Și mai mor oamenii că mai pot.Din diferite cauze ( rutiere the most, că nimeni nu moare înțepat de albine). Şi e de rahat din mai multe cauze:
- trebuie să fii neapărat supărat și să porți doliu: bă coaielor, nu pot fi supărat dacă o murit vecina, în pula mea că n-am nicio legătură cu ea, mă piş pe ea. Doi, doliu' e cel mai fail obicei pentru că tu poți să ții doliu' și să te doară în pulă de cine a murit.
- să nu asculți muzică/să te distrezi: Firstly, dacă luăm în considerare obiceiurile dacilor de a râde la înmormântări și a plânge la nașteri, ar fi ok să bei ceva, să te distrezi că pula mea, doar că n-ai voie, că tre' să fii trist. O murit vecina şi mna, tre să fii trist.
- să nu înjuri: Sper să-ți intre colțul noptierei în degetu mic să vezi ce mișto e. Da' nu înjura că se întoarce vecină-ta în mormânt.
- să nu faci mișto de ăl care o murit: Păi bag pula, tocmai acu' că o murit pot să-mi bag și io pula de ea ca la carte fără să mă audă.
- să te rogi: Nu mersi nenea popă.
- să dai bani la popi ca la lăutari: Make it rain că totu' e pentru o cauză nobilă. De parcă banii ar ajunge pe cealaltă lume la mort să se poată descurca și el.
- să mănânci coliva doar așa, de formă: 'ai dă-te dracu'. Ba coi, dacă vreau să ți-o mănânc pe toată, toată ți-o mănânc. Nu se supără vecina.
- să zici condoleanțe familiei cu durere în suflet: Bă, oricum nimănui nu îi pasă de vecina. Și condoleanțe sună așa fals și faliărit.
- să îți fuți starea: chiar dacă nimănui nu îi pasă ca o murit vecina, tăți îs sad și te fute un pic și ți se fute chefu' de tot.
Nu, nu mi-o murit vecina, dădeam doar un exemplu.