Profesorul de psihologie

38 3 0
                                    

Au trecut doua saptamani de cand eu si James formam un cuplu.Mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu privirile criminale ale fetelor din liceu,dar cel mai greu a fost sa o impac pe Yolanda cu situatia.Prietena mea a fost foarte suparata cand a aflat ca eu am o relatie cu baiatul pe care trebuia sa-l ocolesc.Stiu ca nu e geloasa,nici pe departe.Reactia ei se datoreaza faptului ca nu i-am luat in considerare atentionarile si pentru ca ii este frica pentru mine,stiindu-i reputatia lui James.Cu toate acestea,acum totul este perfect,Yolanda a trecut peste si suntem mai apropiate ca la inceput,iar James imi ofera toata atentia lui si ma protejeaza mereu.Nu am mai fost atat de fericita niciodata si as vrea ca asta sa nu se termine.Ieri a fost ziua de nastere a Yolandei si atat eu cat si James am dormit la ea fiind prea obositi sa mai urcam un etaj.Nici nu e de mirare la ce petrecere salbatica a dat prietena mea.Nu credeam ca satena inocenta se poate transforma intr-o regina a petrecerilor peste noapte.Era in centrul atentie si nu pentru ca era sarbatorita ci pentru ca avea niste miscari de dans extraordinare.
★ ★ ★
-Domnisoara Carson, ce-ar fi sa va treziti si sa ne spuneti si noua ce ai avut de invatat pentru astazi,imi spune profesorul nou de psihologie.
-Mai stau putin si dupa poate o sa va zic,spun eu cu capul pe banca.
Profesorul care are in jur de 20 de ani vine langa mine si imi trage scaunul,trantindu-ma pe parchetul murdar.
-De ce ai facut asta ? tip cat pot de tare fiind foare furioasa.
-Esti la ora,Carson,nu in dormitor.Ce-ai facut azi noapte ?
-Doar nu te astepti sa-ti raspund la intrebare nu ?
-Crezi ca intreb degeaba ? Da vreau un raspuns !
-Nu o sa-l primesti.Ni-cio-da-ta ! silabisesc pentru a-l enerva.
-Gata ! Ai intrecut masura.Iesi afara ! tipa la mine aratand cu degetul spre usa.
-Credeam ca n-o mai spui odata...Pa-pa! spun zambitoare.
-Carson ! striga dupa mine dar eu deja trantisem usa.
Ce idiot.El crede ca daca e tanar si arata ca un zeu ma poate controla pe mine ? Ei bine se insala.Este foarte enervant.
Aud clopotelul care anunta pauza de masa.Ma indrept spre cantina.
-Esther ! o aud pe Yolanda asa ca ma intorc pentru a o astepta.
-Mi-e foame Yo,hai odata !
-Ce-i in capul tau,Esther ?
-Poftim ?
-Sti foarte bine despre ce vorbesc...De ce nu vrei sa stai departe de probleme? Vrei sa ajungi pe mana lui ?
-Ce tot spui acolo ? Unde sa ajung ?
-Tu nu sti ? Anderson se ocupa acum de detentie si are un stil propriu de a-i pedepsi pe cei care ajung acolo.
-Mda si ce le face ? Ii pune pe o masa de tortura si ii gadila ? spun amuzata.
-Nu glumesc ! El detine o sala de sport,iar acolo ii stoarce de puteri pe delicventi.
-Eu nu sunt o delicventa,Yolanda ! spun furioasa.
-Atunci nu te mai comporta ca una ! Ai fost de prea multe ori la detentie,chiar nu te-ai saturat ?
-Nu ma pot abtine,nu o sa ma schimb.Nu au decat sa ma exmatriculeze,iar tu poti sa ma lasi in pace cu tot cu liceul tau.
-Nu spune asta...
Intru in cantina si ies dupa cateva minute cu un shake de fructe.
Ies in curte si ma asez pe o banca cat mai departe de zgomot.Imi pun castile in urechi si ascult melodia mea preferata.Fiind prinsa in versurile melodiei nu bag de seama cand cineva se aseaza langa mine,il vad doar cand imi intorc capul,iar atunci sar ca arsa scapand shake-ul.
-Drace.M-am speriat.
-Asa urat sunt ?
Nu ii raspund,dar ma uit crucis la el.Nu-l inteleg.Acum cateva minute ma dat afara din clasa si acum face pe amuzantul cu mine.
-Am inteles. Nu vrei sa vorbesti cu mine.Sti,toti elevii fac asa dupa ce le demonstrez ca pot fi si rau.
-Nu esti rau...
-Multumesc.
-Esti doar idiot,spun cu zambetul pe buze,iar el ma ucide din priviri.
-Poate daca ai tacea si tu cateodata...
-Poate daca nu as avea motiv sa vorbesc,zic impasibila,privindu-mi adidasii.
-Sti ca esti inca la scoala si iti pot da detentie ?
-Nu-mi pasa ! spun incet apropiindu-ma de el.Fetele noastre erau la doar cativa centimetrii distanta.
-Atunci detentie Carson.Sa fi la 6 in fata salii de sport ! Cu echipament...e tot ce spune inainte sa plece.
Mda..tocmai am facut rost de un bilet spre iad.Bravo inteligento.

**********

Nu l-am enervat intentionat, dar trebuie sa recunosc ca mi-am dorit sa vad despre ce este vorba si cum isi pedepseste el delicventii.Ma aflu in fata salii de sport imbracata intr-o pereche de colanti si o bustiera peste care am un hanorac.In picioare am unica mea pereche de tenisi. Anderson se apropie si descuie usa.Intram, iar eu imi arunc hanoracul pe una dintre banci, ramanand doar in bustiera rosie. Cand ma intorc dau de privirea barbatului care ma ardea de-a dreptul.

- Crezi ca ai putea sa nu te mai holbezi ? Nu am venit aici pentru asta si nici nu m-as mai fi deranjat daca stiam ca tot ce trebuie sa fac este sa tin locul unei statui.

- Nu ai venit degeaba,stai linistita ! O sa-ti doresti sa mori cand o sa incepem.

-Nu sunt destul de sigura ce inseamna ast, dar pentru  mine are conotatii sexuale, spun amuzata.

-Mereu esti asa enervanta ?

- Oh da ! Asta e doar inceputul...spun trecand pe langa el.

Am inceput cu cateva ture de sala, apoi cateva flotari si cand zic cateva inseamna 50.Oboseala a pus stapanire pe mine de la primele 10 ture, dar nu am vrut nici in ruptul capului sa recunosc, asta i-ar hranii ego-ul deja prea mare.Desi a vazut ca abia ma mai pot tine pe bicioare a continuat doar pentru ca eu nu am zis nimic, sustinand ca sunt bine.Tind sa cred ca isi bate joc de mine. Abia mai puteam respira cand am terminat tot ce aveam de facut, iar ca totul sa fie complet am trecut la sacul de box pe care trebuia sa-l lovesc cu toata forta si viteza mea.Ce nenorocit,il urasc ! Mi-am facut-o cu mana mea, trebuia sa tac.Acum imi pare rau si jur ca daca ajung vie acasa o sa concep cea mai dulce razbunare.

-Trebuie sa recunosc, Carson, ca esti tare ! Nimeni nu am mai rezistat unei detentii cu mine, iar tu nu doar ai rezistat, dar ai dus-o la indeplinire fara sa te plangi.

-O sa vina sfarsitul lumii si tot n-o sa ma vedeti pe mine plangandu-mi de mila. Acum, am lucruri mai bune de facut daca am terminat eu o sa plec...

-Esti libera.Ne vedem maine la ora.

-Daca vin, spun cu spatele la el.

-Carson ! striga privindu-ma cum ies pe usa.

*****

Ajunsa acasa nu am mai apucat sa fac nimic, cazand intr-un somn profund.Chiar nu-mi pasa de consecinte in momentul acesta tot ce stiu este ca maine nici nu vreau sa aud de scoala.Voi sta acasa,dormind.




Intre Doua LumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum