Ş-o fo' ceva timp de așteptare, de emoții, de nerăbdare, de toate cele de când ( at least în Brașov cam prin...noiembrie ) Cristina o venit la Libris pentru a prezenta al doilea volum de la nymphette_dark99 respectiv, Vicky, nu Victoria și o zis că are ceva idei despre un nou roman și a întrebat dacă preferăm să fie de dragoste şi pula mea ( gen Păpușile ) sau ceva în gen Sânge Satanic.
Bă, eu personal mă gândeam că dacă e ceva de dragoste...hmmh...probabil ar fi ieșit fain iar dacă scria ceva în gen Sânge Satanic era cam lame pentru că cititorii în general vreau ceva diferit, la modu' : same style, different idea.
Eh, oricum, cam toți de acolo eram ceva gen: Şi şi!
She was like : Hmmh, kay then....maybe I can do something.
Bineînțeles că am vrut detalii despre cartea asta dar a refuzat să ne dea informații.
Dar cui îi mai pasă acum?
A ieșit Rockstar în pula mea. Nu am comandat încă (,) cartea dar îs convinsă că e ok. Cel puțin așa am concluzionat din fragmentele scrise pe Facebook și din descriere. Protagonistu', Storm, îi ceva tip de 21 de ani, solist într-o trupă rock care are un trecut nașpa și după un after-party se hotărăște să plece în cautarea Lolei ( aka The Punk Rock Goddess) şi pe drum realizează diferite chestii.
Deci probabil o să fie ceva la fel de deep ca în Sânge Satanic. Dar sper să nu fie chiar aşe. Ar fi, din nou, lame. Anyways, gen, Lola e un fel de Sab, bănuiesc. Doar că nu așa imatură. Adică pula mea, cui dracu' îi mai păsa de Sab? Da, era acolo. Da, i-a supt-o lu M. Dar nimănui nu îi pasă.
Mai mult îmi pasă de Machi. Sincer, chiar dacă am citit demult Ani cu alcool şi sex, pot să spun că Machi mi s-a părut mai complex decât M. şi încă cred asta. Jur că odată și odată tot îmi iau bocanci galbeni.
Adică, gândiți-vă la o carte scrisă din perspectiva lu' Machi. Ar fi mișto.
Revenind la Rockstar. Am vaga impresie că romanu' ăsta o să ajungă la fel de popular și alea alea ca Sânge Satanic. În scurt timp. Mai mult ca sigur.
Practic nu aș vrea să fie prea clișeic și futut de dragoste și așa dar nici prea deep. Doar cât trebuie.
New book, maaan. Nice book actually.