Esther Pov.
A trecut mai mult de o saptamana de cand nu am mai vorbit cu Jay sau cu Yolanda si nici nu am mai dat peste minunatele mele rude.In tot acest timp am fost cat de cat linistita, nu am mai simtit nevoia de razbunare,dar nu sunt bine.Au fost momente,zile chiar, in care ajungeam acasa si plangeam.Sunt slaba,dar nimeni nu a putut vedea asta si nici nu o sa poata vreodata.Totusi, singuratatea si linistea de care am avut parte in ultimul timp m-au speriat si inco o fac.Sunt sigura ca Lorenzo si Rebekah nu se lasa asa usor.Trebuie sa ma astept la ceva din partea lor, o razbunare...
★ ★ ★
Imi tarai picioarele pe trotuarul care duce spre intrarea in liceu.Nu am putut veni cu masina, este stricata, asa ca uite-ma aici, tragand de geaca neagra de piele si privindu-mi ghetele din acelasi material.Vantul imi atinge pielea prin taieturile blugilor mei gri si ma face sa tremur necontrolat.Masina profesorului de psihologie se opreste la cativa metri in spatele meu,iar el coboara potrivindu-si pasul cu mine.
-Esther ! ma saluta el afizand un zambet larg.
-Domnule profesor...spun si eu plictisita, pastrand privirea indreptata in fata.
-Te rog,nu-mi mai spune asa in afara orelor,imi zice privindu-ma insistent.Spune-mi Nicholas !
-In cazul asta,zic oftand,buna Nicholas ! ii spun prindre dinti.
Eram furioasa,nu stiu de ce,pur si simplu prezenta lui ma indispune.
Zambetul ii dispare de pe chip fiind inlocuit de ingrijorare.Deschide gura sa spuna ceva insa i-o iau inainte.
-Uite ce,Nicholas,ii spun punand accent pe numele lui si punandu-ma in fata lui.S-a oprit incepand sa ma priveasca cu un soi de admiratie dubioasa in ochi.
Eu nu am de gand sa-ti spun nimic despre viata mea personala.Orice ai face,orice functie ai ocupa, eu tot nu o sa ma destainui in fata ta si sti de ce ? il intreb retoric,insa el imi raspunde.
-Nu ! De ce ?
-Pentru ca,in primul rand,nu suntem apropiati si chiar de am fi tot nu ti-as zice nimic pentru ca asa sunt eu si,in al doilea rand,nu sunt o plangacioasa,nu am nevoie de un umar pe care sa plang si nici de o persoana ca tine care sa ma sacaie mereu cu intrebari doar pentru a-si satisface curiozitatea.
-Oh,wow,spune el cu ochii cat cepele.Nu credeam ca ingrijorarea mea te supara asa de tare.
-Ma lasi !? De cand unui profesor ii pasa catusi de putin de viata unui elev ? spun apropiindu-ma de el apoi revenind la locul meu.
-Nu sunt un profesor in adevaratul sens al cuvantului,sunt doar un student,in plus,am 23 de ani,nu ma poti baga in aceasi oala cu restul cadrelor didactice.
-Argh,vezi !? spun furioasa.Pana si vocabularul tau te da de gol.Esti la fel ca ei...
-Un profesor obisnuit ar face asta ?
Nu mai continua propozitia pentru ca se apropie de mine si ma saruta.M-am blocat.Buzele lui le framanta pe ale mele, insa eu nu pot sa reactionez.Trupul lui presat de al meu imi ofera caldura si imi place,insa se departeaza cand vede ca nu-i raspund la sarut.Acum stam fata in fata,ne privim unul pe altul insa eu,desi ma uit la el, nu vad nimic,doar un gol imens.Am impresia ca mi-as privi sufletul.Vinovatia ma roade pe interior atat de tare incat as putea urla de durere.Acum mi-am revenit din transa si-l privesc,il privesc cu atat de multa ura inca imi vine sa...sa,nu stiu ce sa-i fac,dar nu poate scapa basma curata din asta.Imi iau avant spre el chiar daca suntem la cativa pasi distanta si-l lovesc cu pumnii in pieptul lui tare.Se-ncordeaza si imi prinde mainile.
-Cum ai putut sa faci asta,idiotule !? Eu am un...nu apuc sa termin pentru ca ma intrerupe.
-Un iubit ? Nu mai ai,Esther,tot liceul stie.
-Dar asta nu inseamna ca tu poti sa... ma intrerupe din nou, dar de data asta cu un alt sarut.Este mai intens ca primul,iar eu,de data asta nu mai am nicio sansa de scapare.M-a lipit de peretele unei cladiri,iar trupul lui este peste al meu.Ambele maini le are pe obrajii mei care sunt in flacari.Mainile mele par sa se contrazica cu creierul,acestea gasindu-si loc in parul sau inchis la culoare.Plamanii mei striga dupa aer si se pare ca si ai lui.Din acest motiv el se desprinde de mine si ma priveste cautand pe fata mea o reactie,una pozitiva daca se poate,dar eu ii arunc o incruntatura urata si fug spre liceu.Il vad stand nemiscat in spatele meu,privindu-ma.Doamne,ce-am facut ? Ochii aia,cum o sa pot uita eu ochii aia plini de dorinta ?Nicholas Pov.
Prima ora.Niciodata nu am fost atat de entuziasmat ca voi intra intr-o sala de curs pentru a preda,dar acum sunt datorita ei.Esther ma uraste mai mult de cat a facut-o pana acum,sunt sigur,insa eu ma gandesc numai la ce s-a intamplat acum cateva minute.Am sarutat-o si a fost mai placut decat credeam.Sunt constient ca daca ne vedea cineva eram intr-o mare incurcatura,dar cum nu ne-a vazut,e bine.De astazi,din cate am inteles,vom avea o noua eleva,nu-i stiu numele,dar o sa se prezinte si o sa aflu.Chiar inainte sa intru in clasa fata cea noua apare in fata mea.
-Buna ziua,sunt noua eleva,imi spune ea parand foarte sigura pe sine.
Ii zambesc apoi intru in clasa alaturi de ea.Prima persoana pe care o caut cu privirea este Esther.Este in ultima banca din colt stand cu capul pe banca.Stie ca am intrat,dar nu are de gand sa si-l ridice.Imi dreg vocea atragandu-le atentia elevilor,insa ea nu se clinteste.
-Ea este noua voastra colega,Rebekah Carson,zic citind din catalog.
Ma incrunt la auzul numelui sau, este acelasi ca al lui Esther.Oare ele sunt rude ? Esther isi ridica capul de pe masa la auzul numelui fetei si o priveste cu atata ura incat ar putea sa o ucida.
-Buna,Esther !ii spune nou venita cu mult sarcasm in voce.
Esther se ridica de pe scaun atat de brusc incat il doboara.Da sa inainteze spre fata,insa,imediat,Yolanda o prinde de mana si o trage inapoi.Se smuceste scapand din mainile satenei.Ea incearca sa o prinda din nou,dar Esther e mai rapida.Acum toti privim tacuti ce urmeaza sa se intample,iar Yolanda si James sunt in picioare in spatele lui Esther,gata sa o opreasca daca are de gand sa faca ceva necugetat.Pentru o secunda incaperea este scufundata in liniste,insa aceasta dispare cand Esther sa napusteste asupra fetei blonde.O prinde cu o mana de par si cu una de gat strangand-o cu putere.Piciorul ei o loveste cu putere in burta pe Rebekah,iar ea urla.Elevii susoteau,iar James o prinde pe Esther de talie si o trage in incercarea de a o indeparta de biata fata.Nu reuseste,asa ca Yolanda ii sare in ajutor.
-Esther ! Opreste-te ! Opreste-te,Esther! striga satena cat de tare poate.
Nu o baga in seama.Pare orbita de furie si nu pot sa inteleg motivul.Este clar ca cele doua se cunosc deja si se urasc reciproc.Esther ii mai da un singur picior in burta fetei dupa care este luata pe sus de James.
-Esther ! Nu te mai zbate ! striga el cu asprime,iar ea inceteaza.
Imediat ce-i da drumul ea il impinge cu atata putere incat se izbeste de perete.Se intoarce spre fata care abia si-a gasit puterea sa stea in fund pe podea,iar eu ma pun in fata ei crezand ca vrea sa o bata din nou.Esther imi arunca o privire din care tot ce puteam citi era dezamagirea.Mi-am lasat capul in jos,toti o priveau atenti si mai ales socati.Yolanda,James,Rebekah,toti erau langa catedra privind-o,insa fiecare avea altceva in privire:James dezamagire,Rebekah ura,iar Yolanda compatimire.Satena parea sa inteleaga de ce a facut asta si se vedea ca isi dorea sa o stranga in brate,dar ceva o oprea.
Esther avea acum ambele maini pe catedra stand cu capul aplecat si cu spatele la colegii sai.Respiratia ii era accelerata si muschii ii erau incordati.Stiu ca trebuia sa zic ceva,nu pentru ca vroiam,dar pentru ca in caz contrar toti ar intra la banuieli.Nu apuc,insa,sa zic nimic pentru ca Esther isi indreapta spatele si se face pasi spre usa inpingandu-i pe Yolanda si pe James pentru a-si face loc.Iese pe usa trantind-o.
-Bun,spun scuturandu-mi capul.Sa uitam acest incident.Rebekah,esti bine?
-Nimanui nu-i pasa daca ea e bine ! se rasteste Yolanda.
Blonda ii arunca o privire ucigatoare,iar Yolanda i-o intoarce.
-Fetelor,va rog,zic incet.Rebekah,nu asa trebuia sa fi primita,insa trebuia sa-ti spun ca Esther este cam...impulsiva,zic frecandu-mi fruntea.
-Impulsiva ? striga Rebekah.A vrut sa ma omoare,e o criminala !
-Sa nu exageram,ii spune James printre dinti.
Clopotelul anunta pauza de pranz.Ii arunc blondei o privire compatimitoare si ii spun:
-Carson,ar fi bine sa fi atenta,Esther este razbunatoare.
Mergand pe coridorul plin de elevi ma gandesc la Esther.Chiar e implusiva,e mai mult de atat,insa nu se poate controla,iar asta,in fata altui profesor,ii va aduce mari probleme.
CITEȘTI
Intre Doua Lumi
Teen FictionDoua impuscaturi in miez de noapte, o fetita inocenta, o viata ruinata. Esther, ramasa singura pe lume, decide sa isi continuie viata departe de locul in care obisnuia sa isi petreaca timpul cu parintii ei. Singuratatea a facut-o sa ridice un zid gr...