Babe şi mult adevăr

354 33 14
                                    

Am o întrebare.

De ce pula mea, voi ăstea, trecute de 50 nu acceptaţi, ba mai mult, vă puneţi pe scandal şi începeţi să faceţi în toate felurile, când cineva vă face babă.

Stimată babă, cum pana mea vrei să îţi zic?

Nu mai accepţi faptu' că ţi-au apărut riduri, ai pielea lăsată - ca ţâţele de altfel - miroşi a medicamente şi ceva supă la plic? Că s-a dus pe Apa Sâmbetei memoria, vederea, auzu' şi alte simţuri pe care oricum în câteva luni nu le vei mai avea pentru că o să mori aşteptând SMURDu' care întârzie din cauza traficului ?

Uite, stimată babă, mă va durea mereu în pulă de părerea pe care o zici cu acelaşi sentiment de antipatie pe care îl simţi când mă vezi că spun că Isus merită futut în cur de toată Goeţia.

Ştiu că nu-ţi convine faptu' că evit orice formă de eufemism, şi da, o fac obligatoriu pentru că îmi doresc să crăpi în 50 cu tot cu toate sticlele tale pe care le cari până pe Solomon ca să ocupi 3 locuri de autobuz.

Dacă eşti bătrân, nu mai ai dinţi în gură, ce? Vrei să fi menajat de viaţă? Da? Păi scuze, şi eu vreau, am doar 15 ani şi viaţa e cam futută în cur. Pe mine nu m-o scutit. Şi nici pe tine.

Ştii de ce? Pentru că tot tu o să mori în cele mai naşpa condiţii. Probabil înghiţindu-ţi proteza. Dacă ai bani de ea.

experienţe şi adevărUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum