Ăia cu coperțile.

160 11 0
                                    

Adică ăia care fac coperți pentru tine în scopul de a te ajuta dacă nu știi să faci una. Dar nu mereu vor să te și ajute.

Am observat câteva feluri de designeri (hai să nu îi înjur) de-a lungul prezenței mele p-aici. Pe o parte am rămas complet dezamăgită și pe altă parte, chiar uimită.

So.

- ăia care chiar știu ce fac: Au un Photoshop, o temă, și o imaginație de nota zece. Ăia creează cele mai mișto coperți.

- ăia care fac ceva simplu și bun: Ăştia nu au nevoie de mare lucru pentru a face ceva. Doar o poză bună, resize, crop, Phonto and that's all. Poate doar un fundal de o singură culoare titlul și numele.

- ăia care fac coperți mișto, dar mereu văd că tilul nu e așa sau așa sau așa : Bă, până acum trebuia să am salvate în telefon maxim 20-25 de coperți. Pe pulă, 167. Da' oricum. Îi inteleg.

- ăia care au impresia că fac ceva ok: Dar fac fix contrariul. Au dat și ei de Pixlr și hai să-şi etaleze talentele de Picasso pe care nu le au.

- ăia care încearcă măcar: Cum pot, măcar încearcă. Nu e cine știe ce, dar încearcă măcar. Atât cât pot. Să iasă acolo ceva.

- ăia care vor plată: Bă, teoretic nu poți plăti în bani dar dă-mi follow, dă-mi vot la sună patetic şi de rahat.

- ăia care vor credite: Vă fac coperțile doar dacă e numele meu acolo. Io mi-l pun oricum. Singura diferență e că eu nu îl scriu în mijlocul coperții mare cât Rusia.

- coperți caracteristice:

- Tumblr: cred că e a zecea oară când am zis de genul ăsta de coperți. Ălea cu poze gen grunge și aestethic, cu efectu' ăla din '90.
- 1 Erection: pe coperta aia tre să fie neapărat Hairi cu ceva Slană Gomez sau alte d-ăstea.
- Ălea gen 50 de nuanțe de gri: ălea de dragoste și așa mai departe. Au vreun tip d-ăla la bustu gol sau la costum cu ceva filter alb negru și un titlu d-ăla sexy de le bagă pe toate in boală.
-Ălea cu vârcolaci: lupi, lupi, lupi,lupi ş-o tipă. Îmi plac coperțile ăstea pentru că îmi plac lupii în general. Poveștile nu prea. Decât Rogue, după cum am mai spus într-un capitol anterior.
-Ălea cu vrăjitoare/vrăjitorie/satanism/ da, v-ați prins: au fundal negru sau oricum, ceva întunecat și în prim plan ceva simbol caracteristic.
-Ălea care cică-s horror: încearcă să pară creepy da'...majoritatea dau fail.
-Ălea de poezii: depinde de calitatea poeziilor.

Păstă tăt numa' artiști și levitişti, Annorkoth.


experienţe şi adevărUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum