Cărți cam de rahat

173 7 10
                                    

Wattpadu' are o gamă largă de secțiuni pentru cărți: Proză scurtă, Proză, Ficțiune, Non-ficțiune ş.a. Din păcate însă, ăştia o uitat să adauge o secțiune numită: Ălea care nu știu să scrie dar cred că pot. Nu cred că mai are rost să explic care-i faza, că puteți pricepe singuri.

O să dau și câteva exemple (aș fi dat și nume şi titluri). Îi o carte pe care am adăugat-o recent la Rahaturi. Mi-o dat cel mai mare mindfuck ever. După lecția de ieri la fizică. Bă, nu zic ca scriu perfect, da' nici nu scriu ce mă cacă mintea (numa' Flavius a făcut asta și a ieșit cea mai retardată carte după asta menționată). Și încă una ceva mai vechie. Dar la fel de eșuată.

Oricum, recomand această carte cu cel mai mare drag, pentru că puteți învăța tehnici noi în arta scrisului cum ar fi:

- fraze şi cuvinte pe înțelesul tuturor: Coa' dacă scrii că ai un obiectiv pe cap, se înțelege fix pula. Ți-ai vândut toate posterele cu Kurt Cockbain ca să îți iei un obiectiv și să ți-l pui pe cap?

- să fii poetic: să scrii chestii aiurea, ceva metafore fără sens ca să uimească toate vitele fără creier. De preferat ceva care are legătură cu clișeele și drama.

- să mai fi și prost/proastă : Am o parte poetică, dar pe aceea nu o arăt lumii. Nu o arăți ca nu ai, 'te dracu'. Măcar dacă recunoșteai.

- să inventezi cuvinte noi: E mișto să fii ateistă sau bisexualistă.

- să mai copiezi și alte cărți: Păi mna, ce are dacă cititm repede Sânge Satanic și gata suntem atât de nihiliste şi M. pe varianta feminină. Ce are dacă luăm capitolul De ce nu iubim femeile îi transformăm un pic titlul și punem cam toate motivele în cartea aia?

- să ai un limbaj adecvat : Înjur, recunosc. Pentru că asta e exprimarea mea in această carte. Dar să pui niște înjurături acolo ca să pară mai șmecheră cartea, nu te face Cristina Nemerovschi.

- să fie clişeic şi de rahat: Clișeic că personajul principal e depresiv și se droghează întruna că doar așa trăiește.

- să dai title potrivite: De preferat (din nou) metafore fără sens. Orice antiteză (chiar) care se potrivește așa, de ochii lumii.

- sa termini la fel de clișeic ca la început: Şi să o tot ții așa. Altfel îți pierzi fanii cu intelect egal sau mai scăzut decât al tău.

Să scrii nașpa.

experienţe şi adevărUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum