Esther Pov.
Lacrimile-mi curg siroaie din cauza acelui idiot.Subiectul "parinti" este unul extrem de sensibil pentru mine si, chiar daca el nu a vea de unde sa stie, tot trebuia sa taca.Nu doar faptul ca mi-a adus parintii in discutie mi-a adus o stare proasta, ci si faptul ca i-a jignit si a intrat peste mine in casa.Are tot ce-i trebuie pentru a deveni un infractor.Frate! Cu reusesc mereu sa intru in contact cu asemenea persoane? Acum ca sunt treaza si nu se mai pune problema de a adorni din nou, ma intrept spre bucatarie pentru a-mi face ceva de mancare.Cu toate ca am fost la magazin azi, frigiderul meu este cam gol.Iau cascavalul,il pun pe paine si uite un sandwich,cam saracacios ce-i drept.
Telefonul meu incepe sa sune si ma reped sa raspund.
"Y:-Esther! Ce mai faci ?
-Hei,Yolanda ! Tocmai am terminat de citit cartea pentru ora de latina.Tu ?
Y:-Eu am citit-o ieri.Au trecut doua zile de cand nu am mai vorbit.De ce nu ai mai dat niciun semn de viata ?
-Pai (am fost ocupata sa-mi pierd timpul cu un idiot) am avut mult de invatat,spun ocolind adevarul.
Y:-Maine este o petrecere in campus.Ce zici,vi ?
-Mai intrebi ? E sambata,doar nu voi sta in casa facand curatenie,spun razand,iar ea face la fel.
Y:- Perfect.Ne vedem atunci."
########
Muzica este la maxim,iar eu simt ca prind viata.Sunt foarte fericita ca pe aici se mai dau genul asta de petreceri... bestiale.Yolanda ma trage spre masa cu bauturi de unde isi ia o sticla de suc.
-Suc de mere ? Serios Yo ?
-Ce ? Crezi ca ar trebui sa beau suc de portocale ? intrebarea ei ma face sa pufnesc in ras.
-E prima ta petrecere sau...nu apuc sa termin intrebarea ca Yolanda se inroseste toata....O nu pot sa cred.E prima petrecere la care ai fost. Hai Yo,sa te invat cu sa petreci in stilul meu.
-Ceva imi spune ca voi ajunge rupta de oboseala acasa.
-Cine a spus ca vei ajunge acasa in noaptea asta ? o intreb razand,iar ea incremeneste.
Nu o las sa mai spuna ceva ca ii pun in mana un pahar plin cu Wiskey si o indemn sa bea.
La inceput refuza,insa il bea pe tot pana la urma.O trag in mijlocul multimii si incepem sa dansam.
Dupa jumatate de ora in care am dansat m-am dus la o canapea pentru a ma odihni putin.Incepeam sa ma simt rau datorita combinatiei dintre alcool si fum de tigara.Nu am avut parte de "linistea" pe care mi-o doream pentru ca imediat un brat puternic mi-a inconjurat gatul.
-Buna frumoaso !
Vocea imi pare extrem de cunoscuta asa ca imi ridic privirea si incremenesc.
-Tu !
-Tu ! Ce cauti aici ?
-Este casa mea ! Tu ce cauti aici ?
-Este o petrecere,iar eu nu lipsesc de la nicio petrecere.
-Ieri...imi pare rau pentru ce am spus.Nu am stiut.
-Nu conteaza.Nu trebuia sa afli.
-Tot imi pare rau.Care este numele tau ?
-Fii sigur ca am un nume,dar tu nu-l vei afla,spun dupa care ma ridic si plec spre prietena mea pentru a o duce acasa.
L-am enervat,dar nu-mi pasa.El m-a facut sa plang,eu de ce nu l-as enerva.
Yolanda nu era de gasit pe nicaieri,iar singurul loc in care nu am cautat-o este curtea din spate.Deschid incet usa si pasesc pe iarba perfect tunsa.Privirea imi cade pe piscina imensa brazdata de lumini colorate.Este atat de frumoasa,incat pentru o secunda ma gandesc cum ar fi sa ma balacesc putin in ea.Nu imi voi permite asa ceva niciodata,iar gandul asta ma face sa revin cu picioarele pe pamant.Imi amintesc imediat ca am venit in curte pentru a o gasi pe Yolanda,dar nu apuc sa plec de pe loc ca doua brate puternice ma ridica si intr-o secunda ma trezesc sub apa.Cineva m-a aruncat in piscina.Argh...acel cineva o sa plateasca pentru asta.Ma uit in jur si cand il vad pe cel de care ma tot lovesc in ultimul timp nervii mei sunt la cote maxime.
-Esti tampit ? De ce ai facut asta ?
-Scumpo,erai prea fierbinte si m-am gandit ca ti-ar prinde bine o balaceala ca sa te racoresti putin.
Cuvintele lui ma fac sa vad rosu in fata ochiilor.Nu mai stau pe ganduri si sar peste el bagandu-l cu totul sub apa.Iese rapid la suprafata si imi aplica acelasi tratament.Pret de cateva minute ne-am impins si ne-am stropit,pana cand,obositi fiind,ne-am oprit.Ne aflam in mijlocul piscinii.Mainile mele erau pe pieptul lui plin de muschi,iar mainile lui erau pe talia mea.Ne priveam in ochi,stand nemiscati.
-Esther !? Ce faci acolo ? striga Yolanda.
Revin la realitate si il imping,oferindu-i cea mai urata privire a mea.Ies rapid din apa si ma indrept spre prietena mea.
-Esther...nu trebuie sa mai stai de vorba cu baiatul ala.E periculos.
-Eu...eu nu stau de vorba cu el.Il urasc.Mereu face ceva ca sa ma supere.
-Stai putin.Cum adica "mereu" ? Ai mai vorbit cu el pana acum ? Esther ! Te-am avertizat.
-Nu am vrut sa vorbesc cu el,dar imi tot apare in cale si de fiecare data face ceva care ma scoate din sarite si asa ajungem sa ne certam,ca si acum.M-a aruncat in apa.Doar nu credeai ca m-am gandit sa fac o baie imbracata.
-Esther...doar promite-mi ca orice ar fi vei sta departe de el ! Te asigur ca daca l-ai cunoaste ai fugi de el asa cum fac toti.
-Haide Yo ! Sa fim seriosi,inafara de faptul ca este arogant si nesimtit ce altceva ar putea face oamenii sa fuga de el ?
-Eu nu pot sa spun.Vreau sa-mi promiti ca nu vei mai intra in contact cu el.Fa-o!
-Bine,bine.Promit ! Fac asta pentru ca il urasc nu pentru ca mi-ar fi frica de el.E doar un idiot,nimic infricosator.
CITEȘTI
Intre Doua Lumi
Novela JuvenilDoua impuscaturi in miez de noapte, o fetita inocenta, o viata ruinata. Esther, ramasa singura pe lume, decide sa isi continuie viata departe de locul in care obisnuia sa isi petreaca timpul cu parintii ei. Singuratatea a facut-o sa ridice un zid gr...