Motive pentru care aş părăsi Wattpad-ul

247 19 4
                                    

Bă, pun pariu pe ce vreți voi că v-ați gândit de cel puțin două ori sa ziceți: no,dă-l în pulă de Wattpad că îs numa' specimene de căcat, şi asta datorită specimenelor de genu':

- pizdele de 13-14 ani care îți copiază descrierea: am pățit în pula mea, şi dacă o să-mi scrie înseamnă că s-au simțit.

- explozia de erectionere: bă coaie, într-a opta am avut şi o directioneră. Bă, îi ziceai că asculta căcaturi, tăcea fain, te lăsa sa îți zici părerea nu sărea ca pizdele ăstea de acum

- căcățelele ăstea grunge: în primul rând, nu-mi place stilu', gen e o combinație dintre un poser şi un emolău care nu e emolău sau? În al doilea rând, dacă pizdelor li se va urca la cap, o să spună că gata frate, îs metaliste.

- pizdele care se dau la băjeți: dacă eşti băiat, ai 16-17 ani, şi mai ești şi metalist pe deasupra, nu pune informații de genu' în descriere. Probabil (mai mult ca sigur) că în maxim 4 minute după ce ți-ai activat contu' sau ți-ai scris o descriere de genu', toate pizdele o să sară pe tine. Da' dacă totuși faci asta, multă baftă cu ele.

( o să fac referință mai mult la pizde/fete/femei/adolescente/copile pentru că pe wattpad sunt în proporții de 80%)

- ălea care îs emoleate şi scriu cărți gen "Depresia": eşti depresivă şi te tai  tatăițelu'? Nu ne pasă,  ok? Suntem 477463827347 de oameni pe această planetă, în pula mea. Dându-te emoistă nu te face mai specială, doar mai proastă (ştiu că vă simțiți da' na..)

- ălea care vor să te bage în seama dar nu ştiu cum: păi tu tufa de Veneția, vrei să vorbim? Atunci nu-mi adăuga toate cărțile la lista de lecturi şi nu-mi da vote la ele că mă doare în cur. Nu aşa bagi un om în seamă. Scrie-mi în Dumnezeii mă-tii că d-asta o făcut ăştia chat pe Wattpad.

- ăia care chiar îs poseri: Adică metall , metalica,
manoworld, nightwist etc.

- ălea care își schimbă descrierea imediat dupa ce ți-au dat follow.

- ălea follow4follow : chiar acu' ceva timp am pățit o chestie de genu' cu o pizdă: mi-a dat follow, și m-am uitat pe profilu' ei că trăbă. Şi la conversații erau postări gen: mulțam de follow, pwp la chelie, şi răspunsurile ei gen: npc, back?:*. I-am scris tipei pe panou că nu o să îi dau back iar în ziua următoare, toate postările cu follow back erau șterse. Dacă vezi asta şi te simți n-am ce-ți face.

Şi ar mai fi dar, prea puțin timp, prea multe pizde.

experienţe şi adevărUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum