Heei :)
Tässä olis tämän kertainen luku, enjooooyy ;) Jatkuu muutaman päivän päästä! :)
__
Harry
Pyörin sängyssä kyljeltä toiselle. En saanut millään unta. Olen tottunut Louisin lämpimiin käsivarsiin, jotka olivat aina ympärillä kun nukahdin. Mutta tällä kertaa niin ei ollut. Huokaisin syvään ja nousin istumaan. Laitoin yöpöydällä olevan lampun päälle ja nappasin puhelimen käteeni. Kello oli jo puoli kolme ja herätys olisi jo seitsemältä.
Avasin puhelimeni lukituksen ja hymyilin nähdessäni taustakuvani. Se oli selfie, jonka otin Niallin synttäreillä hänen ja Louisin kanssa. Näytimme kuvassa kaikki jotenkin onnellisilta ja se mikä minut sai kuvassa hymyilemään oli se, että Louis suukottaa siinä poskeani.
Aloin selaamaan uutisia, ehkä se väsyttäisi ja saisin nukuttua edes pari tuntia. Saikohan Louis unta ilman minua?
Katseeni kiinnittyi uutiseen, jossa näin tutun naaman, nimittäin omani. Mitä ihmettä?
LOUIS TOMLINSONIN RAKAS HARRY STYLES LEIKKII ISÄÄ.
Totta se on, tänään (18.9) alkuillasta nuori Styles nähtiin Jalkapallotähti Louis Tomlinsonin tyttären kanssa ostoksilla. Onko nuori Styles todella ruvennut isäksi...
En pystynyt lukemaan uutista loppuun. Pelkkä otsikko kuvotti jo aivan tarpeeksi. "Leikkii isää?" Ja mikä hemmetin "nuori Styles?" Kuka näitäkin oikein keksi? Ja meistä todella oli otettu kuvakin siellä kaupassa. Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä?
Laitoin puhelimeni pois ja sammutin valon. Painoin pääni tyynyyn ja hautauduin hyvinkin syvälle peittoni alle. Nyt en ainakaan saanut nukuttua, mutta yritin ainakin laittamalla silmät kiinni.
***
Kaaduin sohvalle uupuneena rankan työpäivän jälkeen. En muista koska viimeksi olisin ollut näin väsynyt. Johtui tietysti viime yön vähäisestä nukkumisesta.
Nyt vain makaisin tässä ja odottaisin Niallin saapuvan. Hän lupasi tuoda jotakin hyvää syötävää tullessaan, sillä unohdin ne aivan kokonaan eilen kun olin Emilyn kanssa siellä kaupassa.
Hätkähdin kun puhelimeni alkoi soimaan farkkujeni takataskussa. Olisiko se Niall? Kaivoin puhelimen esille ja näin Louisin kuvan vilkkuvan ruudulla.
"No hei." Tervehdin ja odotin kuulevani Louisin äänen.
"Hei. Häiritsenkö teitä pahasti?" Hän kysyi. Ihmettelin aluksi ilmaisua "teitä", mutta sitten tajusin.
"Aa siis et, Niall ei ole vielä tullut." Sanoin ja haukottelin hartaasti.
"Oletko väsynyt?" Louis kysyi sitten.
"Jep, en saanut nukuttua ilman sinua." Sanoin.
"No voi, vaikka täytyy myöntää en minäkään." Louis sanoi. En siis ollut yksin ongelmani kanssa.
"No joo, mutta en viitsi häiritä enempää, halusin vain kuulla äänesi." Hän sanoi. Hymyilin kuin typerys.
"Et sinä häiritse, koskaan." Sanoin.
"Hyvä tietää. Pitäkää hauskaa Niallin kanssa ja hei tuota soittelen illalla sitten." Hän sanoi.
"Okei, soittele." Sanoin. Olisin ehkä toivonut, että hän olisi pyytänyt minut luokseen yöksi, mutta ei se kai ole välttämätöntä.
"Olet rakas." Louis sanoi lopuksi ennenkö katkaisi puhelun ja niin ne sanat jäivät kaikumaan päähäni.
Nyt vain pitäisi odotella, että Niall saapuisi.
ESTÁS LEYENDO
We Found Love || Larry Stylinson in finnish
FanficLouis Tomlinson on 23-vuotias kuuluisa jalkapallotähti. Kun taas Harry Styles on normaali 19-vuotias kaupunkilais poika, joka lähtee seuraamaan parhaan ystävänsä Niallin jalkapallo-peliä, vaikka ei jalkapallosta ymmärrä yhtään mitään. Voiton kunniak...