Luăm o pizdă ( de preferat d-aia granj sau emoleată) , adăugăm puțin Burzum, Dimmu şi Carach Angren ( puteți pune şi Rotting Christ că ăia îs satanişti rău deși cântă despre istoria antichității grecești în mare parte) şi punem compoziția la temperatura camereo pentru maxim 24 de ore. Rezultatul?
-pizda o să creadă că e fisa lu Gaahl ( asta doar o azi. Mâine o să fie fisa lu Seregor iar poimaine a lu' Shagrath sau Fenriz...dacă știe cine e. Eh, află acu. Dă un search pe Wikipedia)
- vrea să ardă biserici (păcat că nu o lasă mă-sa şi d-aia se taie. Şi-si bagă pula în coriști că nu sunt metalişti)
- îi convinsă că Euronymous nu a avut nicio legătură cu moartea lui Per ( neah pesek, nu e ca şi cum Dead îi zicea asta si Euronymous îi zicea că bine fă-o. Dacă vorbea cu Jorn spre exemplu, ăla probabil că îi bâga mințile în cap şi poate mai trăia şi azi)
- maximu' de cunoștințe îi ca o pulă (level: Wikipedia )
-dacă "ascultă" black, e clar satanistă ( bravo fă, așa e. Varg îi cel mai mare satanist că şi d-aia a ars bisericile. Nu din cauza faptului că era împotriva creștinizării popoarelor nordice)
- a fost la fiecare concert Darkthrone, le-a văzut şi pe yt ( are dreptate fata. Darkthrone participă în fiecare an la Wacken. Sa nu mai zic de Nirvana care pe 30 februarie are concert în București )
- e in love cu Varg (când avea 20, când îl vede acu...)
- nu știe membrii formației da' ascultă albumele lor că na ( adică plm eu ascult Freezing Moon şi Transilvanian Hunger da' dracu' ştie cine le cântă. Numa' ăia trv fac așa)
- scrie o listă întreagă cu trupele de black şi pe la mijloc pune şi una de thrash (te face să crezi că tipa nu știe ce e aia thrash)
- nu ies din casă fără pentagramă (şi tricou cu Burzum că aia e baza. Pentagramă şi tricou cu Burzum. Așa ești trv. Unele o sa creadă că vorbesc serios si o să facă asta. Mna, dacă-s proaste.)
- nu știu ce e aia DSBM, USBM, NSBM ( deja ai pretenții)
- se pricep la reinventarea numelor de trupe ( gen "Meyhem", "Satyricorn" şi chiar "Emmperor")
- ce 1st wave, ce 2nd wave ( ce Celtic Frost? Ce Hellhammer? Ce Venom? Ce Bathory? Ce Bulldozer? Ce îs astea? Feluri de mâncare? )
După ceva timp, o să dea de trupe mai puțin cunoscute şi o sa fie gen: pff Emperor? Emperor e așa de mainstream.
Care se simt, mă bucur. Vă pup la black metal.