Din foc iese cine poate

29 3 0
                                    

Este ora 23:30,iar eu sunt inca langa cascada.Decid ca ar fi cazul sa plec,dar nu acasa.Voi merge in oras si ma voi plimba putin.Avantajul de a locui in New York este ca la orice ora din zi sau din noapte gasesti o gramada de magazine sau localuri deschise.
★ ★ ★
Intru intr-o cafenea,ma asez la masa si comand o pizza si o cafea cu ciocolata.
Deschid telefonul pe care l-am inchis pentru ca nu se mai oprea din sunat.
"6 apeluri nepreluate de la Yolanda si 11 de la un numar necunoscut".
Telefonul suna din nou si de data asta raspund.
-Pentru numele lui Dumnezeu,Esther,mi-am facut atatea griji.Cand am ajuns in clasa tu nu erai si James mi-a spus tot ce s-a intamplat si a mai si stat pe capul meu toata ziua asteptand sa dau de tine.Unde esti ? El vine dupa tine .
-Nici sa nu indrazneasca sa faca asta ! Sunt bine si nu am nevoie de nimeni.Stiu si eu unde mi-e casa,spun printre dinti, luand o muscatura din felua de pizza.
-Dar Esther...
-Yo,e tarziu,ce-ar fi sa te culci si sa nu-ti mai faci griji pentru mine.Nu mai stau mult,ii spun prietenei mele insistente si ii inchid.
Termin de mancat,platesc si plec spre casa.
★ ★ ★
Saptamanile trec,iar eu abia am reusit sa stau departe de James in tot acest timp.Au fost cateva momente in care nu mai puteam tine totul in mine si am inceput sa plang,dar asta s-a intamplat cand eram singura pentru ca nu vreau ca cineva sa ma creada slaba.Mai este doar o saptamana pana la vacanta de Craciun si sunt nerabdatoare.
Este pauza de masa, iar eu sunt in cantina cu Yolanda si Josh,iubitul ei si prietenul meu.
-Astazi ruleaza "Safe Heaven",spune Yolanda.Mergem nu-i asa ?
-Nu e genul meu,dar e filmul tau preferat, deci voi veni cu tine.
-Oo Josh, ce dragut.Esther,tu ce zici ?
Sunt prinsa in gandurile mele si nu sunt deloc atenta la discutia in care sunt implicata.
-Esther ! tipa Yolanda facand jumate de cantina sa ne priveasca.
-Aa,da,ce ? intreb buimaca.
-Il omor ! spune ea furioasa.
-Pe cine ? intreb.
-Pe cel la care te gandesti de cateva saptamani incoace.E clar ca nu ti-l poti scoate din minte.
-Aberezi,Yo...
Josh vrea sa spuna ceva,dar se aude alarma de incendiu si elevii incep sa se agite,dar nu pleaca niciunul din cantina.Cateva minute mai tarziu alarma inca suna si un fum negru inunda cantina.Toata lumea se panicheaza,insa eu nu.E doar fum,foarte gros ce-i drept.Cateva mese i-au foc,iar eu incep sa ma agit in interior.Ma indrept grabita spre iesire si in cateva minute bune sunt in fata scolii,alaturi de totii elevii,grupati pe clase.Din clasa mea lipseste o singura persoana...James.Ma ingrijorez.Trebuie sa fie inca inauntru.Nu-l poti lasa acolo sa moara,il iubesti,striga constiinta mea.Decid sa o ascult si ignorand tipetele profesorilor si prietenilor mei intru in liceu.Il caut pe James,insa imi este foarte greu datorita fumului care ma distruge lent.Il strig,dar nu raspunde.Fug spre cantina tusind in acelasi timp.Usa e blocata.Ma dau cativa pasi in spate si lovesc usa cu putere, aceasta desfacandu-se.L-am vazut...e bine.Fumul pune stapanire pe mine si lesin.
James Pov.
Usa cantinei se deschide brusc si cu ultimele puteri ies din liceu.Unul dintre elevi imi ofera o sticla de apa pe care o golesc imediat.Cand imi revin o caut cu privirea pe Esther si ii zaresc doar prietenii.Par extrem de ingrijorati.
-Unde este ? ii intreb cu inima cat un purice.
-Nu stim...a intrat sa te caute pe tine,iar tu ai iesit si ea nu...spune Yolanda.
Cand aud simt cum imi aluneca pamantul de sub picioare.Cu nervii intinsi la maxim, ma reped la pompierii pe care ii oblig sa intre si s-o gaseasca.Cateva minute mai tarziu vad fata blonda care m-a schimbat in bratele unui pompier.Fug spre ei,dar medicii care o preiau nu ma lasa sa ma apropii.O pun pe targa si cu sirenele pornite salvarea pleaca in graba spre spital.Elevii se risipesc, Yolanda incepe sa planga in hohote, iar eu lovesc cu putere copacul de care ma rezemam mai devreme.Nu pot sa cred ce s-a intamplat.Esther mi-a salvat viata sacrificandu-se, toate astea dupa ce eu am facut-o sa sufere de atatea ori.Nu meritam nici macar o privire din partea ei, ce sa mai zic de viata ei pe care este posibil sa si-o piarda din cauza mea.E numai vina mea.
★ ★ ★
Au trecut 24 de ore de cand Esther a fost adusa la spital,dar inca nu s-a trezit.Am plans in continuu ultimele 3 ore.Simt ca inebunesc daca nu se trezeste.Sunt coplesit de vinovatie si mort de oboseala asa ca imi permit pentru cateva minute sa-mi pun capul pe pat,langa trupul ei lipsit de...viata.
O mana micuta imi mangaie obrazul,iar eu imi ridic rapid capul sa ma asigur ca nu sunt nebun.Nu sunt,Esther ma priveste cu lacrimi in ochii.
-Esti bine...spune ea lasand o lacrima se i se prelinga pe obraz.
-Lasa-ma pe mine,spun imbratisand-o strans.De ce ai facut asta ? Nu meritam asta.Nu mi-as fi iertat-o daca nu te mai trezeai.
-J..James ma omori ! Spune ea cu voce scazuta si mi-am dat seama ca o strang prea tare.
-Scuze...
O privesc pentru cateva secunde, apoi imi fac curaj si fac ceea ce trebuia sa fac demult...o sarut.
Esther Pov.
Cand buzele sale le ating pe ale mele incremenesc, dar, apoi, pentru prima data de cand l-am cunoscut fac ceea ce imi dicteaza inima...ii raspund la sarut,iar el il adanceste.Vestitii fluturasi din stomac se agita facandu-ma sa realizesz ce efect are asupra mea si cat de mult tin la el.Cand ne desprindem din sarut ne privim in ochi pentru o secunda si pot sa-i vad lacrimile ce ameninta sa cada.
-Hei...nu plange ! spun bland mangaiandu-i obrazul.
-Esther,imi pare atat de rau pentru tot ce ti-am facut.Te-am facut sa suferi de multe ori,dar tu mi-ai salvat viata cand puteai sa astepti ca ceilalti sa o faca.
-Nu credeam ca voi reusi,dar am incercat.Nu stiu ce ma faceam fara tine.
-Credeam ca ma urasti...
-Nu as putea sa te urasc...adevaratul motiv pentru care te-am evitat in tot acest timp a fost ca vroiam sa scap de sentimentele pentru tine,dar fluturasii pe care ii simt in stomac cand esti langa mine ma anunta ca planul meu a dat gres.
-Si eu simt acelasi lucru.Da-mi o sansa Esther ! Nu te voi dezamagii.
-Nu strica daca incercam...spun zambitoare.

Intre Doua LumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum