Ești metalist. Știi cu ce se mănâncă metalu'. Şi trece o pizdă de 13-14 ani cu tricou cu Burzum sau Children of Bodom sau Satyricon sau whatever prin fața ta. Asta e ok încă. După, observi celălalte caracteristici ale unei pizde:
- păr roșcat: las' scuzele cu mi-a plăcut culoarea că parcă toate sunteți trase la indigo.
- chocker: ăsta devine simbolul vacilor. Toate fraierele îl poartă. Indiferent de ce-s: grungiste, emolete, aestetice şi ce or mai fi.
- geci d-ălea verzi : lăsând la o parte faza că și Dincu are geacă d-aia, ce pula mea vedeți la verziturile ălea coaie?
- cargo : faza aici e că, la 13 ani puteți cel mult să vă luați blugi d-ăia de la Bershka sau Pull&Bear sau pula mea, cu cargo print. Vă mai dau și niste machiaj
- bocăncei: şi cum, mama voastră v-ar bate de v-ar rupe dacă v-ar vedea cu bocanci Invader sau Steel, le mai convingeți sa vă ia bocăncei de la Deichman sau tipul ăla de botine-pantofi-bocanci cu platformă.
- ceva pirce: pai dacă n-ai cel puțin 3 găuri date nu ești metalistă.
- emanciparea: tre sa faceți ca niște crizate când trec pletoșii pe lângă voi că altfel nu vă observă. Dar stați lin, că oricum nu se uită după voi. Eventual pentru pizdă.
Şi asta n-ar fi nimic. O oprești cu scopul de a tine o discuție decentă însă rămâi total dezamăgit când afli că tipa abia știe ce e aia Children of Bodom. Ceva opera scrisă de Goethe. Și d-aia întră la categoria Am descoperit o trupă noua starter pack.
Bă pulelor, să nu se înțeleagă greșit. Îs de acord să asculți și alte trupe in afară de Carach Angren. Dar sunt unele chestii pe care majoritatea pizdelor o fac. Și anume:
- descopera trupa dar nu știu mai mult de două melodii : cred că e cea mai mișto chestie. Ești mare fan Satyricon, poți să-mi zici și mie alte melodii in afară de The Pentagram burns şi K.I.N.G?
- direct tricou : Cui îi pasă că nu sunt sigura dacă aia cântă black sau thrash sau prog? Tre' să cumpăr tricoul. Sigur pletosu' ăla va fi surprins. Coaie nu. Vorbesc în numele meu și a lui Flavius: pletoșii nu-s surprinși. Îi doare fix pe lângă pulă că ai tu nu știu ce tricou atâta timp cât ești doar o pizdă cu care nu se poate vorbi din cauza lipsei de informație.
- direct poze pe conturile de socializare : Cum să mă mai numesc fan Children of Bodom dacă nu am poză pe wattpad/ facebook / twitter / tumblr cu solistu'....ăla....cum dracu îl chema....stai sa dau un search pe google.
- direct dragoste la prima vedere : Doamne Varg e atât de bun, frate, jur că l-aş fute. Ce? Cum adică așa arăta acum 20 de ani? Wtf?? Ce pedofil nenorocit.
- direct "trebuie să știe lumea că ascult Carach Angren sau cum dracu' e numele ăla că nici nu-l înțeleg": Asculți Carach Angren? Nu??? Doamne cum reușești sa trăiești? Este cea mai mare trupă de rock!
- direct " știu totul și nimic despre această trupă" : Îți pot spune toată biografia de la Children of Bodom. Ce? Primul album..? Ăh, pe ăla nu îl știu da' nu-mi place e nașpa.
- direct " mă duc la concertul lor" : Așa-i că ți-ai luat bilete la Children of Bodom? Vine la Romexpo în vara asta. Ce, wtf, ba normal că vin. Ah, ăia erau Scorpion sau Scorpions sau cum pana mea le zice, aha înțeleg.
Deși vin Amon Amarth so.