Decesu' pulii mele

225 14 4
                                    

Mai mult ca sigur că ați auzit de tragedia de vineri seara din Brașov. Da no, o murit o tipă de la mine din liceu de la sociale, chestii, chestii. Călcată de mașină pe trecerea de pietoni de pe Calea București. Pula-n cur, pula-n cur.

Bă pe o parte e naşpa. Intri și tu la un liceu şi peste 5 luni mori şi pula mea.

Da' pe de altă parte, nu era cine știe ce de curu' ei având în vedere că stătea după unu' de a doișpea, elev mediator, care mai venea la ore la noi şi o lua și pe ea și pe încă o pizdă. Practic tipa, scăpa de ore și cu absențe motivate.

Şi pula mea, o venit toată școala (nu chiar toată, Baalphegor ) purtănd doliu şi căcaturi gen. O făcut un altar or something lângă sala de sport unde stateau "persoanele" care au cunoscut-o şi alea alea. Zic "persoane" pentru că acolo erau:

-pizdele de la mine: pizde care o știau de la cor și nu vorbiseră cu ea nici de trei ori dar mna, se forțau și ele să pişe niște lacrimi ca să aibă motiv pentru a-şi mai da cu 5 straturi de fond de ten și 34 de rimel. Da' mă, la doliu nu te machiezi dacă chiar ești în doliu da' cere pizdelor ceva.

-pizde şi pule care nici nu au auzit de ea: okay coaie, nu o cunoști. Îți pare rău. Da' chiar așa tare încât să faci o demonstrație că tu poți reconstitui Atlanticu'?

-colegii ei: no, ăia...pe ăia îi înțeleg că pula mea....era colega ta, o să-ți lipsească.

-diriga lor: o iubesc pe femeia aia. I don't know what's the point da' zâmbește orice ar fi. Like...

-toată trupa de pițiponci şi pițipoance: no, anturaju'.

Persoane care stăteau acolo şi în timpul orelor. Ca mna.

Deci practic toată lumea o fo' sau pretindea că e în doliu ş-atunci n-am ținut nici ore.

Bine, somehow.

Tre' să menționez că acțiunile se întâmplă în corpu' A pentru că în B aveau ăia de a unşpea şi a doișpea simulare ( Tot la subiectu' 3 ? Tot la subiectu' 3?) . Unde, în locuința noastră temporară niște colegi minunați de inteligenți o găsit ceva veste și caciuli din portu" popular. Flavius se căca pe el de râs pentru că e prost. That's why. ( Baalphegor hai pwpeak)

La engleză fo' ok. Ne-o avertizat profa să trecem strada după ce ne-am asigurat. Stătea...explica...BINE COAIE. SUNTEM LA BILINGV, LASĂ VORBA, TRECI LA EXERCIȚII.( bine, unora chiar le-ar fi plăcut să stăm de mântuială da' mie personal nu. Am fost la intensiv engleză şi așa m-am obișnuit. Engleză din plin. Că-i mișto. Chiar e.)

Două orede germană în care n-am făcut nimic (nu că făceam ceva de obicei dar...) doar o discutat baba de prostii...dracu' mai știe ce zicea. Sugea pula idk.

Nici cu diriga n-am facut nimic ( :| ). O dat niște instrucțiuni pentru anumite proiecte şi gata.

TIC n-am făcut. Era dirigă la sociale așa că o stat cu ai iei ...că mno...o mai și murit aia şi...mna.

La fizică o fo' mai penal. Am ieșit afară cu profu'. Totu' fain mișto, până s-o trezit două pizde proaste să plece. Nu e ca şi cum profu' le vedea. Când zic pizde proaste, zic mai mult proaste decât pizde. Mă rog... le-o văzut. S-o dus în A. S-o prins şi Conectăr că poa' să iasă pe acolo. Vine una dintre ele. Ai' mai proastă.

- Unde ai fost?
- În clasă ( râset de cămilă schizofrenică cu SIDA)
- Minti. Te-am văzut când ai venit de la ușa spre ieșire.
*tace*
- Pe unde ai luat-o?
- Nu mai știu. ( alt râset se cămilă schizofrenică cu SIDA)

Discuția o mai continuat, proasta, egalându-şi prostia. De ce? Pentru că poate.



Asta ar fi cu dedicație pentru Flavius. Aşe, hai şi cu una pentru pizdele super false:

Sugeți pula. Pentru că sunteți fakeuri. O adunătură de fakeuri la mormântul Ariadnei. Plângeți doar de dragu' de a fi remarcate şi de a vă reînnoi machiaju'. Păcat că nimănui nu îi pasă de niște mici jeguri. Trist nu?

Puteți să ziceți că am judecat-o, da' ziceți degeaba.

experienţe şi adevărUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum