Part 29

1.2K 112 24
                                    

Hei kaikki :) Tässä olisi uusi luku :) Nauttikaahan tästä ja palaillaan taas ens luvun parissa :)

__

Harry

"Huh turvallisesti maan päällä." Sanoin kun olimme vieneet veneen takaisin omalle paikalleen. Louis naurahti vieressäni.

"Etkö luottanut soutamistaitoihini?" Hän kysyi ja virnisti. Lähdimme kävelemään mökkiä kohti.

"No luotin luotin.. Kunhan vaan mainitsin." Sanoin.

Kävelimme sisälle ja Louis meni keittiöön laittamaan meille teetä kun taas itse lähdin makuuhuoneeseen hakemaan lahjaa, jonka haluaisin antaa Louisille nyt.

Nappasin pienen rasian matkalaukkuni pohjalta ja tungin sen taskuuni. Kävelin sitten muina miehinä Louisin luokse keittiöön.

"Louis?" Sanoin kysyvästi kun hän oli laittanut vedenkeittimen päälle.

"Niin?" Hän kysyi ja kääntyi katsomaan minua.

"Minulla olisi yksi juttu." Sanoin. Louisin kasvoille ilmestyi välittömästi yllättynyt ilme. Hän käveli luokseni ja katsoi minua hymyillen.

"Haluaisin antaa sinulle jotakin." Sanoin sitten ja katsoin Louisia hymyillen suoraa silmiin.

"No kylläpäs sinäkin osaat yllättää." Hän virnisti.

"Rakastan sinua aivan järjettömän paljon ja haluan antaa sinulle jotakin mikä muistuttaa minusta joka päivä. Toivon todella, että pidät tästä." Sanoin ja otin pienen rasian taskustani. Ojensin sen Louisille ja katsoin kun hän avasi sen.

"Voi Harry, tämä on upea." Hän sanoi hetken hiljaisuuden jälkeen. Pelkäsin jo ettei hän tykännytkään siitä. Rasian sisällä oli siis valkokultainen jalkapallo koru, jonka toiselle puolelle on kaiverrettu meidän alkukirjaimet H & L.

"Katso toiselle puolelle." Sanoin. Louis otti korun pois rasiasta ja katsoi sen nurjaa puolta.

"En kestä, tämä on ihana." Hän sanoi hymyillen ja kääntyi sitten katsomaan minua.

"Kiitos rakas. Minäkin rakastan sinua valtavasti ja tämä korua myös." Hän sanoi. En voinut muuta kuin hymyillä.

"Kiva, jos tykkäät siitä." Sanoin.

"Voisitko laittaa sen kaulaani?" Louis kysyi sitten. Otin korun käteeni ja kiersin Louisin toiselle puolelle.

"Totta kai." Sanoin ja laitoin sen hänen kaulaansa.

"Se on todella kaunis." Hän kehui lisää. Hymyilin ja painoin suudelman rakkaani huulille.

"Olet ihana." Sanoin.

"Sinä olet ihanempi." Louis sanoi takaisin.

"Ja sinä ihanin." Sanoin ja virnistin.

"Mitä jos menisin laittamaan saunaan puita ja voisimme sitten juoda teetä?" Louis ehdotti.

"Anna minä menen." Sanoin.

"Oletko aivan-"

"Istu sinä nyt vuorostasi alas, olet passannut minua eilisestä asti." Sanoin ja naurahdin. En voinut olla katsomatta korua Louisin kaulassa, mikä sopi siihen niin täydellisesti. Sitten lähdin kuitenkin ulos ja kävelin kohti pientä vajaa, josta saisin puuta saunan lämmitystä varten. Nappasin avaimen käteeni, mikä roikkui oven vieressä pienessä koukussa. Avasin oven ja jätin avaimen koukkuun. Astuin sitten sisälle vajaan ja sytytin valot. Ovi paiskaantui kiinni perässäni. Aloin kasaamaan halkoja pinoon pieneen koriin.

We Found Love || Larry Stylinson in finnishحيث تعيش القصص. اكتشف الآن