În cartea asta am scris toate căcaturile da' poate că încă mai aveți neclarități. Ş-atunci am zis să fac un q&a că da. Deși nu-mi stă în fire. So ....
Cum ai dat de black metal? A fost din prima genul tău preferat?
Ăă...acu' doi ani şi ceva am dat de Rotting Christ (care-i atmospheric da' e mișto) random pe YouTube. Şi după, mai încolo, am început să ascult trupele pe care le ascult acum. Bine n-am trăit doar cu Rotting Christ da' zic că na.
N-a fost din prima genu' meu preferat. Când eram mică ascultam heavy de la taicămiu da' mai mult mi-a plăcut thrashu'.Pe Flavius tu l-ai adus aici sau își făcea veacul deja pe aici?
Își făcea veacu' dă-l drecu'.
Tu cum ai dat de Wattpad?
Acu' 2 aproape 3 ani, căutăm ceva carte mișto de citit. '. Da' ca s-o citesc a trebuit să descărc căcățelu' ăsta portocaliu. Şi mi-am făcut un cont...da' am avut probleme cu mailu' şi parola (p-ăla n-am scris nimic)...așa că mi l-am făcut pe ăsta într-un târziu după o lungă pauză de rahat.
Cărți filme şi seriale preferate. Astea sunt cele care descriu cel mai bine o persoană.
N-aş zice că am preferate.
Cărți: Cazul Magheru, Scrisoare de dragoste, De veghe în lanul de secară, din trilogia Sânge Satanic cred că Ani cu alcool şi sex îi cea mai melancolică şi mindfuck intr-un sens bun.
Filme: n-am. Dacă-s documentare îi perfect.
Seriale: Hemlock Groove.Muzică românească? Dacă da, ce trupe?
Pasărea Colibri, Phoenix, Bosquito, Trooper, Bucovina, Truda, Dor de Duh, Ordinul Negru, Negură Bunget, Syn Ze Sase Trin, Akral Necrosis, Altar * 3,14ta & band over* (io îti fac reclamă prăduitorule da')
Cine sau ce a avut un rol foarte important în formarea caracterului tău.
Nimeni. Sincer. Poate cărțile. Şi nu mă refer la Nemerovschi. Mă refer la orice fel de carte. Deci citiți. Citiți orice vă cade în mână.
Care este cel mai ciudat lucru pe care l-ai făcut?
N-am făcut lucruri ciudate da' am văzut lucruri ciudate. Cum ar fi un tip cu pleată şi ombre, tricou cu Gorgoroth şi cu Bişonu' la plimbare. Baalphegor asta era prin Răcădales.
O calitate a personalității tale pe care o iubești?
Toate calitățile.
Daca ai putea sa adaugi sau sa iei ceva din corpurile sau caracterele oamenilor, ce ai face?
Aș elimina prostia.
Neagră sau blondă? E o întrebare vitală!
Aş fi raspuns cu: Atâta timp cât scrie Ciuc, respectiv Silva pe sticlă nu mai contează. Dar din moment ce există și bere fără alcool...
Oricum, n-aş putea alege. Şi şi.Short shits.
Dacă mai aveți întrebări mi le puteți scrie pe privat sau in chestia asta mișto de comment-uri.
Și next la Skadi în scurt timp. Baalphegor nu da că mă doare.