci eu, din cauza lui, am suferit multi ani.Ce credea? Ca o sa distruga niste vieti si o sa scape basma curata ? Vezi sa nu ! S-a pus cu cine nu trebuie.Oi fi eu o fata slabanoaga,dar cand vine vorba de ceea ce iubesc diavolul e copil pe langa mine.
Abia acum am observat ca sunt din nou singura.M-am ridicat in picioare lasand cateva scancete sa-mi paraseasca gura si am inceput sa ma gandesc la o cale de evadare.Nu pot ramane pe veci aici,deja ma enerveaza moaca lui.Am dat cateva ture analizand fiecare detaliu al incaperii si am descoperit cateva lucruri care m-ar putea ajuta,insa cel mai bun mi se pare pistolul care,spre surprinderea mea, este incarcat.Acum,tot ce trebuie sa fac este sa astept ca cineva sa ma viziteze,iar planul meu va putea fi pus in aplicare.
CITEȘTI
Intre Doua Lumi
Teen FictionDoua impuscaturi in miez de noapte, o fetita inocenta, o viata ruinata. Esther, ramasa singura pe lume, decide sa isi continuie viata departe de locul in care obisnuia sa isi petreaca timpul cu parintii ei. Singuratatea a facut-o sa ridice un zid gr...