Bă, am zis că nu o să mai fac un capitol despre erectionere dar uite că n-am avut ce face. Pizdele ălea mă surprind pe zi ce trece.
E o carte " Keep calm şi anti-obsedate directionere" sau ceva de genu' în care o tipă îşi expune părerile despre obsedatele directionere.
Este părerea ei, n-am nimic cu ea dar am observat că fetițele ălea sunt cam frustrate din cauză că observă că tipa aia chiar are dreptate. Am găsit niște specimene demne de muzeu. Spre exemplu:
- din moment ce au 11-12 ani nu se pot exprima decât înjurând de cam toți sfinții.
- toate îs genu ăla de fetițe roz cu unicorni, curcubee şi Hairi Stiluri p-acolo fiind violat de pizdele ălea.
- pun amenințări gen : Dacă nu ștergi cartea, te fac eu să o ştergi. Adică vor să pară al dracului de feroce da îs doar niște pizde la pubertate.
- îi apără pe ăia cum pot ele mai mult şi mai bine ( Hairi al meu e perfect, ți-ai da un rinichi să fii în locu lui. De fapt, m-aş fi sinucis dacă m-aş fi născut în locu' lui. But, close enough. )
- se adună toate specimenele de genu' p-acolo şi dacă ar fi să zicem, ceva real gen, o clădire sau idk, am putea să le dăm foc.
- Hairi al meu a salvat atâtea vieți! Eu zic că Bvb a salvat mai multe.
- Lulu nu are un rinichi! Așa şi? Cine îl obligă să cânte? Îl chinuie talentu?
Bă, gândiți-vă ce ați face dacă ați avea un copil de genu. Alții se plâng că l-au născut pe antihrist, că au născut un drac, că au născut un copchil tâmp.
Dar cum ar fi să naşti o obsedată de 5 pule-pizde?
Ar fi naşpa, ştiu.
Erectionerele îs un fel de ciumă. Ciumă care nu mai trece.