Heei kaikki :)
Tässä olis uus luku jälleen :) Nauttikaa nyt tästä ja palaillaan taas pian ens luvun parissa :) Hyvää viikonloppua kaikille!
__
Harry
Heräsin aivan tokkuraisena ovikellon soidessa. Vilkaisin kelloa ja tajusin olevan jo seuraava päivä. Ja todella päivä, ei aamu, sillä kello oli jo lähemmäs kolme. Olin nukkunut näköjään monta tuntia. Heitin peiton päältäni ja kävelin puolialastomana eteiseen. Katsoin ovisilmästä ja näin Niallin virnistävän oven toiselle puolella pizzalaatikot kädessään. Avasin oven enkä ehtinyt sanomaan sanaakaan kun Niall tuli ohitseni sisälle.
"Niall, mitä tämä nyt on?" Kysyin ja huokaisin syvään.
"Illalla soittamasi puhelun perusteella päättelin, että tarvitset piristystä." Hän sanoi ja heitti takkinsa naulakkoon.
"No en usko että piristyn, mutta voit toki yrittää." Sanoin ja paiskasin oven kiinni.
***
Olimme löhönneet jo jonkin aikaa sohvalla ja saimme tuhottua pizzamme. Olin aivan täynnä.
"Nyt kun vatsat on täynnä, voitkin kertoa mitä Louisin ja sinun välilläsi oikein tapahtui?" Niall kysyi. Odotinkin jo tuota kysymystä.
"Louis valehteli." Sanoin yksinkertaisesti.
"Mistä?" Niall kysyi jatkokysymyksen.
"Hän on myös lähdössä pelireissuun tällä viikolla, kuten sinäkin. Mutta ei sitten viitsinyt mainita siitä yhtään aiemmin." Mutisin vihaisena.
"Ihan tosi?" Niall kysyi ja pudisti päätään.
"No se oli kyllä arvattavissa." Hän lisäsi.
"Joten olen hänelle vihainen. Inhoan valehtelua yli kaiken." Sanoin. En voinut olla miettimättä sitä kuinka jään yksin pitkäksi aikaa. Kaikki lähtevät jonnekin, eikä minulle jää ketään.
"Voi Harry..." Niall sanoi hiljaa kun huomasi muutaman kyyneleen valuvan poskelleni. Hän otti minut tiukkaan halaukseen.
"Älä huoli, kyllä te sovitte Louisin kanssa." Hän sanoi.
"En minä sitä, vaan kun..."
"Mitä?" Niall kysyi.
"Jään ihan yksin, sinä lähdet ja Louis lähtee. Ketä minulle sitten jää? No ei ketään." Sanoin surkeana. Olin minäkin sitten yksi toivoton tapaus.
"Älä nyt. Kyllä sinä pääset meitä moikkaamaan, järjestämme Louisin kanssa sen. Kaikkien muidenkin perheenjäsenet käyvät aina vierailulla."
"Niinkö?" Kysyin ja nousin paremmin istumaan. Niall nyökkäsi ja sitten ovikello soi. Olinpa suosittu tänään.
"Voi käydä avaamassa." Niall sanoi ja pomppasi sohvalta.
"Älä, koska tiedän, että se on-"
Henkilö, jonka nimen olisin juuri maininnut käveli Niallin päästämänä eteiseeni.
"Mitä jos jätän teidät kahden, nähdään vielä ennenkö lähden." Niall sanoi ja nappasi takkinsa nopeasti päälleen.
"Niall, odot-"
"Heippa!" Hän huikkasi ja sulki oven perässään kiinni.
"Harry.." Louis sanoi ja katsoi minua säälivästi. En halua mitään säälintää, haluan vain että puhutaan totta.
"No mitä nyt?" Kysyin ja käänsin katseeni muualle.
Pian Louis istahti viereeni sohvalla ja huokaisi syvään.
VOUS LISEZ
We Found Love || Larry Stylinson in finnish
FanfictionLouis Tomlinson on 23-vuotias kuuluisa jalkapallotähti. Kun taas Harry Styles on normaali 19-vuotias kaupunkilais poika, joka lähtee seuraamaan parhaan ystävänsä Niallin jalkapallo-peliä, vaikka ei jalkapallosta ymmärrä yhtään mitään. Voiton kunniak...