De când îs pe Wattpad, am dat de mii de cărți pe care le-ai putea numi lejer "comerciale". Genu' ăsta de cărți îs făcute 90% doar pentru vizuri.
Păi coaie, daca tu scrii numa' așa ca să fii popular şi alte căcaturi atunci nu mai scrie.
Da' în fine. Deci cam ăstea ar fi cărțile:
- ălea gen fanatasy :
- ălea cu vrăjitoare în care ceva personaj principal neapărat feminin descoperă că e vrăjitoare.
-ălea cu vârcolaci: ideea mi se pare deja mainstream as fuck and shits datorită faptului ca toate pizdele au început sa scrie cărți de genu' fie că ideea e genială fie că nu. Singura carte cu vârcolaci care mi-a plăcut e Rogue de DumitrescuMarilena .
- ălea cu vampiri : la fel ca la ălea cu vârcolaci.- ălea gen Tocilara şi băjatu' popular : chiar dacă personajele sunt diferite şi felul în care persoana respectivă scrie cartea e altu', ideea e aceaşi deci n-ai făcut nimic.
- Good girl meets bad boy : da' bad girl meets good boy ce are?
- Mesigiz from ăn Anonimus : toate bune şi frumoase până devine fanfiction. Da' ideea e cam aceaşi la toate: un tip sună o fată ca să o tachineze/fută la cap da' până la urma pizda se îndrăgostește de el. Singura carte mai mișto în genu' ăsta e Apelul cu nr. privat de @GeorgiaIordache.
- Ce să faci când... : Citești o carte din categoria asta (eh...e chiar mișto) , citești două ( ok...still nice but...) iar la a treia zici pas pentru că deja ai prins ideea, nu-ți mai trăbă.
- Depresia/ Sunt emo : îs mai jalnice decât ălea scrise de tipele de 11 ani.
- Fanfic-urile cu One Erection : E o treabă subiectivă, tocmai d-aia îmi permit să spun că 80% din cărțile ăstea îs de căcat.
- Ălea gen grunge : ştiți voi, coperțile ălea gen tumblr grunge, indie. Protagonista tre' să fumeze Marlboro, să asculte Arctic Monkeys şi să aibe bocăncei ( că nu le pot zice bocanci) de la Dr. Martens.
Cam ăstea ar fi.
Wattpadu' devine de căcat.