Ești pe Wattpad, cauți o carte ok şi...dai de Conspirații din desene animate, Adevăruri din desene animate, Episoadele pierdute din desene animate, etc, care-s scrise de pizde de maxim 13 ani (Sau chiar şi cărți horror în care traducerea din engleză în română îți dă kill total) şi având in vedere că scriu numa' aberații au nu știu câte vizuri.
Bă denaturatelor, terminați în pana mea că scrieți fără să gândiți. În loc să învățați pentru școală sau să ieșiți afară, voi stați și scrieți ca să fie scris.
Iar în legătură cu, cărțile voastre minunate....
- sunt non-fucking-sense: chiar dacă ai găsit ce știu ce articol în legătură cu cine ştie ce desem animat tu chiar crezi şi scrii așa ceva? Pentru că e penibil şi de căcat.
- să zicem că aceste conspirații sunt reale: şi dacă chiar ar fi așa, eu la 5-6 ani crezi că mi-am dat seama de asta? I mean, serios acum. Voi chiar credeți că eu la 6 ani eram gen: o uite cuvântu' sex acolo sau wtf, de ce se dă Jerry la pisica aia, hmm? Răspunsu' e nu. Iar acum dacă scoateți teorii noi despre desenele animate, oricum nimănui nu îi mai pasă pentru că nu se mai uită. Plus că nu mai sunt desenele ălea mişto.
- şi masoni şi satanism: îmi mai place o chestie la voi: satanismu' = masonerie. Păi cum nu. Şi femeia = bărbat.
- ratingu': e mare, normal. Că doar, proștii nu pot înțelege ceva ce le depășește intelectu' ăla aproape inexistent.- atrageți alte pizde: cam ca alea fraiere și vai de viața lor care pot intra în aceeași categorie cu voi: ălea cu Însărcinată la 13 ani ; Viață rebelă cam ce am eu prin
Rahaturi.-şi d-aia se duce pă pulă Wattpadu': am mai zis, și o să mai zic, pentru că există specimene de genu'.
Aș mai fi continuat, da' profa de geografie are chef să ne demonstreze cât de cretini suntem.
Da' oricum. Simțiți-vă (ca acasă).