Am scris despre directionere obsedate, așa zise blackerițe, despre cărți plagiate şi despre granjiste. Da' n-am scris despre persoanele de care dai pe Wattpad.
Ăsta e alt capitol scris la insistențele lui Flavius pentru că el ... da. N-am o explicație logică pentru asta.
O să vorbesc din nou de pizde/fete pentru că ăstea îs in proporții de 80% pe wattpad.
Deci să începem specimenizarea:
-ălea care au mai multe conturi: sincer, cred că fac asta doar pentru a-şi face voturi, followeri şi alte căcaturi. Totu ok ( actually not ) dacă acele conturi îs inactive, da' după începi să socializezi de pe ele şi e de căcat că lumea își cam da seama.
- ălea care îți dau vote la toate lucrările dar nu îți scriu pe privat deloc: nu știu care e faza cu ele, da' frate ( am mai zis asta) vrei sa vorbești cu mine? Nu-mi da follow şi nu-mi băga toate cărțile in lista de lecturi că mă doare fix la coaie. Scrie-mi pe chat că d-aia există, nu l-o făcut ăştia degeaba.
-ălea care se dau deșteptele pulii : ăstea îs alea gen: faci un capitol despre ceva ( am pățit de vreo 3 ori) şi vaca aia nefutută îți scrie același lucru în comentarii. Întrebarea mea către voi este: Ce vreți să-mi arătați? Că ați înțeles mesaju'? Sau ce?
-ălea cu citate reformulate: în cazu' meu, am dat de unu/ una (nu mi-e clar ce era) care avea citatele trilogiei Sânge Satanic reformulate în totalitate+ o carte cu De ce urăm femeile care conținea toate motivele capitolului De ce nu iubim femeile din Sânge Satanic. Bine, nu am găsit doar din Sânge Satanic.
-ălea care se dau drept băieți: îs cam ălea cu mai multe conturi.
- ălea care îți bagă tot felu' de comment-uri (zi că am scris greșit Baalphegor că mai avem şi test la romana mâine ) la toate capitolele: bagă next, doamne ce mișto e, vai o ador. Nu-mi pasă că nu scriu pentru tine.
- ălea care se dau mari roacherițe da' să-ți dea Whatsappu numa' : am pățit. E una care ( îs mai multe, îți dai seama) mare metalistă da' poza ei de pe wapp zice : pizdă de maxim 13 ani care e sigură că Buruzm şi Carach Angren sunt feluri de clătite.
-ălea care vor pulă: adică ălea care îs în limba după toți (toate) care îs ( or at least zic că) îs băieți.
-ălea de 11-12-13 ani: şi aş detalia aici, dar din păcate pentru mine rămâneți simple ființe în stadiul de larvă şi n-are sens să-mi pun mintea cu voi.
- ălea care se simt: adică ăstea care citesc asta acum şi dau vote.
Io nu neg. Ăsta-i adevaru'.V-aş fi etichetat da' am zis hai sa nu fiu chiar așa.