Dacă ai citit Colectiv din Încă te cunosc ai înțeles cu siguranță tot ce simt şi vreau să zic.
Subiectul despre Colectiv nu vreau să îl reînnoiesc şi cred că ştiți de ce.
Aş scrie 5 volume despre părerea mea fată de preoți şi creştinii îndoctrinați.
Bă, oi proaste, în loc să futeți menta pe la ştiri,mai bine vă duceți dracului, la tâmpitele moaşte să le pupați şi să veniți înapoi cu hepatită. De fapt, nu mai veniți.
Voi aveți o gândire mult mai de căcat decât toți politicienii la un loc, să-mi bag pula de nu. Măcar aia gândesc cu creieru' din umbră, da la voi creierul lu' popa nu vă prea ajută din câte văd.
Haideți bă îndoctrinații pulii, comentați bă. O să ardeți, poate şi voi.
Poate?
Sigur!
Ne ridicăm şi vă obligăm să ne luați pulele şi pizdele în gură. O să ardeți în flăcări, o să regretați. Deja puteți începe.
Nu mai țipați bă, că oricum Isus nu vine să vă salveze. Nu, coaie, nu vine. E prea ocupat să fie publicul. Dar puteți dona aici pentru aurul care va împodobi catedrala neamului
Da, domnu' preot, nu v-am uitat. Mai țineți minte când strigați la slujba lu' bunicămea: Cine face donații de 100 de lei pentru plăcuțele de aur?
Falsitatea este reprezentată prin două tipuri de oameni : pițipoance şi preoți.
Satanişti, noi mai recunoaștem că suntem. Voi hoți? Niciodată.