Acelasi sentiment

22 4 0
                                    

Esther Pov.
In sfarsit e vineri si cum am terminat cu scoala pe ziua de azi am tot dreptul sa ma relaxez si eu putin.Ma trantesc pe canapea si pornesc televizorul.Gandul imi zboara la James.S-a intamplat ceva ciudat intre noi azi la detentie.Poate ca sunt o idioata,defapt chiar sunt,dar atunci,cand am fost atat de aproape de buzele lui, abia mi-am putut stapani dorinta de a-l saruta.Eu nu pot sa ma indragostesc,nu de el.O sa-si bata joc de mine,iar asta ar fi picatura car ar umple paharul.Nu am nevoie de alt motiv pentru care sa plang.Am plans destul pana acum si nu vreau sa mai fac asta,nu vreau sa mai fiu slaba.
-Hei,hei,hei ! tipa Yolanda intrand pe usa fara sa bata.
-Pe toti sfintii femeie,m-ai speriat ! spun cu mana pe piept.
Fata incepe sa rada,iar eu arunc cu o perna in ea,avand un zambet pe fata.
-Esther,eu nu am venit aici sa te speriu chiar daca mi-a placut asta,spune si rade din nou.Am venit sa-ti spun ca trebuie sa te imbraci rapid si sa vi cu mine la mall.
-Mda...nu prea cred.Sti tu,mall-ul nu este locul in care as vrea sa fiu.
-Nu era o intrebare...Eu doar ti-am spus ce vom face asa ca...imbraca-te odata ! spuna ajungnd sa tipe ultimele doua cuvinte.
Nu am mai zis nimic pentru ca este clar ca nu am de ales.Mi-am luat un tricou alb,o pereche de blugi negri taiati,o geaca de piele neagra si o pereche de ghete in ton cu blugii si geaca.Mi-am bagat telefonul in buzunar si cand eram pe cale sa insfac banii de pe masa Yolanda isi drege vocea.
-Nu ai nevoie de aia,spune ea .
-Daca merg in mall cel mai probabil voi vedea ceva ce-mi place si va trebui sa-l cumpar si ma-ndoiesc ca pot face asta fara bani.Nu fur.
-Cine a zis ceva de furat ? O sa-ti cumpar eu ce vrei.
-Asta nu se va intampla Yo.Nu te las sa-ti cheltuiesti banii pe mine.
-Parintii mei castiga o gramada de bani si ma obliga practic sa cheltui cat de multi pot.Azi m-au trimis sa-mi cumpar haine si nu prea am chef sa-mi cumpar multe si mai ales sa merg singura.
-Dar...
-Esther !? Inca mai esti aici ? intreaba ea sarcastica.
Ma incrunt si ies pe usa fara sa mai zic ceva.In mai putin de 15 minute ajungem la mall.Primul magazin in care intram este unul de lenjerie intima,iar eu incerc sa o conving sa ma lase sa o astept afara,dar nu-mi iese.Fir-ar,ma simt asa ciudat plimbandu-ma printr-un magazin de lenjerie intima.
Intr-un final parasim magazinul care m-a facut sa ma inrosesc ca racul si dupa ce petrecem cateva ore bune in niste magazine de haine din care m-am ales cu cateva zeci de obiecte vestimentare,ajungem intr-un magazin de muzica.Pe unul dintre rafturi vad albumul artistului meu preferat si ma reped la casti pentru a asculta cateva cantece de pe el.Prinsa in versurile melodilor incep sa le fredonez, atragand atentia asupra mea.
★ ★ ★
-Si apoi ce s-a intamplat ? intreb.
-S-a aruncat in piscina,lasand numai fum in urma sa,spune Yolanda prapadindu-se de ras,iar eu abia mai puteam respira la cat am ras la auzul povestii ei.
-Fetelor,o sa intarziati la ora de chimie daca mai palavragiti mult aici, ne intrerupe James.
-Mai sunt 15 minute pana incepe ora,il informeaza Yolanda.
-Taci si du-te ! Stiu ca mergi incet.Ma gandesc la binele tau.
-Ce idiot...spun si trec pe langa el,dar ma prinde de mana.
-Canti foarte frumos,Esther.
-Poftim ?
-Am spus...
-Stiu ce ai spus,dar de unde sti tu asta ?
Nu raspunde,dar isi scoate telefonul si imi arata un videoclip in care apar eu,la magazinul de muzica,cantatnd.Nu pot sa cred ca a fost acolo si ca a avut tupeul sa ma filmeze.
-Da-l incoace ! Acum !
-Usor blondino ! E doar un filmulet.
-De ce m-ai filmat ? intreb printre dinti.
-Pentru ca mi-a placut cum ai cantat.Am facut ceva rau ?
-Argh ! Nici nu stiu de ce mama naibii nu ma mut de la liceul asta tampit si din orasul asta...tip si ma intorc cu spatele la el indreptandu-ma spre usa.
-Stai ! Bine,sterge-l daca asta vrei.Am fost sincer cand ti-am spus ca-mi place cum canti si nu aveam de gand sa il arat nimanui,dar daca stergerea lui te va face sa ramai atunci fa-o !
Il privesc surprinsa pentru cateva secunde si imi dau seama ca am exagerat.
-Scuze...poti sa-l pastrezi daca vrei.Am cam exagerat,doar ca...nu conteaza.Promite-mi doar ca nu-l vei arata nimanui.
-Promit ! spune cu zambetul pe buze.
Plec spre sala in care vom face chimie astazi si ma asez pe ultimul rand de scaune pentru ca nu am chef sa vizionez niciun filmulet despre molecule chimice.Imi pun picioarele pe scaunul din fata mea si inchid ochii.Nici 5 minute nu trec si aud la boxe ce va ce suna ca vocea mea.Deschid rapid ochii si simt cum mi se urca nervii la cap cand pe peretele imens ruleaza filmuletul cu mine cantand,iar James sta langa cu o fata nevinovata.Cativa elevi incep sa rada,iar restul sa vorbeasca intre ei,despre mine evident.
Ma ridic de pe scaun daramandu-l si ma indrept spre James cu o furie de nedescris.Ii iau telefonul din mana si il izbesc de peretele din fata mea.
-Ai promis,vierme ! Ai promis...tip cat ma tin plamanii.
Toti ma priveau socati inclusiv James.
-Esther...
-Taci naibii odata ! Jur ca daca te mai apropii de mine vreodata o s-o patesti rau de tot si fi atent ca eu ma tin de promisiuni,nu ca tine,spun si trec pe langa el.
-Domnisoara,unde crezi tu ca mergi in timpul orei ? ma intreaba profesoara de chimie.
-La dracu,spun fara sa ma opresc din mers.
-Cum iti permiti ?
-Da,da,stiu.Detentie,zic sarcastica.
Ies din liceu si ma urc in masina.Demarez in tromba si ma indrept spre locul in care ma simt cel mai bine.La 10 km de oras este o cascada, langa care se afla o mica portiune de iarba.Las masina pe potec,iar eu merg spre acel loc.Ma asez pe iarba si inchid ochii.Aici sunt sigura ca nimic nu ma va mai deranja.Zgomotul facut de apa care curge cu viteza,ciripitul pasarelelor si vantul ma linistesc.De-a lungul a catorva ore ma gandesc la toate lucrurile posibile si incerc sa gasesc o explicatie sau o solutie.Exista un gand care nu-mi da pace, "De ce ma ranesc atat de mult lucrurile pe care le face James si mai ales,de ce sunt furioasa cand vreo fata vorbeste cu el si il face sa rada ?".As vrea si eu sa il fac sa rada,dar tot ce facem noi este sa ne certam.Motivul amalganului de emotii este foarte clar,insa eu nu vreau sa recunosc ca...m-am indragostit de James.

Intre Doua LumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum