"Teeth" ; "Hai că o să fie fain"

179 10 2
                                    


Eu și Flavius suntem retardați. De obicei, el e mai cretin dar mă rog, hai să nu îl mai complimentez atât, deși retardismu' e transmisibil ( David-Tudor).

Sâmbătă seara, pe la ora 5 sau 6 mă sună Flavius aproape rupt de somn/beție/plictiseală/nu știu:

- Bună Phineas, ce faaaaceeeți? Ce faci măăă?
- Stau, frec-fut menta, tu?
- Întra în travaliu Mneaah, nu prea bine.
- Da ce ai?
- Meh...
- Zi bă coaie blegi.
- Evită ca un emo ce îi.
- Hai bă pulă zi odată că n-o să stau 10 ani să aștept să-mi zici ce ai.
- Na, e plecat Radu și nu am avut cu cine bea azi. Și tu îți faci desenele la 'ai de bio.
- Nu le mai fac de 2 ore dă-le dracu. Măcar ai ceva?
- Da, pula mea, ceva Silva, nuş', vii?
- Da mă vin.
- No bine. 
- Bene.

Și i-am închis. Chiar dacă nu prea aveam chef să merg la el am zis ok coaie, hai că merge și așa. Decât să stau p-acasă mai bine merg la ăsta.

In fine, ajung eu la el, alea alea, îl întreb de ce naiba îs berile calde şi-mi zice A, păi mna, am uitat de ele. Da' le bem și așa. Acuma nu ai ce să faci.

Îl înjur eu printre dinți, mă dezleg la bocanci - timp în care Flavius rade o juma' de bere - și mă trantesc la el în pat. Deschid televizoru',butonez telecomanda și nimeresc pe ceva canal random. Vine și Flavius, se duce la birou și mă întreabă ce dracu facem. Meh, pula, îi zic să pună și el ceva, orice, că e prea liniște. Eh, bagă el ceva pe acolo random - nu manele - și o ține tăt aşe până se face 10.

Începând din nou să butonez telecomanda, am nimerit pe Kanal D - yas ce pot să zic - aka canalu' în care toți inculții/rahații sunt în top. Doar că de data asta Kanal D-u a zis stop cadru și o dat ceva film thriller, Teeth.

Flavius a zis să schimb că n-are chef de d-ăstea da eu eram gen: hai bă că o să fie mișto.

Filmu' în sine e de rahat. Doar începutu' e ok - şi oarecum nici ăla. Practic e vorba despre o tipă care avea dinți în pizdă. Numa' la asta nu m-aș fi gândit. Mă gândeam mai degrabă la o tipa care avea ceva dinți gen 3 rânduri ca rechinii.

Asta speram până în clipa când ea era cu un flăcău/ fecior/ făt-nu-prea-frumos/ et cet era / quandum era demonstratum / nu știu cum se scrie da' să-mi dea Ciclica 10 că măcar am încercat, și ăla o vrut să i-o tragă. Asta mironosiță meh, nu prea voia așa că ăla o semi - violat-o un pic. Doar că s-o întâmplat să rămână fără pulă. Bicăz vagina teeth.

Fracsu' însă, era mai ok. Metalist și toate cele. Și pe ăla l-o lăsat fără pulă. Na, acuma....aia e.

Totuși, aș intreba producătorii ce pula mea a fost asta și de ce? De ce? Adică gândiți-vă la public.

Spre exemplu Flavius, a început să ma înjure că și-o pierdut două ore - sau cât dracu o durat filmu'- uitându-se la una care mușca pule. Acuma nu știu dacă i-o creat ceva fobie de pizda său nu.

Mă gândeam că Final Destination e de rahat...

experienţe şi adevărUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum